Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etiketter: ufostjÀrnskepp
LĂ€st 935 ggr
alicia80
2

Tror jag sÄ ett

Ufo just precis!!!    😼

Ett stort rosa-rött sken utanför fönstret och ett mindre breve. Jag bor pÄ högsta vÄningen. Ser fönstret nÀr jag ligger i soffan. LJuset liksom expanderade innan det svÀngde bort Ät vÀnster. det var sÄ nÀra. Först tÀnkte jag helikopter, sen raket men nÀr det sedan blev sÄ starkt och stort och svÀngde insÄg jag att det inte var nÄgot av alternativen.

Jag har ju bett om detta sista tiden. Men inte trodde jag att jag skulle reagera som jag gjorde nu. Började grÄta och skrika med en mörk stÀmma som jag inte kÀnde igen haha!!

Sprang sedan ut pÄ balkongen dÄ ser jag som en vanlig blixt skymta vid molnen. Men detta var inte rosa.

Kanske finns det en logisk förklaring??? Men det vari alla fall hÀftigt!

Marr
0

Men vad roligt Alicia Grattis!🙂

SjĂ€lv sĂ„ har jag inte sett mer Ă€n vanligt, ganska lugnt med andra ord men det Ă€r fler som sett konstigheter det sista. HĂ€r i mina trakter med. Jag tror jag sovit för mycket det sista

FortsĂ€tt titta utĂ„t & uppĂ„t Alicia, för visst Ă€r det roligt nĂ€r det hĂ€nder sĂ„dana hĂ€r grejer
👍

*Jag tror mer pĂ„ Ufo, Ă€n pĂ„ Sifo*

alicia80
0

Ja det Àr det sannerligen!! Jag kommer behöva en nackkudde för jag kommer bara stirra uppÄt i fortsÀttnigen.

Nu vill jag gĂ€rna veta om det finns fler som sett detta rosa-röda i Göteborg.  

😃

Ghosthunter
0

Kul
.hĂ€rlig upplevelse🙂 Det verkar ju vara mycket observationer hĂ€r i Göteborgstrakten, men sjĂ€lv ser jag sĂ€llan nĂ„got. Men jag har vĂ€l Ă„ andra sidan inte tittat sĂ„ noga heller😃

Man ser mycket mÀrkligheter i natthimlen ovanför Falkenberg ocksÄ. Brukar kolla lite extra nÀr jag Àr dÀr.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbĂ„gsro - peut ĂȘtre?"

"VÀrlden skulle mÄ bra med lite mer
VĂ€rmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Evisen]
0

Grattis Alicia :). Ett minne för livet kan jag tÀnka mig. (och japp, jag Àr iaf liiiiite avis pÄ dig ;-) ).

alicia80
0

Ja det Àr det, men jag tror inte att det Àr det sista jag ser! Tror det kryllar dÀr uppe. Och snart ser vi alla hela tiden!

😃

Ghosthunter
0

Det har du rĂ€tt i, Alicia. Allt tyder pĂ„ att observationerna kommer att öka nu framĂ„t🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbĂ„gsro - peut ĂȘtre?"

"VÀrlden skulle mÄ bra med lite mer
VĂ€rmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[VSK]
0

SpĂ€nnande upplevelse đŸ™‚

alicia80
1

Jag har letat efter nÄgot liknande det jag sÄg och detta Àr nog det nÀrmsta jag kan komma i fÀrgen. Men jag har för mig att mittendelen var lika rosa. Och sÄ var det ju tvÄ som sagt.

http://ufosightingshotspot.blogspot.se/2013/06/ufo-ball-of-light-near-iss-june-26-2013.html