utomjording eller människa
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16663668.ab
Kanske vi kommer från denna "varelse" ???
En muterad människa eller en liten alien som dom vill mörklägga… Hmm jag tror nog det är en människa
☮ and ❤ among each other ✿
Jag är beredd att hålla med dig Illusion.
Finns många aliens som är som en människa. 🙂
Den där lille varelsen har ju varit uppe här förut då man tagit dna på den och då sades det att den inte hade mänskliga dna. Nu är det tydligen färdigundersökt.
Världens minsta människa? Tycker det är ett mysterium iallafall…
Ja VSK bra sagt, det finns många Aliens som är som människor. Fast vad har jag för bevis för min tro…🤔
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Ja alltså ska jag vara helt ärlig tror jag att det är en bluff.. Aftonbladet är ingen tillförlitlig källa. Ungefär som tidningen En ding ding värld om ni minns den.. Var massa fejk bilder på aliens och sånt.. Ja jag vet inte.. Det låter bara skumt
☮ and ❤ among each other ✿
säger inte mycket dna vi har mänskliga dna och är skapade av annunuki , de kan ha skapat andra varelser ochså.
en gammal anteckning…………..LUMBULUS. låg i min säng för nåt år sedan , när jag hör en röst i hallen som ropar lumbulus. hajade till och funderade vad det var frågan om. men hörde inte mera. började leta på internet efteråt, och hittade detta. lumbulus. vilket betyder litet revben, på latin tror jag det var.började fundera om det var annuki, som jag läst om ., och i boken tolfte planeten. skulle ha skapat homo sapiens från en apmäniska.om man läser bibeln så, skulle gud ha tagit ett revben från adam för att skapa hans maka eva.det sägs att dessa annuki har en planet i sollsystemet vars omloppstid är 3600 år har haft besök av andliga varelser tidigare,. det kanske visar sej att det var annuki.
hmmm….9 % oklarhet i dna:t…
vi har 99 % likhet i dna:t som en apa, men vi har ändå stora skillnader med apor. och vi är ju inga apor trots likheten.
Samma med grisar, även där har vi stor andel likt dna. men vi är inga grisar.
så en varelse som har 91% likt dna som oss…är ju då INTE en människa….
Sen är ju inte aftonbladet en tillförlitlig källa, men jag läste på en annan sajt som beskrev samma sak. och jag vet inte vad ni tror…
men en MÄNNISKA på 15 cm överlever inte 6-8 år,
okej om den är född för tidigt och därmed lever 6-8 år men då växer ändå bebisen och bli större.
Hur stor skulle denna varelse då ha varit när den föddes? om den hade varit en människa menar jag?!
Nej, folk får tro vad de vill… men jag är säker på att denna lilla varelse är lika mänsklig som en apa = dvs inte alls.
sen om varelsen kommer från rymden eller inifrån jorden, det kan jag inte spekulera i.
men om jag ska gissa, så gissar jag på att den kommer från rymden 🌛
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här är han igen den lille "människan"…eller vad det nu är?
Överskriften till denna tråd antyder att det bara finns människor på Jorden, vilket inte är sant. Det finns människor runt om i Universum, och där; människor som ser ut som du och jag. (Vilket någon också tidigare skrev.) Även om inte alla människor i vårt Universum ser ut precis just som vi på Jorden så är de ändå mänskliga varelser, dvs människor, människor med mänskliga andeformer. Vi människor på Jorden måste ju bl.a. andas syre för att kunna leva, men det finns människor vars livsbetingelser är uppbyggda på att andas helt annan luftsammansättning än den hos oss. Här nedan följer exempel på olika typer utav människor som bor och lever i vårt Universum (dock på engelska): … Humanoids (Like the Plejaren themselves and the Earth humans.) Amphiboids (People who resemble animals that live in the water; they live on land and in water, like Asina and her people.) Reptileoids (Human-reptilian forms with a skin covered with scales.) Insectoids (Human-insectoid forms; their skin having a chitin quality.) Sauroids (Human-sauropode form, their skin resembling that of an elephant.) Primatoide (Human-primate form with more hair on his skin than the Earth human.) Condicoids (Humanoids who are capable to move along through levitation, like the ones who were seen sitting on the roof of the SSSC.) Teropoids (Human-birdlike body with a long neck, face and beak-like mouth.) Hydroids (Human-fishlike body, who are living in the water, but can leave it for longer periods.) Thermoids (Humanoids who are living in hot zones of very high temperature.) Frigoroids (Humanoids who are living in regions with very low temperatures.) Aërioids (Humanoids who are breathing poisonous gas or living in different gas environments, respectively.) Acoroids (Humanoids of humanoid body, whose skin is covered by a fine acid layer, as it is the case with the Trilaner (Trilans).) Floroids (Humanlike and diverse plant bodies.) Kentauroids (Life forms with part human, part horse-like bodies.) Faunoids (Bodies part human, part animals with hooves.) Cheruboids (Very light human life forms, with wings with which they are capable to fly.) Seraphoids (Very light life forms with a human-animal body, with feathered wings by which they are able to fly.) … Med vänlig hälsning, Eliiza
En liten Annunaki, kanske men absolut en utomjording!
Jag ser inte Tunia där…hon måste ha vatten eller fukt.
<Hon är från Uranus..och väldigt vacker.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

såå coolt vad det än är!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Aftonbladet säger si…här säger dom så…Det här är så spännande!
<Min personliga uppfattning är att Eliten har betalt denna person att säga att varelsen är human för att misskreditera Dr. Geer. Hans film är farlig för dem. Och hur har ett barn på 8 år hamnat mitt ute i öknen.
det mest logiska är väl att denna varelse har haft en olycka med sin ufo
som säkerligen ligger nedgrävd där någonstans under sanden.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jag lutar åt att det är ett aborterat foster. Åldersbestämningen gjordes av vad jag förstår via röntgenplåtar i knälederna. Jag är ingen expert men jag kan tänka mig att en sådan delikat bedömning måste bli svårare efter att kroppen har legat i ex antal år i en ogästvänlig miljö.
Mamman kanske av någon anledning lämnade fostret (som var inlindat i en tygbit) på denna plats (nära en övergiven kyrka). Skallen är ju helt klart missformad, men även där har säkert väder vind och tid en klar inverkan på de mjuka barnabenen.
Jag VILL att det ska vara en utomjording, men i detta fallet tror jag inte det.
#5 hörde röster av en man och kvinna i somras uppifrån. de sa " vi har skapat dej"