Rods
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ville inte kapa tråden "Varför nu?" då jag såg Cristines bilder om Rods och ville bara dela med mig av en "tubis" jag kollar på.
(gör det nu för annars glömmer jag bort det) 😛
Intressant 4.05 in i klippet där Sverige nämns. 😉
Har sett något liknande själv en gång så därför har jag alltid varit nyfiken på dessa rods.
Nu är ju filmen 45 min och det kanske man inte har tid att se, men intressant är den. Har bara kollat 15 min själv men skall nu fortsätta att titta på resten.
Det ser ut som de har olika storlekar och olika uppdrag. Kanske den röda grejen jag hade ovanför fönstret var en stav!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
dubbelt.

Att jag är senil. Hade sett den där filmen förut. *ha ha ha*
Fast en repris skadar ju aldrig. 😉
#2 Ja… de verkar vara olika stora.
Den är väldigt intressant , många vet inte om dem alls!
Väldigt intressant det här och funderar på om det är något sådant jag sett då jag sett "tuber"? Fast tycker de har flugit för långsamt för att vara dessa Rods.🤔
De sista jag såg då åskan slagit ner i min dekoder och blixten slog för fullt utanför min balkong, hade ju en glödande nos. Den ena flög på snedden in i ett svart moln där åskan slog i ett. Den andra försvann rakt fram in i diset och hade bara en vinge.😮
I vilket fall så verkade det inte vara jordiskt och sen var de för stora att kunna vara fågelmat. Fast dessa Rods verkar ju kunna ha alla möjliga storlekar…Antar det var något annat jag såg.🤔
Nu ska jag fortsätta titta på filmen för denna har jag ej sett. Kul att du hittade denna Playja!
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*