Konstiga sår
Jag vet inte alls vars man ska undra detta men jag gör det här på UJ/off topic iaf.
Iaf så ibland när jag ar vaknar så har jag haft diverse skär sår på kroppen. Som vid ryggslutet på höger sida hade jag 3st 4cm's skär sår och på skinkan hade jag jätte många skär sår och sen idag vaknade jag upp med 4st vad som såg ut som små nål hål under hakan :S
har inga naglar för övrigt å sover inte med eller bredvid något vasst.
Någon som kan ha en aning hur detta går till? :)
Du Är Trygghet 

Du går säkert i sömnen.
Ne det tror jag nog inte för jag brukar vakna under natten å gå upp å snabbt å då vaknar alltid bruden så hon hade nog märkt om jag hade gått i sömnen :/
Du Är Trygghet 
Nån demon som jävlas med dig kanske.
Brukar du vakna kl 0300?
Jo standard tiden brukar faktiskt vara mellan 3-4 tiden.
Haha dom vågar bara passa på när man sover… det är så typiskt lowlife ;)
Du Är Trygghet 
Har ni haft katt?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Om jag sover så brukar jag också vakna vid 3 tiden. Man säger att de flesta gör det men märker det ej, utan somnar om. Det är för att kroppens Phbalans ändras då sägs det, fast har inte kollat upp det.
Sen så kan det ju vara så att något vasst fastnat, tagg eller så i något av textilerna där du sover?
#5 Ja en andekatt kanske…
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
#5 Joo… Vi har haft en katt… Fan det är helt möjligt att det är en ande katt, för såren jag har liknar ju "katt klös".
#6 Det visste jag inte! :) Ne det tror jag inte, har som kollat igenom sängen första gången ifall det hade legat någon nål eller dylikt där :)
Du Är Trygghet