Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etiketterufostjärnskepp
Läst 1874 ggr
Marr
3

Ufo-Skywatcher Sävedalen

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Denna har vi missat? Bra filmat av Cst, så här ser jag också "dom" mest…Detta klipp är ett år gammalt snart.

http://www.youtube.com/watch?v=fSetqfNsMIw

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anna-Helga
1
[VSK]
0

Länken är död 😕

👋

Cristine
1

VAd? Jag hann iaf se den.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[VSK]
2

Hmm va skumt för nu funkar länken igen ☝️ 😃

fatcat
3

Påminner om en helikopter med spotlighten tänd.

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

fatcat
4

Dessutom, varför använder "Aliens" lampor om de nu vill förbli oupptäckta? Jättelogiskt att dem är i behov att bruka det på rymdskepp med överljushastighet.. Nej detta är en helikopter eller mindre flygplan med spotlight.

[VSK]
1

Ja varför vissa UFO använder skarpt ljus, medans andra inte har skarpt ljus är väl nåt vi får spekulera i tills dö-dagar 🤔

Skulle ju kunna bero på olika arter helt enkelt. -har svårt att tänka mig att alla utomjordingar har tillgång till exakt samma teknologisk utveckling, samt förutsättning.

Eftersom den större delen av jordens länder tystar ned allt vad UFO heter, så undrar jag då om det är korrekt att säga att alla UFO som lyser, kan direkt räknas bort som "man made" ? 

Det vore ju logiskt att tänka så 🤔

Varför skylta med nåt man förnekar.

Marr
2

Nä nä Fatcat det är inga helikoptrar. I.o.f. så var jag ju inte där när han filmade…så klippet ska jag inte uttala mig om. Men det är just så här man ser "bollarna" som oftast i "mina regioner". Bor drygt 13 mil norröver.

Dessa "bollar" har jag sett sen -95 och har bott på landsbygden under den tiden mest, så jag kan också se skillnad och höra skillnaden på helikopter och sk. "intelligenta ljus".

Varför skulle dom kamoflera sina ljus? Det är ju så få som tror på vad dom ser ändå he he he…

Marr
0

Fast det är allt en del som ser ändå…utan att vara Ufospanare.Cool

http://www.youtube.com/watch?v=1GnfEnt5sU4

Marr
1

Här har vi en till (helikopter?) Häpp! helt plötsligt dyker det upp en till.

Så här såg jag dom oftast omkring år 2000 då dom stod 2 och 2 mittemot varandra och pulserade med varierande färger, oftast vitt, gult eller orange. På hög höjd snirklade dom sig upp och ner fram och tillbaka i timmar. Så gott som dagligen och nattligen.

http://www.youtube.com/watch?v=E-L0jeEDU-w

fatcat
2

Spola till 3 minuter i första klippet när "ljuset" är bakom grenarna. Lägg märke till ett konstant blinkande bakifrån. Detta tyder på helikopter. Kan vara så att molnen döljer mycket av kroppen, också därför de använder spotlighten.

[VSK]
0

Katten, du "glömde" mina frågor i mitt inlägg #7 🤔

fatcat
3

#12 Tror människor förutsätter att flygande föremål skall lysa, det är logiskt för oss. Är vi verkligen besökta av utomjordingar och de vill förbli oupptäckta så vore det orimligt att dem "råkar" glömma spotlighten på. De använder definitivt inte sådant.

[VSK]
0

#13 Vad menar du med människor. Alla ? 50% ?

fatcat
2

Tror majoriteten av alla människor tänker så. Ungefär som att större delen av jordens befolkning tror på någon gud.

[VSK]
0

Okidoki.

fatcat
1

Vad tror du VSK? 🙂

[VSK]
0

Vet inte vad jag skall tro då de flesta jag känner inte är som de du beskrev i #15 🤔

[VSK]
0

🙂

[VSK]
0

Däremot så kan jag säga att jag inte tror som du tror, och inte de flesta av mina vänner heller, för de vet att UFO inte behöver lysa 😛

fatcat
4

Vad talar för att fenomenet kommer från jorden?

• Objektet i första klippet göra inga hastiga eller övernaturliga rörelser som dagens helikoptrar och flygplan inte vore kapabla till. Dessutom är ljuset ungefär det man förväntar sig av en spotlight bakom molnen.

Vad talar emot att detta kommer från jorden?

• Ljuset som verkar vara väldigt starkt? Att man inte ser nånting annat än en ljusboll?

Säg mig, vilket alternativ verkar mest logiskt?

[VSK]
3

Bara för att logik bygger på logiskt tänkande, så betyder det inte att det är den mest logiska förklaringen. 

🙂

Marr
1

Fler ljusbollar eller kanske helicoptrar från Sävedalen…Funderar

http://www.youtube.com/watch?v=pOdB1exN2SI

fatcat
0

#23 Omöjligt att verifiera vad detta är, sannolikt "Ufo-ballonger".

Marr
0

Ja jag har sett dessa också Fatcat och tittar man bara, så är det inga som helst problem med att se skillnaden.

I verkligheten på plats så att säga, ser man skillnaden ännu lättare.  

Men dom är kul dessa lyktor i olika storlekar.Tummen upp