Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettutomjordiskt
Läst 766 ggr
micki7878
1

Coola Artifacts

Tycker dom här gamla artifacts är super intressanta, jag tror de är från maya tiden, ni kanske har sett denna video innan men jag lägger upp den ändå för er som tycker om sånt här:)

http://youtu.be/q_B3XIVtKaM

Marr
0

Ja visst är dom spännande de här figurerna och väldigt gamla. Mycket intressanta inskriptioner som återkommer på andra gamla reliker också.

Kul att se dig här hos oss Micki7878!🙂

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
0

Har ni lagt märke till så många olika folkslag som varit på samma platser?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
0

Ja de var jättecoola, och så många Ets och skepp man kunde se

Ja Cristine, lyssnade på en författare som menade på att det inte finns någon egentlig ursprungsbefolkning då de kommer nya folkslag hela tiden! Och då kanske det är på utomjordingar som inkarnerat här och stora folkvandringar det beror på?

micki7878
1

Tack Marr, det är kul att vara här:=) jag är super intresserad av detta och är övertygad om att det pågår en stor mörkläggning av ufo, vår historia och andra saker. Jag är också övertygad om att många länder vet sanningen men håller den hemlig för vanliga befolkningen.  Vad tror ni?

Marr
1

#4 Jo så är det Micki, det märks ju hur väl som helst. Folk t.o.m. mördas när dom kommer ut med sanningar vad gäller detta. I bästa fall förlöjligas dom och vad kan det bero på? Hur kan man förneka något som människan vetat om i urminnes tider?😮

Vi är långt ifrån ensamna i universum. Att tro något annat är ju genant rent utav. Där har vi gått bakåt vill jag lova och det har nog med industrialiseringen att göra🤔, men nu för tiden är det annat "ljud i skällan" igen.👍

Mycket spännande tider vi lever i just nu!🙂

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
0

Glömde säga att jag också tycker det är trevligt att se dig här Micki7878, välkommen hit 🙂

Jovisst är det ett förlöjligande och mörkläggningar som pågått länge, men för några år sedan släpptes massa material från flera länder bl.a Frankrike, sedan kom även Vatikanen och erkände att vi haft besök från varelser från olika planetkonstellationer.

Men här i Sverige däremot är det locket på, inte ett ord från det offentliga

micki7878
1

Tack Gahella:=)

Bra att material släpps, det gillar vi:) Har ni föresten  sett dom där programmen på HD History som heter Ancient Aliens? Dom är riktigt intressanta och tar upp teorin om forntida rymdresenärer på vår jord tusentals år tillbaka i tiden. Programmet har gått ganska länge nu ( 6 säsonger) och alla har ju inte HD History kanalen, programmet finns även på youtube. Lägger upp ett avsnitt här ifall ni missat: http://youtu.be/y2QmRCvfrRY