U.F.O -U.S.O.S & Stjärnskepp

Moderskepp

2014-12-02 00:29 #0 av: Cristine

I direktsändning

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-12-02 00:32 #1 av: VSK

Rätt häftiga klipp Glad

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-12-02 11:54 #2 av: Eliiza

Hej!
Någon form av okänd farkost är det ju absolut frågan om. Verkar som att de är här för att observera och kanske för att återigen vänja mänskligheten vid deras existens, och kanske även få oss att på allvar börja fundera över och söka efter källan till vår egen existens och vårt historiska släktskap.

Men, i mina ögon så är detta skepp alldeles för litet för att vara ett moderskepp.

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl
2014-12-02 16:47 #3 av: maria-svensson

Har jag förstått det hela, så har dom teknologi att öka eller minska storleken på sina skepp, som ett frekvensband kan vara smalt eller bred

Anmäl
2014-12-02 18:02 #4 av: Cristine

Ja , både storlek, form och färg, fast inte alla.  Pyramider, trianglar och runda silverfärgade förblir så.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-12-03 20:47 #5 av: m2studio

Jag tror att när vi ska prata om Moderskepp ska vi tänka mycket mycket större storlek om det kommer att stanna i omloppsbana tror jag och skicka sina "barn" till Jorden tycker jag.

Anmäl
2015-06-29 00:11 #6 av: Huygens

Dom första 10 minuterna av detta klipp är lite intressanta, sedan upprepar dom mest bilderna. Från ThirdPhaseOfMoon.

Men halvvägs in på den blå himlen med vita moln är det ett slags ljusfenomen som dom funderar på om det är ett modersskepp som rör sej i molnet. Efter 3:40.

Rörelserna är väldigt hastiga för att sedan göra långa pauser.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.