Utomjordiskt iFokus

Utomjordiskt

Etikettutanför-ämnet
Läst 1099 ggr
citronhybe
4

läs

Hej! Jag tycker ni är oerhört otrevliga som inte svarar på folks inlägg SOM dessutom är nya här, Men det är väl kanske inte så himla konstigt då ni verkar en sorts grupp, och alla vet vem som är vem och stöter bort dom som inte är välkomna. Men ni är ju också helt hjärntvättade av allt ni läser på internet, SJÄLVKLART tror jag på att det finns liv nånstans därute, men absolut inte att dom är här, Tyvärr. Allt man ser på Youtube är ju i princip photoshop eller något annat dom lagt till, Eller dessa ödlor som ni verkar tro på

Det var väl det, Ni är välkomna att visa något som kanske ändrar allting istället.

Godnatt!

Cristine
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Du får förlåta men jag har inte sett dej skriva här och jag har varit ofrivilligt borta på grund av datorn.  Jag är en av de hjärntvättade som tar foton på ufos och kan inte ett dugg om fotoshop, tror inte det är många i 70 års åldern som kan det.

Här är det sista:

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

I want to belive
1

Oj.. o.o

Well, I am new here, och visst att de inte är många som lägger intresse på mina inlägg osv, de har jag ju kännt att de är lite.. vad säger man utstötande, MEN, jag är ingen sådan människa som tar åt mig så, man skriver väl ändå någon kommentar eller så om det verkar intressant,eller att man tycker att något är intressant men har ej haft någon möjlighet att skriva något eller glömt av det.

Och alla har sin tro och tycke, så jag tycker inte du ska ha så offensiva taggar utåtriktade åt folk som är "troende" om man så säger.

Varför hålla på o skriva sådär, " ni vet vem som är vem", varför inte bara gå personligen till personerna, istället för att dra oss alla över en kant ?

inte okej =/

Jag är troende, och jag vill tro, och det står jag för, kalla mig pantad eller hjärntvättad om du vill, men de kommer tyvärr inte komma långt.

Och jag tror att fler än jag här på iFokus har en sådan inställning.

❤️

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Cristine
2

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Sajten är just nu ganska död eftersom det är sommar och folk har semester, då är man nog hellre ute med familjen än med datorn.

Alla har rätt till sin tro vilken den än är,men jag har alltid frågat mej varför de som tror att alla tusentals videos som ligger på youtube är fejkade… varför verkar de alla så aggresiva?

I want to belive
1

#3 Exakt Cristine! Jag sitter vid datorn ofta pga att jag sitter på jobbcentrum… finns inget annat o göra..sedan  lägger väl man ju ändå upp ett inlägg för att man själv vill det, och sedan är det ju upp till andra om dom vill lägga intresse.
Men ja, youtube frågan är något jag själv alltid tänker på!

Det är ju en annan sak om det liksom står klart och tydligt i beskrivningen under klippet att det bara är gjort för skoj eller så, Men många och väääldigt många klipp jag tittat på har nästan skrämt mig för att dom har varit så verkliga. Jag tror många är på riktigt, men att folk mörklägger det för att dom själva är rädda för sanningen.
De är min åsikt, ja, och självklart finns de ju fullt av ateister eller non belivers, och dom har ju all rätt att tycka som dom vill.

Men har du något favorit klipp på UFO ,gråing,etc så länka gärna ! :)

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Marr
4

Det var ju lessamt att du uppfattar det så citronhybe, men jag har inte heller sett dig här innan. Ser förövrigt att du bara gjort ett inlägg. Så inte är det lätt att hinna välkomna dig innan du är medlem.

Nu är ju det här ett diskussionsfoum där vi byter tankar, erfarenheter och sådant som man ofta inte pratar om inom det utomjordiska och det som rör vår planet.

Vi har alltså inte det här som ett arbete för då skulle vi ha pålitligare datorer och en helt annan uppläggning. Jag som Medarbetare får heller inget gensvar många gånger likväl som för Sajtvärd och de andra medlemmarna. Det är så det är och så är det för många sajter vid denna årstid, speciellt.

Sen vad du tror är helt ok och upp till dig, det är du väl inte ensam om. Nu är det så här här hos oss. Har sett så pass mycket genom mitt 50 åriga liv att om du bara visste…Då skulle du inte kalla oss för hjärntvättade. Jag bestämmer själv vad jag vill och kan ta in. Visst finns det mycket fejkvideos. Det måste du väl ändå förstå att vi vuxna människor fattar?

Citronhybe, Vill i allafall önska dig Välkommen hit nu när vi ser att du finns!🌺

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

I want to belive
0

Kunde inte ha sagt det bättre själv :)

[KosmosBill]
3

citronhybe reggade sig idag för 11 timmar sedan.

Hen har aldrig skrivit någonting tidigare .

Inget att ta på något större allvar.

Jag tycker ni är oerhört otrevliga som inte svarar på folks inlägg SOM dessutom är nya här

Då ska vi se om du bara hittar på….vad avser du här?

Cristine
0

Kanske röra om i grytan..då blir det inget gensvar härifrån.😃

stillness
0

Agent Provocateurs  :)?

[KosmosBill]
0

Ett uppenbart troll.😴

Cristine
2

Då får h*n prata med sig själv så får h*n alltid rätt!.😃