Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etiketterufostjärnskepp
Läst 970 ggr
Marr
0

Ufo över Guldkusten

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Denna övervakningskamera i Australien har filmat märkliga ljus. Vad kan det vara? Militären? Nä, undrar det jag?

http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_1210119209&feature=iv&src_vid=Yr5BtWLD2wM&v=01f0kLsZw8U

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
0

Svårt att veta, förut vad jag vet såg de ut mer som tefat eller trianglar de som militären hade. Men kanske har de utvecklat teknikenännu mer nu?

Men personligen tror jag att det är ett Et-skepp

Marr
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Denna är liknande. Fick en helflygplats i China att tillfälligt stänga för 3 år sedan…

http://www.youtube.com/watch?v=fdWh25H8vOE

[Wraith]
2

Mycket av detta gå ju att fixa med en lång slutartid när du fotar. Så som vanligt säger dessa bilder inget egentligen och nej jag tror inte på utomjordisk härkomst som första alternativ. Tror mer på fejk, så tråkig är jag.

Väntar fortfarande på bevis att vi besöks av utomjordingar, tror absolut att vi inte är ensam men att de besöker oss så ofta som internet vill få det till, inte möjligt😟

Marr
1

Hehehe jag tror dom besöker oss mycket mycket mer än vad någonsin internet kan visa…men snart kanske?Skämtar

Jovisst finns det gott om fejk fast det inte ens behövs.Skrattar

[Wraith]
2

Jag hade trott på det om bevis hade funnits och om de besöker oss så ofta så borde det ha kommit ordentliga bevis för länge sedan. För såååå duktiga är de inte att hålla sig i skuggan så de bara hamnar på mörka, pixliga bilder/filmer 😂

Cristine
0

Här är det direktsändningar, tror du mej inte skriv in dig och titta själv

Glad

Vart tog länken vägen?Förskräckt

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

m2studio
1

Jag tror Som Marr med lite skillnad och det tror jag att DEM besöker oss mycket mycket oftare men visar inte sig själva så ofta p.g.a. vi kan blir rädd av deras skepp´s storlek och antal besök. De visar sina mindre skeppar och samt det finns massa med fejk på internet också och en del är så barnsligt och en del så profs. men ändå fejk finns.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.