Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikett: utomjordiskt
Läst 3316 ggr
I want to belive
2

Berättelsen om Regn UFO:t

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är drygt 2 månader ( natten till 2:a maj) sen nu jag såg den vackra föreställningen på min nattpromenad, det var väldigt vackert kan jag säga.
Jag gick där på cykelbanan som jag alltid gör när jag ska hem eller gå till något hemmifrån mig, det hade liksom precis hunnit blivit skönt ute på nätterna, fortfarande rätt mörkt, men ändå en glimt av sommarnatt om man säger så.
Vinden blåste mildt och jag hade bara en tröja och en tunn scarf, hade länge försökt sova men det gick bara inte, jag brukar inte gå på nattpromenader själv, aldrig!

Men något måste ha lockat mig ur sängen , inte var det mina katter, dem låg o snusade så sött så, Hugo min son på snart 6 år var hemma hos sin gammelmormor, och fästmannen låg och snarkade som vanligt, jag brukar aldrig störa mig på att han snarkade, men den här natten var allt väldigt drygt… jag behövde en nypa frisk luft, jag försökte en drygt 5 minuter på balkongen, men de hjälpte inte, jag var helt enkelt väldigt rastlös i kroppen..
Hur som helst , jag gick där, skulle precis ta kurvan vid den fina skogsdungen, samt ligger det en kyrka precis brevid, och sedan kommer en skola ( skallbergsskolan ) , och där efter en liten Coop nära butik.

Jag stannade till vid den lilla stenmuren precis utanför kyrkan, jag satt mig där en stund för att bläddra lite igen min musik på min smartphone(spotify), sedan väldigt plötsligt och jag menar verkligen plötsligt, så var det precis som om solen skulle ha sträckt sig upp, men det var mer.. utsuddad, och mycket mildare, och runt om den så var det som små vita prickar som flyttade sig mildt kors och tvärs, min första tanke var, Strålkastarna från våran stora idrottsarena drygt 10 minuter gångavstånds bort, men det är nog kanske lite väl långt ? Min andra tanke var,  månen, men månen var på ett helt annat ställe, men tredje tanke var, reflektioner från månen..
Jag ville utesluta alla vanliga orsker innan jag ville säga att det var ett UFO/fenomen.

Fenomenet rörde sig lite åt höger sedan åt vänster, och sedan till baka igen i samma riktning som innan , höger och vänster allstå, då fattade jag ju att de var förmodligen strålkastare. Så jag fortsatte att gå bara på min runda som går runt kvarteret.
Men fenomenet började plötsligt röra sig  sakta sakta i en helt annan riktning, det rörde sig i samma riktning som jag gick ärligt talat, då tänkte jag inte på det, men idag gör jag det, jag har varit troende till allt sånthär sen jag  var drygt 5 år, och jag påstod redan då att jag sett flygande tefat och "Aliens" ute i skogen, alla barn och vuxna har skrattat och hånat en för det, men har ju idag hittat mina sanna vänner och kontakter ( många av er finns här på Ifokus).

Jag  borde inte se så mycket av fenomenet med tanke på att de är molnigt och nästan så hänger det lite regn i luften, ni känner igen doften va ?

Jag vänder mig om för att se om det har försvunnit, för jag kan ej längre se det i ögonvrån, och det fanns kvar, men bakom mig och det lyste inte lika starkt nu, men det var där, precis som om det väntade på något. Jag hörde hur vinden kraftigt började att komma från samma håll som jag ryggade emot, träden klappade sina löv men det var samtidigt väldigt kvavt , och jag kunde inte slita min blick ifrån fenomenet, jag var, rädd men ändå avlsappnad på samma gång.
Fenomenet blixtrade till precis som en blixt från ett åskmoln och försvann genom molnen, ni vet hur det ser ut när en blixt flyttar sig genom molnen med av dess reflex ? EXAKT så ser det ut, och ni vet sånt där sken från himmlen man kan se på LÅNGT håll när det regnar på ett annat ställe, sådant syntes efter fenomenet som en svans ungefär….
Åskan slog EN gång , och sedan forsade regnet ner……

Detta hände för bara 2 månader sen…det är väldigt färskt fortfarande, jag är 100% medveten om det. Frågan ÄR, vad var det ?
Jag kallar det för Regn UFO:t , för.. de  var exakt var det var, det bara blixtrade iväg med en väldans fart, och sedan började det regna på nolltid…
 Jag hoppas ni vill komma med era åsikter, Jag har tyvärr inte fotat något.. Jag förstår inte ens idag varför jag inte gjorde det.. :(

Men det såg väldigt snarlikt ut som på bilden, men de lyste mycket mer.

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Cristine
1

Visst är det ett ufo och det liknar ett som jag fotade genom fönstret fast på kant då.

Vilken härlig upplevelse, de var nog nyfikna på dej och läste dina tanka då det rörde sig i samma riktning som du.

När jag satt och tittade på ufos i direktsändning från Mexico sade en av kameramännen en önskan till en av de andra killarna. Vi blev alla överraskade då ufon gjorde det han bett om

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

I want to belive
0

Ja, jag tror också att det var ett Ufo, vad kan de liksom annars ha varit ? :)

Det var en helt otrolig upplevelse!

Är de något man kan finna på Youtube tro ? :)

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Cristine
0

Jag har ett som jag såg live i Mexico

I want to belive
0

Vill du länka ? :)

Cristine
0

Här är tråden och du har den på två ställen, det var den kameramannen bad stråla.

Gahella
0

Spännande berättelse och mycket fint återberättat tycker jag

Marr
0

Ja det verkar ju inte vara annat än besökare, vad jag tycker det låter som. Ärligt talat har jag varit förvånad tidigare att inte fler har sett mer än vad dom säger.

Jätteroligt att få läsa detta du skriver så fint om, I want to belive. Tack!🌺

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
0

En härlig upplevelse måste det ha varit. Tack för din berättelse🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"