Annons:
Etikettsajten
Läst 2126 ggr
stillness
7/8/13, 1:44 PM

Jesse Ventura

**En stor man talar sanningen.
**

Annons:
Marr
7/9/13, 7:43 AM
#1

Ja där har vi åter en sanningstalare. Han har även rest runt bland Haarpaanläggningar i Usa och begärt bli inbjuden på visning. Han har blivit ivägjagad och det fick honom ilsk. Vad och varför vill dom dölja det undrar han om det inte är farligt?

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

stillness
7/9/13, 12:20 PM
#2

behövs mer sådana här i vårt land :D

Marr
7/9/13, 8:43 PM
#3

Mer Jesse Ventura. Enda jag lyckats kunna se sen  morgonen med värdelös täckning på bredbrandet. Kanske hinner jag bli utslängd innan den kommer in?

http://www.youtube.com/watch?v=63bx_w04JZ0

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
7/9/13, 10:28 PM
#4

Men han har sin gränser, han gillar inte Ickes reptilanda. Såg ett program där han helt förlöjligade honom

stillness
7/10/13, 1:05 AM
#5

jo jag vet det skärde sig mellan dem vid en intervju, vet inte om det var missförstånd ifrån någonssida ,hörde de båda hade fått vänta länge i enskilda rum innan kamerorna rullade  nån va otålig.

Alex jones pratade om detta de borde ses igen etc.

jesse är väldigt jordnära liksom vilket är viktigt i att avslöja konspirationerna icke är ju där ute med reptiler o jesse sa de bevisa visa mig nån reptil till david icke o han sa de e utan för vårt synfält etc

, jesse tror la han e nån skojare vilket han e fri att göra.

lite synd man vi dömer alla ibland de e ju båda på bägge sidor

jag ser att båda har sina roller att spela som vi alla andra har här på jorden, konsten är att inte dömma.

vi har våra rädslor jesse vill nog bara väl etc

tråkigt det skar sig men det har nog ett syfte med.

bägge behövs i denna avslöjandets tid de gör båda samt alex jones ett enastående arbete

/Peace

Cristine
7/10/13, 2:33 AM
#6

Japp!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
7/10/13, 6:51 AM
#7

Ja vi behöver olika sorters människor som deltar i upplysningen. Vissa kan ta till sig en viss persons sätt att informera. Huvudsyftet är ju detsamma att få folk att inse. Synd att han attackerar andra som gör samma och mycket bra arbete i detta.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
7/10/13, 10:23 AM
#8

Ja så är det och alla har sin roll att spela 🙂

Jag tycker också det är onödigt att han gör det, tycker det är lite dålig respekt. Men kanske är det för att han är rädd för att verka oseriös i andras ögon?

Upp till toppen
Annons: