Hamburgare med ammoniak?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
får det lov att vara hamburgare med ammoniak någon?
Nyhet ifrån: Infowars.com
Var det inte salmonella ? eller är de samma sak ? xD
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth
Jammi Jammi-…!🧟♂️
Ammoniak används som rengöringsmedel, till exempel fönsterputs, hårfärg, ugnsrengöring och rengöring av guld samt vid tillverkningen av handelsgödsel, salpetersyra och plaster[källa behövs]. Används även som köldmedium i köldmaskinerier.
Ammoniak återfinns även i olika läkemedel, till exempel cocillana.
Salmonella är en typ av bakterier som kan orsaka allvarliga tarminflammationer. Man kan smittas av salmonella utan att uppvisa några symptom. Salmonella är bakterier som samlas i tarmarna, men de kan också överleva utanför tarmkanalen. Salmonella sprids ofta från djur. Olika däggdjur, fåglar och kräldjur kan vara bärare av salmonellabakterier och via deras avföring kan salmonella spridas vidare i omgivningen. Även dessa djur kan vara symptomfria. Det finns en stor mängd, över 2 000, olika typer av salmonellabakterier. Vanliga stereotyper av salmonella är till exempel Enteritidis och Typhimurium.
Tur man är vegetarian🤮
Ja fy f…n rent ut sagt! Har aldrig ätit en hamburgare i hela mitt liv. Bet i en en gång, höll på att kräkas. Tycker innerst inne det är perverst att äta kött men är ej helvegetarian…än, men snart.
En hamburgare och Coca-Cola? Nej tack, det går så bra utan!
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
KosmosBill**allt är inte guld och gröna skogar där heller
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
christine hahahaha
Inte för jag skall dömma kött etc men det är så många bevis idag att kött etc inte är optimal föda för oss, det ruttnar i våra tarmar för med sig parasiter etc.
Jag personligen tror på mycket raw food kanske en kombination av detta och vegan/veg

Nämn ett bevis… som inte är utomjordiskt alltså ;-)
http://www.gnolls.org/1444/
Medarbeterare på Kost
Det finns ju en anledning till att rovdjur har en betydligt kortare tarm än växtätare.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Dan the man the lifeforcegenerator!
Helt otrolig fin själ som ger allt för att hjälpa andra läka sig via RAW FOOD, har nog inte sett någon video som inte är intressant.