Dark Skies
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
ännu en film från Eliten, de ger inte upp!🙂
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Varför tänker du det?
Häls/Joggan
Därför att många artister har talat om att det är de som beställer och betalar dessa filmer.
Intressant!
Jag skulle också gärna läsa om det
har du nån sidan/källa?
Häls/Joggan
De vill få utomjordingarna att verka onda när det är tvärtom med de flesta. De enda som är onda är dem som de själva förhandlar med.
Ja det är precis så det går till i den stora stygga världen när illuminatis får bestämma.
För de vill ju ha kvar sin makt över oss och vill inte att vi ska få kontakt med våra systrar och bröders återkomst och allt det kommer att innebära. Så det gör allt de kan för att vi ska vara livrädda för dem
Väldigt synkroniserat för mig att se detta :)
pratade igår just om detta med hur Hollywood pumpat ut Filmer om att onda aliens hotar jorden.
Ja de onda Aliens är redan är och styr (tror de) jorden systemet.
Gahella precis det känner jag med är så de vill stänga av oss i denna materiella dimension och att vi inte skall connecta med vårt högre jag samt systrar bröder Alien familjer.
Är trött på alla Hollywood Evil Alien filmer de sprider bara skräck :)
I have no Fear!
Jag är också trött på alla denna rädsla som sprids överallt om allting, allt för att de ska behålla sin makt över oss….så jag har fått mer än nog och bara längtar när vi får en medveten kontakt med våra syskon igen
Gahella: Ja verkligen
Denna Videon är så stark om våra goda Aliens /Familjer
Haha jag börjar känna mig som värsta tråkmånsen här. Men jag kan inte låta bli att tillägga att ni är inte ensamma om att längta efter rymd-syskonen. Vatikanen är inne på samma grej.
Dom verkar vänta med iver. Jag har för mig att det största teleskopet som finns på jorden ägs av Vatikanen och den har en device i som kallas för Lucifer. Teleskopet finns på ett berg i USA Arizona. Berget är känt som heligt urinvånarna och som portal. (Indianerna var inte glada över bygget men det skiter maktgubbarna i, flytta på er här kommer vi, liksom).
I nästa ruta ska jag posta mer om saken…
#10 Kallas den Lucifer? Inte förvånad ändå…ja jösses. Jo dom väntar ju på något, undrar vad…hmmm…🤐
Jaa gör gärna det Blessingstoyou. Du är inte alls tråkig! 🙂
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Tyvärr finns inte hela intervjun kvar jag letade efter..suck. Men halva kan vara intressant nog. Brara för att man ska förstå vad som verkar pågå.
Tom Horn, the author of "Petrus Romanus, The Final Pope is Here" joins Red Ice Creations for a fascinating discussion about what may very well be 'prophecy' unfolding. They discuss the reform of the Catholic Church and, amazingly, how whoever ends up taking the place of Benedict as Pope may play the surprise role of being instrumental in the disclosure of extraterrestrial life. They also discuss UFO sightings, Rome, Astrotheology and who and what 'extraterrestrials' really are. How much of a role will the Vatican participate in with this forthcoming ET disclosure?
###
#11 Tack Marr :-) Känner mig som en som bara ska tjata om Vatikanen, frimurare och bakomliggande planer hela tiden.
Jamen det är ju jättebra för det är viktiga grejer det där. Tycker det är dags för dessa herrar att ta av sig "fiskmössan" och "klänningarna" nu. Det verkar ju gå däråt… Är glad du deltar i dessa diskussioner! 😉
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Håller med Marr och jag upplever dig mer som en frisk fläkt i trådarna.
Ja eller hur, av med fiskmössorna och ner från piedestalerna med dessa mörkrets tjänare, tyvärr finns även de som tjänar detta mörker som inte har en aning om det. Men det har vi väl alla gjort mer eller mindre aninglöst i våra liv.
#9 Stillness lyssnade på den här filmen för några år sedan och den stämmer med min sanning med och som jag skrev om delvis i en annan tråd alldeles nyss om :) Den är också tagen från boken Bringers of the Dawn som vände upp och ner på mig då jag läste den för c:a 30 år sedan
Ja den är mycket stark och vacker och den står sig än…❤️
Jag personligen tyckte att filmen var ett rent fjasko….. För de första, som ni redan har nämt, toook för mycket domedags aliens.. Jag förstår väl amerikanerna.. men come on! visa oss den goda sidan också.. det finns gott i denna värld, även fast att man ibland har svårt att tro det.
Independence day var ju dock väldigt bra och är fortfarande, för bland annat var bland dom första domedags filmerna ever som vart riktigt stor.
Samma med "Look up skyline/Skyline" , jag skrattade hela filmen… Den var så.. överdrivet matcho xD Och utomjordingarna för alldeles för "robotliknande" för min smak, jag gillar mest flesh and blood.
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth
#17 Alien filmer ska vara bra gjorda och ha bra effekter, annars blir det bara kasst som t.ex. Skyline… Tyckte dock att Dark Skies va sådär, kul med en ny film om "The Greys", men det kunde vart bättre skådespel.
Om ni nu letar efter en film som visar aliens som "snälla" så är väl District 9 än riktigt bra film! tycker den är så bra just för att den är annorlunda, och inte är en apokalypse film som dom flesta alien filmer är.
Titta gärna in på:
Felix Häljeskogs foton - Dayviews
Felix Häljeskog - 500px
Ja Felix den var riktigt bra men sorglig.
Gillar att de vände på begreppen lite och gjorde människan *ond* istället. Och kanske är det en del av sanningen med tanke på att det går rykten om att flera Ets har blivit utsatta för hemska experiment, såna som vi anklagar dem för
Ja precis!
Ja alltså jag antar väl att det finns både bra och dåliga aliens precis som de är med oss människor. Om det nu finns aliens på jorden som någon regering tagit hand om och experimenterat med vet jag inte, vill se det med egna ögon innan jag tror på det, för varför skulle det hållas hemligt, när NASA hela tiden letar efter tecken på annat liv i universum? för mig känns det bara konstigt.
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
Precis, dualiteten sträcker sig nog vida omkring så ont och gott finns både här som där
Ja det är skapat och dirigerat så att vi ska tycka det är konstigt och lite löjligt allt som har med Ets att göra.
Om de skulle erkänna att det finns Ets här skulle det bli en helt annan maktförskjutning och världen skulle inte längre vara sig lik någonstans. Och makten vill att vi ska vara kvar i fyrkanten lätthanterliga och under kontroll. Makten har alltid straffat fritänkare, kättare och alla de som inte inneslutit sig i ledet
Jag är nu inte en person som tror på en större makt som typ eliten osv. Skulle det komma ut att det verkligen finns aliens som är här på jorden, så tror jag inte att det skulle bli så stor skillnad, med tanke på att väldigt många (vet inte precis i %) redan tror sig veta att det finns, så dom skulle nog mer bli intresserade och nyfikna, resten skulle antagligen bli antingen nyfikna eller lite smått skrämda av det, men mer en så tror jag inte det skulle bli.
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
Nej det står dig fritt att tro om det finns en elitistisk styrning, men för mig är det helt uppenbart att så är fallet.
Ja vi blir faktiskt fler och fler som tror på dem och även har sett och upplevt dem på olika sätt. Och även Vatikanen, pensionerade militärer och vissa länder erkänner dem och har även släppt ut hemligstämplat material. Men samtidigt förnekar många regeringar och andra styranden att de finns, men de får nog lätta på förlåten inom en snar framtid tror i alla fall jag
#24 Ja där är de ju, de vi känner till nu…
#23 jo fast jag har hört att folk skrivit nästan varje år att dom har snackat med aliens och att dom sagt att dom ska visa sig "detta år", men det har aldrig hänt, så man blir mer och mer skeptisk mot det :)
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px
Jamen de har ju visat sig för många ju :) Jag vet flera som *snackat* med dem genom att signalera med ficklampor bland annat :)
Cristine härinne har lagt in massor av egna bilder på skepp härinne. Att de inte visat sig helt öppet över hela världen mitt på blanka dagen får vi kanske vänta med tills vi är mogna för det.
För allvarligt talat vet inte jag hur jag själv skulle reagera om jag fick en sån syn eller om de plötsligt manifesterade sig fysisk precis framför mig. Och jag som verkligen längtar efter det mötet. Jag tror att allt sker precis i den takt vi klarar av. Guskelov Å tack ;D
Och sedan står det en massa underligheter i s.k kanaliserat materiel som lovar både guld och gröna skogar om vi bara sitter här och *fokuserar på ljuset*. Men så finns det även de som har mer substans i dessa brev som känns rätt för mig. Så att känna efter i sig själv är ju en del av jobbet
Jag har sett hennes bilder emellanåt, och jag kan inte se ett "tydligt" skepp på bilderna..
Sen har jag aldrig vart med om någon som har lämpliga bevis, för att jag ska tro på det så måste jag se det själv, eftersom att bilder och video går att manipulera (vilket är synd för då vet man inte om den är sann eller falsk).
Jag har sett underliga saker på natthimlen ett par gånger, men eftersom det bara är ljus, så kan jag aldrig veta vad det är. Den dagen jag ser ett ufo, och då menar jag att när jag verkligen ser att det är ett skepp eller liknande, då kommer jag börja tro på att dom finns här på jorden. Men bilder och youtube filmer säger mig ingenting.
Titta gärna in på:
Felix Häljeskog - 500px