Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettanslagstavlan
Läst 3932 ggr
stina63
1

från flygplanet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har varit ute och rest, Och på väg till Gran Canaria fotograferade jag avgaser från ett flygplan som jag antar att det var
Jag såg inte planet men de liknar de som jag ser från marken när jag tittar upp mot himlen. Bara de att det var så nära uppe på himlen där jag satt i planet

chemtrails heter de väl?

Marr
0

Ja chemtrails och intressant att se dom ovanifrån. Sen lägger dom sig på de andra och täcker himlen i stora sjok.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
0

Såå skönt att slippa dem, jag ser dem sällan numera.Det kan jag förstå med den batalljon som var ute förra dagen de kom..3 st såg man tydligt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

De här var ovanför molnen,, Jag gillade inte alls de. Såg de även från Gran Canaria

Marr
0

Ja Cristine, där såg man dom i länken "Surprice"…

Här sprayas allt en hel del och i juli var dom som galna. Det var fler än jag här hemmavid som påpekade det för en gångs skull.

Det kryssade och korsades härs och tvärs och det såg ut som piloterna drabbats av psykoser eller nåt. Förvirrade piloter kan man nästan tänka, vart ska dom egentligen? Vad gör dom? Kör omkring helt sjukt! Så ser det ut när man står på marken och tittar upp.

Här där jag bor går flyglinjerna rakt och snett över, från alla vädersträck. Det är inte den trafiken, det kan jag med bestämdhet säga.🤓

[Olaf]
1

Från igår. Annars har vi varit hyfsat förskonade på sista tiden. Det ser ut som en sky det nedre spåret men det är ett spår som växt till sig…som så ofta sker. Det börjar som ett spår och slutar som en sky.

[Olaf]
0

#0 bra bild!

lyrah
0

Borde ringa och fråga om d är en flygövning då flera stora jetplan flyger fram o tillbaka, borde ju annars va svindyrt att bara nöjesflyga fram o tillbaka

[VSK]
1

Finns inget flygbolag som har råd att nöjesflyga med så där stora plan.

Marr
0

Nää och vilken dålig avgasrening dom har sen då…😕

stina63
0

Idag på väg hem från jobb var de väldigt mycket trafik på himlen, såg bara massa avtryck från flygplanen… som satt kvar en bra stund,

[Olaf]
0

Ja idag var det full rulle. En riktig spraydag hela dan. Tog några bilder på förmiddagen….det var såna där spår som liksom rinner…

stina63
0

Räknade till 16 stycken,,, De var moln fritt också,
Men de kan vara vanliga plan, Men tycker de är konstigt att de vara så länge… Sen har vi Kastrup inte så långt ifrån heller
Men de finns vissa plan som inte avger något avgas alls.

[Olaf]
0

Nej vissa gör inte det och andra bildar långa skyar som brer ut sig. Jasså 16 stycken…det var liknande här. Kors och tvärs gick dom. (Borde tvätta fönstren ser jag)

stina63
0

Dom var på kors och tvärs överallt över Malmö..

[Olaf]
0

Stockholm var det här…

Marr
0

Dom har sprayat här med idag…

Skillnaden mellan dessa contrails och chemtrails är att strimmorna ligger kvar tills dom blåser vidare till ett annat län. Eller hinner breda ut sig i skyar.

Idag var dessa vågmönster utbredda igen. Känslan av att man tittar in i en microugn som är igång är påtaglig, när jag tittar på dessa randiga skyar. I alla fall för mig.😕

Har funderat på om kraftig blåst ej gynnar deras sprayningar?🤔Kanske man har svårt att styra dom trots haarp? Idag har det inte blåst så kraftigt…hmmmm?

stina63
0

De har varit vindstilla här
Där sa du något Marr

Under tiden jag var på gran Canaria så upplevde en tjej som jag åkte med under en natt, Hon vaknade av konstigt högt ljud brummande ljud, Kunde inte förklara de alls,
Men jag tänkte direkt på Haarp ljudet. Sen ändrades väderleken Från varmt till blåsigt väder

Marr
0

Man har ju hört dessa oförklarliga ljud runt om på klotet och närmast Finland det sista. Själv har jag inte hört dom på flera år och helt oförklarliga ljud för mig då jag och min sambo hörde dom.

Så högt dunk och oväsen att det nästan är öronbedövande som det går från nordpolen till sydpolen och tvärtom. Så uppfattade jag det 1a gången jag hörde det klockan 5 på morron. Ja man vaknar av det och man mår rent illa då det låter…🤮

stina63
0

Ja hon vaknade av ljudet undrade vad det var för något, Tyckte de var väldigt obehagligt, Själv så sov jag väldigt djupt. De var tidigt på morgonen

[Evisen]
0

#15 Då var det inte inbillning ifrån min sida om de tjocka spåren som fanns på himlen här idag.

Det var som ni har skrivit; Kors och tvärs, hit och dit. Jag såg t om flygplanet som fixade till det.

Tyckte att en del av spåren var väldigt vingliga och inte raka. Som de typ väjde för något i luften.. Tänkte ni på det?

Marr
0

När spåren böjer sig tänker jag positivt, att dom råkat på patrull. Något förhindrar deras raka spår. Eller också är det vindarna som gör det?

Ja inte vet jag men har studerat dessa jäddrans sketspår sen 90-talet, utan att fatta ett skvatt. Ursäkta språket men så känner jag…😕

stina63
0

Ja nu börjar väderändringen, Kanske därför som dom sprutar.. För de ska bli storm här nere i skåne

Marr
0

Jahaja och sådana tankar får jag med vädret. Undras vart dom vill giftet ska dala nu? Jag är sannerligen besprutad, kanske därför denna morgellons  är aktiverad? Så säger dom att man är konspiratorisk, långt innan jag fattat det ordet!😮

Bha! Det handlar om sunt förnuft!!! Vill man kalla sunt förnuft för konspirationer, ok då! Då vet vi det! Det säger en hel del! Behöver inte vara överintelligent för det och inte ens medial!😟

[Evisen]
0

Man kan alltid hoppas på att de stötte på patrull🙂.

Men en del stråk löste upp sig rätt fort medans de andra segade sig.

Marr
0

Ja Evisen det ser ju ut så med vad jag sett. Tänker att vi fått mycket neutraliseringshjälp av våra "släktingar". Kanske behöver vi inte hetsa upp oss så mycket som jag gör? Det är bara det att utan att förstå det, så har jag en känsla av att hur mycket skada det kan göra.

Är varken övervaccinerad eller har ätit mer GMO än andra. Men har bott nära kraftledningar och då kände jag av elöverkänslighet, fick problem med elöverkänslighet när jag skulle lära mig data t.ex.

Det resulterade i att jag fick gå hem och sova och var flammig på kroppen från bröstkorgen och uppåt. Det kliade och kröp i kroppen. När jag tittade upp i dessa artificiella moln så kunde jag kräkas bara jag hade en tanke på att lägga ett finger i halsen.

Har sen jag började se dessa sjuka moln fått en fysiskpåverkan på min kropp. Det är så länge sedan att när jag väl hittade internet för bara några år sedan…så har det blivit många aha upplevelse…

Fast till skillnad från många andra har jag en diagnos och tack vare min förhöjda immunitet som jag känner av på så många sätt mår jag så jäkla bra idag om man ska jämföra…

Vill att människor ska vara medvetna om det här och mitt hjärta blöder för t.ex. Marie Pallac. Hoppas och önskarsåå att hon mår bättre idag för hon är en syster!❤️

Playja
0

"Tyckte att en del av spåren var väldigt vingliga och inte raka. Som de typ väjde för något i luften.. Tänkte ni på det?"

PRECIS Evisen… det tänkte  även jag på igår. Eftersom jag såg plan som liksom "väjde" för något, så funderade jag på varför kör dom så. Det har jag inte sett innan. Det brukar ju vara "raka spåret" inte som en ostbåge.

[Evisen]
0

#25 Jag tycker inte du hetsar upp dig Marr! Med tanke på vad du har och fått så tycker jag du är sansad och klok person, så det så 😉🤗.

#26 Du måste nog ha sett samma spår som jag gjorde runt ca 13-14 tiden. Det där måste jag tänka på nästa gång jag ser spåren, är de raka eller är det vingligt?

[VSK]
0

Jag brukar inte kolla så mkt efter dessa spår i himlen, men vad jag kan minnas så är det ett bra tag sen jag såg nåt sånt.

Marr
0

Tack Evisen, så sansad att jag inte såg hur du och Playja sett att planen verkar gira.😊

När jag läser det här idag så får jag en minnesbild av ett plan i somras som flög så här konstigt som ni beskriver. Såg ju planet flyga som en halvcirkel och strimmorna efter blev ju lika dana. Innan flög det lika rakt som de brukar med raka strimmor. Det var konstigt tänkte jag då. 

Ska titta lite extra igen och se om jag ser det fler gånger, fast idag har man inte kunnat se himlen här för det är alldeles grått och blåser något otroligt.

Cristine
0

Jag tror båda är uppe, de som förorenar och de som renar,så såg det ut som hos mej idag iaf. Titta noga på början av trailen, nägot konstigt händer där.

Cristine
0

*Här syns det tydligare och ett ufo

[Evisen]
0

Ser ut som om planet har blivit upplöst/försvunnit i fören.

Cristine
0

Javisst, men det konstiga är att kemstrålarna fortsatte frammåt.

Marr
0

Ser inte mycket men den röda pricken nedanför strimmorna i #33, den ser skum ut…fast ser ju fler lite svagare. Kanske fragment från strimmorna? Jag måste tvätta skärmen ser jag…

Cristine
0

Här en till bild där man ser bättre, det fanns tre men de andra två är längre ner liksom avvaktande.

Marr
0

och planet är borta? osynligt? knepigt att strimmorna fortsätter då…

Cristine
0

Ja visst är det.

stina63
0

Tycker de är mystiskt för så fort man har sett spåren på himlen, De vimlade av dom för en vecka sedan. Då kommer väderförändringar. De med stormen sven

Cristine
0

Det ligger mycket ivad du säger Tina för planen och Haarp samarbetar

stina63
0

Tror själv att de är så.. För jag har undrat hur dom får kan få reda på hur vädret blir om tre månader tex