annunaki gud
annunaki gud
Posted on december 6, 2013
lägger in det här klippet igen, det har hänt saker.
http://www.youtube.com/watch?v=PTLTkLtdNC4
hörde röster av en man och kvinna i somras uppifrån. de sa ” vi har skapat dej”
i går kväll när jag satt och tittade på tv, så hör jag från andra sidan dimmensionsporten . en mäktig röst, en kvinnlig, den frågade. ”hör du” ja sa jag förstås. så efter ett tag sa hon. ”jag är gud” jag blev lite förvirrad, och tänkte , jaså gud är en kvinna……så hördes igen efter ett tag. ”otroligt”……………..nu senare förstår jag. det var en annunaki, hon var förvånad att jag kunde höra dem
Ja vad är det som säger att Gud måste vara en maskulin kraft, kan ju vara båda delar…eller just kvinnlig. Inget kan bli till utan det ena eller andra?
Något intressant är ju att persiskans ord för kosmos, betyder den "nedre regionen" hos kvinnan, om man får spåna lite.😉
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
I mina ögon är den kraften allt och är bortom könet om jag uttrycker det mer konkret.
Det var väl det jag trodde också Marr. Har alltid hävdat att den Heliga Graal är vårt sköte, den kosmiska port som är i förbindelse med andra världar ;)
Jag har också tänk på annunaki som gud….men vet inte vad jag ska tro riktigt…är nog mer inne på att Gud är en universell kraft och är likställt med kosmos.
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Men sedan tror jag det finns olika "skapelsegudar", såna som har mixtrat med våra DNA. Det sägs ju att på Atlantis satte de bland annat ihop människo-och djurdelar av olika anledningar.
Och idag gör vi samma sak då vi bl.a använder oss av grisnjurar till människor.
Tror Gud är större än Annunaki för tänker att Gud är skapelsen av även Annunaki och allt som är gott & ont. Sen ligger det i vårat ansvar att placera det hela på, i en rätt balans och det har vi ju uppenbarligen haft och har svårt att klara av hitintills…🤔
Ja du Gahella…är inne på det spår du känner…Fast vad vet man? Ju mer jag vet desto mindre vet jag. Kan aldrig sitta här och tala om sanningar i detta, utan kan bara känna vad mitt hjärta säger. Hjärnan hänger inte med och vems hjärna gör det? Det säger t.o.m. forskarna…
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Hej på er! Vi har, om jag får säga det själv, en fantastisk mänsklig historia bakom oss angående våra härkomster, vår genetik och våra släktskap, men detta verkar tyvärr våra forskare och vetenskapsmän ännu inte förstått det minsta utav… Men, missförstå mig inte. Även om jag tycker att vår historia övergripande är fantastisk i sig, så innehåller den även överbefolkning, flytt från avlägsna solsystem, krig, dominant degenerativ genmanipulation, och flykt från sirianska "överherrar"… Och, trots att det gått många tusentals år, så ligger därför våra manipulerade gener överlag oss ständigt i fatet…på olika sätt… Bl.a. på det viset att vi åldras många gånger snabbare än vi borde… Med vänlig hälsning, Eliiza
Jag är lika förvirrad och ovetandes som du Marr och märker att mitt intresse att läsa och ta del i olika ämnen har dalat då allt verkar både manipulerat och begränsat och vi omöjligtvis kan bedöma vad som är sant eller inte med vår minnesförlust.
Vissa säger de har sanningen men det tror jag inte på alls.
Hej Eliza! Det tror jag också, men tror att fler än det sirianska överherrarna varit iblandade i saker som dessa
#6 våra manipulerade gener är drogismen som annunuki lagt in
drogismen
Video
en grupp som gjort 4 låtar om drogismen
En drömmande tillvaro
Drogismen
Kamjal och jag står vid jordens motpol, på andra sidan Universum, och tittar på den lysande porten till Drogismen. Runt omkring oss står det palmer, framför palmerna ser vi en stor sköldpadda med en stor spindel stående på skalet. Den infraröda strålningen från Betelgeuse hindrar jorden från att utvecklas andligt. När vi kommer förbi Betelgeuse är vi fria från Drogismens strålning. Jag får sigill på pannan, armarna, benen och testiklarna för att skydda mig från Drogismens koder på jorden. Människorna är Drogismens offer. drogismen det innebär att utomjordiska varelser, exempelvis annuki h. har sat in koder som förändras ständigt. i våra gener , för att förslava våra andliga kroppar..i livet , så jobbar våra andliga kroppar fem nanosekunder regelbundet hela tiden åt annuki. detta för att våra fysiska kroppar inte ska få kontakt med våra andliga väsen. dessa koder och dess skapare är drogismen. exempelvis the grey är här bland annat för att befria oss från koderrrna/drogismen…..denna drogism har funnits på andra världar ochså . men invånarna har övervunnit dem.. jag är inte ensam som säger detta. där dessa koder beskrivs. tror det var en från discklore organisationen.
gnosticimen….Skrifterna i Hammadi talar också om Arkons eller Archons..det är icke organiska parasiter som är några slags ailiens dom är inte medvetet onda bara parasitiska och känslolösa och djävulska och funkar som man på modernt språk skulle kalla små dataprogram som besätter mänskligheten……………………….när jag läser om dessa arkons så påminner det om drogismen som jag har fått l…ära mej om av humanoiderna…….
får vi kontakt med våra andliga väsen, är det risk att vi blir medvetna om drogismen , och lär oss hantera detta. som fysiska är vi slavar åt annuki i återkommande perioder om 5 nanosekunder. och då arbetar våra andliga kroppar med en fruktansvärt fart. med rätt meningslösa saker. detta gör att vi som fysiska kan känna oss väldigt trötta och utarbetade.och kommer inte upp till en högre medvetande nivå, vilket annuki vill undvika. de vill hålla oss kvar på en låg kollektiv medvetande nivå, som är lätt att styra.
koderna är som en slumpgenerator , med en sifferserie som ändras hela tiden i våra dna. därför oerhört svåra att spåra
Intressant och lärorikt om drogismen. Kan det vara så att när aliens tar ombord folk på skeppen för experiment, i själva verket är att dom tar bort, tillför eller ändrar koderna på oss???
Värmland"
våran gud tillsatt av annunuki och atlantis
Posted on maj 19, 2013
alias våran gud har gått i pension, på gamla dar så är han ute på vandring på jorden , och letar sej en maka, en undine vill han ha, tro det eller ej men jag håller ställningarna så länge. annanuki valde en gud, som de satte atlantisarna (lurade) att förvalta. denna gud styr över denna planet, och atlantisarna har denne som högste ledare , och att hålla kvar människorna i gudsdyrkan. änglarna är egna men lyder under atlanisarnas, annukis gud.varje planet (bebodd) har ett eget himmelrike runt planeten, med en hirikari med änglar och en gud. jesus är på den nionde stjärnan för att vila ut, men om 200 år kommer drogismen till den nionde stjärnan, senaste rekarnationen för jesus var som pilot i R:A:F. i bristol på 40-talet. gud den nämnda avgående heter för övrigt James Claim Here There
sen har vi väktarna som ligger över himmelrikena och gudssystemet..jag beskriver dessa som två självlysande varelser i min bok från en dröm . de är ett fåtal kvar och vakar över hela universium. kamjal som kommer från en parallelvärld till jorden. där de inte har någon gudsdyrkan. säger att hon tror att väktarna finns i hennes värld ochså
citat från min bok:: Jag är några år äldre, sover och har en lustig dröm. Jag drömmer om himmeln som en rund sfär, så
är det en öppning i sfären, ut till intet. Då förstår jag plötsligt allting, jag går upp i en sorts
halvdvala, går ut i köket och hittar en papperslapp och en penna och skriver ner namnet på gud. Jag
går in i mitt sovrum, det finns en hylla på väggen där det står ett litet blått kassaskåp med
kombinationslås som jag har fått en gång. Jag lägger in lappen där och går och lägger mig igen, hela
tiden i nån sorts dvala. Sen vaknar jag på morgonen, kommer ihåg drömmen och rusar upp och låser
upp kassaskåpet, men det är tomt, där ligger ingen lapp! Jag förstår ingenting, blir arg och går på
min lillebror och anklagar honom för att ha tagit lappen, men han nekar och säger att han inte kan
koden, men jag säger att han nog kan öppna det ändå, men han fortsätter neka så jag vet inte vad jag
skall tro. Så går det många år och jag är vuxen, och får veta att de kom ner från himmeln och
hämtade lappen när jag sov.
När jag upptäckte att jag var Gud
Efter många år, mitt i livet kommer jag ihåg vad jag skrivit på en lapp och lagt in i ett kassaskåp.
Jag skrev ”Vem är gud, jag”.
när gud sa love
Posted on juni 22, 2013
vaknade vid 2 tiden. 2.22 syntes solen över horisonten midsommarafton. drömmar, när man drömmer så är man som fastfrusen om man ska röra sej telexempel springa i drömmen. det är lite lustigt men det förändrar sig efter som åren går, idrömen så kämpar jag för att gå exempelvis, och numera kan jag till åmed springa när det är fara eller bråttomt i drömmarna…………………………..love kamjal säger alltid love i 90% av de gånger när hon talar, så har jag varit osams med gud ett par år. så en dag så säger kamjal love. så hör jag från luften gud, han har inte pratat på länge. han säger love ochså. jag funderar en stund, så svarar jag honom love, då hör jag han skratta, så säger han till nån annan, ”han svarade”, så tänkte jag nu skojade han med mej igen
#10 greys är här för att hjälpa oss mot drogismen, så de tar nog bort koderna
Men hur sitter koderna? eftersom dom gör mer eller mindre kirurgiska ingrepp. Många har ju märken och ärr efter ombordtagningarna.
Värmland"
det är nog annat , koderna är programerade in i våra gener
Okay, då vet jag det.
Värmland"
annunuki sände en liten maskin ned till jorden, till hopi indianerna, som startade den. så började drogismen sprida sej över jorden, det slutade med stora andliga krig.
greys kom hit b.l.a. för att stoppa drogismen. som numera är slut på jorden
jesus for till stjärna nio för att vila ut. men om 200 år kommer drogismen dit till stjärna nio
#18 Hej Kajmal! Jag undrar vad innebär det då nu när drogismen är slut? Jag förstår inte riktigt det där är :-(
Du Är Trygghet 
vi kan bli fria andar
okej nice! 🙂
Du Är Trygghet