Han säger, så här ser vi ut...
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag sade för 2 år sedan att vi i framtiden kommer att ha stora stora svarta ögon för vi sitter framför datorn mer och mer och glor på den bländande skärmen, huvudet växer för det enda vi gör är tänker, till jobbet har vi robotar, håret behövs inte då vi inte är ute i solen och ögonbryn och fransar är överflödiga då vi inte svettas, eftersom vi är stillasittande behöver vi inte så stor näsa och knappast mun heller då vi lever på piller…. Armarna blir långa och taniga då vi inte behöver muskler och fingrarna likaså då de ska nå tangenterna .Eftersom vi nästan bara sitter så blir vi ganska korta till växten och benen ser ut som armarna..lika taniga. Alltså kommer vi att se ut så här…😮

Hjääälp, nej gud förbjude O-O
Nej, det var inte vackert!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Tur att man inte lever då, för så där vill jag inte se ut. Är juh rätt med mitt utseende nu*s*.
Varför skulle vi bli stillasittande i framtiden? Alla tycker inte om att sitta stilla eller framför datan. Många tycker om att tex träna.Varför skulle vi inte svettas? Klart vi kan bli överhettade ändå. Leva på piller? Varför skulle vi vilja det om det finns god mat? Robotar som sköter allt jobb? Knappast som sagt vi är gjorda för att röra på oss, och vi måste göra det för att må bra. Så jag tror knappast att vi ser ut sådär. Jag skulle bli galen om jag inte kunde gå ut och tex bada med vänner.
☮ and ❤ among each other ✿
Den var bara gjord på skoj..tror inte vi kommer att förändras något alls.😂
Ja vem vet vad vi tycker om om 100000 år? Antagligen har vår ras utvecklats och man har under årtusendena acklimatiserats till det bästa som tiden behöver.🤔
Ser hellre ut så eller som en utochinvänd röv🤐än som t.ex. hon läppförsto(ö)raren Kissie eller vad hon heter. Stackars männska! Hoppas vi verkligen inte har de skönhetsideal vi har idag iallafall. Åsså hoppas jag ju att vi är snälla också. Isåfall kan jag se ut hur som helst, gör inte ett skvatt…😃
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
#7 *asgarv* Det hörs att du tycker lika illa om Kissie som jag gör. En liten osäker flicka som tror allt handlar om utseendet😕.
Vi har ju ändrats juh mer tiden med oss har gått. Jag har märkt att dagens ungdomar är längre än vad jag själv var på den tiden då jag var ungdom. Vi lever längre än vad de gjorde på medeltiden. Så varför skulle inte framtida människan kunna se lite alien-look-alike för med större ögon t ex?
Det finns flera alienraser som ser likadana ut som för 50000år sedan, så vasrför skulle just vi byta fysonomi.
Men jösses hur ser mina uttryck ut egentligen!😮Ja ibland behöver man nog censurera sig själv.😞
Tycker ju inte illa om Kissie som person för om henne vet jag inget mer än hur hon gör om sin kropp. Tycker bara att det är så sorgligt och tycker så synd om de tjejer som växer upp idag. Kissie är ju en av dessa tjejer som "gått på" de här falska skönhetsidealen. Men visst är man själv fångad av det som är vackert och det är ju naturlighet då.🙂
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
ha ha vem vet om ett antal år hur vi ser ut 😃
Jag ser redan ut på så sätt.
😕
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Kalla mig konstig men greys är väldigt vackra på ett sätt.
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth
Jag tycker min lille är en riktig snygging-Jag gjorde ett fint collage en gång med mina guider som alla gillade, där såg han jättefin ut
Åh va mysigt :)
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth
Här är det!
Väldigt fint! Stilig kille där :)
Tack!🙂
jag undrar jag…..
Jag tycker inte att det stämmer inte riktigt med hur vi håller på att förstöra vår miljö. Jag tror att vi får anpassa oss till ett liv utan datorer, elektricitet och bilar och liknande- för jag tror att vi kommer att förstå att vi själva måste göra något för att överleva.
Och då tror jag att våra kroppar kommer att ha större ögon, men inte så hemskt stora..och jag tror inte att vi kommer att se ut som "aliens" heller, för de är ju en annan ras- dessutom kan en del av dess utseende vara någon form av skyddande uniform.
men vi blir mer fysiskt starka och mer vettiga och mer snälla emot varandra och förstår till slut (äntligen) att det är ingen ide` att kriga..
m a o vi återgår till vårt ursprung med några variationer som är nya för oss.
Alla förändringar (tror jag) kommer att ske snabbt och skoningslöst för en del, medan de som varit förberedda kommer att klara sig bättre…
så tror jag 🙂
U R us