Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etiketterufostjärnskepp
Läst 1459 ggr
Cristine
0

Miltären?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad ska man tro???

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Mantissa
5

Jag tycker tyvärr det här ser fejkat ut. Tror "ufot" är en liten atrapp som hänger o snurrar i något.

Cristine
0

Ja det är svårt att tro det är äkta, men isf är det utomordenligt gjort.

[VSK]
3

Tror absolut att detta är hemmabygge.

Marr
0

Ser nästan för bra ut för att vara sant och helt okamouflerad mitt på dagen…

Militären håller ju på med mycket konstigheter som vi inte får veta något om…

Fast den här enorma röda glob som stannade på gärdet den där gången. Var ju också så tydlig att man inte trodde det var sant. Jag såg vad jag såg så borde ej vara skeptisk, men är ändock misstänksam till den här.🤔

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Mantissa
4

#4 Tror du gör helt rätt i att vara misstänksam denna gång i alla fall. Det är märkligt att träden som bör vara i förgrunden till denna grej är sämre skärpa på medan "ufot" har lika bra skärpa som huset i förgrunden. Om det inte är ett mini-ufo förstås. Sedan verkar det opraktiskt att bygga en farkost som ska snurra sådär runt, runt helatiden. Måste vara en mardröm att hålla rak kurs!

Marr
0

Tycker att trädet skulle fladdra lite av vinddraget också🤔…Funderar på om det satt en stackare militär där inne? Måste blivit åksjuk isåfall…🙂

Men Denvers flygplats ligger ju i närheten vad jag har förstått. Där har man ju en militär underjordisk bas om jag inte fattat det hela fel. Antingen är det filmaren som driver med bröderna "Kusin". Eller så har det med militären att göra. Tror nog Thirdfaceofthemoon undersöker filmerna noggrant egentligen. Men denna känns "fel" på något sätt…🤔

Cristine
0

Å andra sidan har jag sett på nära håll i Hendaye Plage en liknande farkost snurra så där över flygfältet i Spanien på andra sidan vattnet 2 km fågelvägen. Det gör de bara när de flyger väldigt lågt, när de lyfter flyger de rakt fram.

För det andra varför ska en familj äventyra sitt rykte och framtid med något påhittat                                                                 

För det tredje har de ju sagt att de skall visa sig mer och mer på nära håll

Marr
0

Wow Cristine så du har sett en sådan!👍

Ja det förklarar ju en del med dess snurrande framfart. Ja varför skulle man hitta på något för att sedan riskera att bli fullständigt förlöjligad? Mannen som rapporterar låter seriös det måste jag säga. Även om filmen är så tydlig att man därmed blir lite misstänksam.

Har ju också sett "tydligheter", så varför skulle inte någon kunna få det på film egentligen? Som sagt Thirdfaceofthemoon brukar ju kontrollera filmerna.

Att det sen finns alla möjliga farkoster som det militära pysslar med, det är jag övertygad om.

Marr
0

Här på denna film ser man fler flygande diskar. Har bara sett de första 5 minuterna men det kryllar av dom på vissa ställen. Nu ska jag titta vidare på denna som kom i mars i år…

http://www.youtube.com/watch?v=B0Q_HKk-K3k

Cristine
1

Uj uj du skulle bara veta alla jag sett utomlands på dessa 30 år jag bodde där, allra mest i latinamerika.. där var det vardagsmat så ingen chockades när Maussan började med sitt utomjordiska program  för 25 år sedan. I Spanien såg jag också mycket och det finns tidningsnotiser med foton på flera av dem, för det mesta på första sidan.

micki7878
0

Tycker den ser så liten ut, gör den inte det? vore coolt om den var äkta men jag tvivlar på det, fast man vet ju aldrig.

Cristine
0

Denna är suverän men ger mycket ljud ifrån sig.