Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etiketter: ufostjÀrnskepp
LĂ€st 1032 ggr
Ghosthunter
1

Thailyktor

UFO-Sverige har det hĂ€ktiskt i dessa tider😃

http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.2225751-thailyktor-forvaxlas-med-ufon

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbĂ„gsro - peut ĂȘtre?"

"VÀrlden skulle mÄ bra med lite mer
VĂ€rmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Magi-cat
0

hihi đŸ˜ƒ

"Freden mÄste komma först. Gör den inte det, min vÀn, kommer inget efter den."
💓 SajtvĂ€rd pĂ„ Fenomen, HjĂ€rnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Tarotstollan
0

Ja, det Ă€r inte lĂ€tt att veta vad man tittar pĂ„ nĂ€r man dessutom kanske har tagit nĂ„gon "stĂ€nkare" innan man tittar pĂ„ himmelen!😉😃

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Marr
0

Ha ha ha ja vi ska ha rislyktor hĂ€r. Kanske Claes Svahn eller Tage BĂ„ng kommer hit dĂ„?FunderarSkrattar 

Gillar ju inte dessa fyrverkerier och katterna fĂ„r inte gĂ„ ut till kvĂ€llen. Ja matte ska kanske ta en stĂ€nkare, undrar om man fĂ„r se nĂ„got hĂ€ftigt dĂ„? hahaha
Fast jag tror man ser mindre dĂ„, i alla fall jag för dĂ„ tramsar en med annat.

Annars kan det nog vara ett bra tillfÀlle att titta uppÄt. Kan tÀnka att det finns en hel del av de galaktiska "kusinerna" som studerar vÄra lekar

*Jag tror mer pĂ„ Ufo, Ă€n pĂ„ Sifo*

Tarotstollan
2

Ja, de "kusinerna" undrar nog vad vi hÄller pÄ med! Signalerar till dem kanske?!

Gillar inte heller smĂ€llare och raketer, mina katter Ă€r ju alltid inne och de brukar bli vĂ€ldigt rĂ€dda nĂ€r det börjar smĂ€lla. Jag fĂ„r dra ner persienner och stĂ€nger ventiler, allt för att de skall slippa se och höra ovĂ€sendet! Önskar de kunde uppfinna raketer som inte hörs, bara Ă€r fina att se pĂ„ och dessutom inte förstör naturen! Alla smĂ€llare borde förbjudas!

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Ghosthunter
0

Jag hĂ„ller med
.bort med fyrverkerier. De förstör bara djur, folk och naturen. SjĂ€lv Ă€r jag vĂ€ldigt störd och hatar denna kvĂ€llen
.för jag kan inte somna.😡

VĂ€rmland"

Twinflamewolf
0

Ha ha ha inte lĂ€tt sĂ€rskilt en sĂ„n hĂ€r dag,just nyĂ„ret brukar jag inte kolla efter utomjordiskt om det nu inte Ă€r sĂ„ uppenbart att det inte rĂ„der nĂ„n tvekan men annars Ă€r det tyvĂ€rr mĂ€nniskans verk đŸ˜ƒ

Samma hĂ€r har rĂ€dda katter och önskar man gjorde en lag som förbjuder detta smĂ€llande för det gör ju ont i vĂ„ra djur och den hemska rĂ€dsla dom kĂ€nner bara för att mĂ€nniskan ska roa sig,tragiskt đŸ˜•

[VSK]
1

TĂ€nk om aliens tĂ€nker: grabbar nu flyger vi runt lite och kikar. -de tror Ă€ndĂ„ att det Ă€r thailĂ€ndska lyktor đŸ˜‚

Ghosthunter
0

Haha
.jag tror dom tycker att vi Ă€r fnoskiga😃

VĂ€rmland"

[VSK]
0

😂

Twinflamewolf
0

Jag mĂ„ste stĂ€lla mig frĂ„gan för jag har inte tidigare skĂ„dat dessa lyktor sĂ„ noga som i gĂ„r efter just den hĂ€r trĂ„den dĂ„ en hel drös kom efter varandra,men hur kan man ta fel pĂ„ ett UFO och en Thailykta đŸ˜źjag bara undrar đŸ˜ƒ

Men tjusiga Ă€r dom bĂ„de UFO-n och Thailyktorna đŸ˜Ž

[VSK]
0

😉

Ghosthunter
0

Inte jag heller, men jag sĂ„g ett par lyktor igĂ„r. Men jag kan nog tĂ€nka mig att en förvĂ€xling med ufon kan Ă€ga rum i rĂ€tt vĂ€derförhĂ„llanden och frĂ„n lite avstĂ„nd.🙂

VĂ€rmland"

Marr
0

#10 Hahaha jaa Twinflamewolf hÄller verkligen med dig dÀr. Men fina Àr dom och tÀnk om dom kunde sluta tillverka dom med metallpinnar i. De fungerar ju med bambu eller annat naturmaterial ocksÄ.

FÄr vÄr del bidde det inga thailyktor, för de med bambu var slut.

*Jag tror mer pĂ„ Ufo, Ă€n pĂ„ Sifo*