• Om iFokus
  • iFokus-bloggen
  • Intressesajter
  • Starta en sajt
  • Support
  • Logga in med Facebook
  • Bli medlem
  • Logga in
iFokus Hoppas du har en bra dag!
Reworking iFokus
  • Om sajten
  • Lexikon
  • Länkar
  • Medlemmar
  • Sök
  • A A
Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen Anslagstavlan Astrologi Dimensioner Drömmar & Framtidsvisioner Egna upplevelser E.T. / Utomjordiska raser Framtiden -2012 och efter Frågor inom ämnet söker svar Galaktiska Civilisationer/raser Humor & annat kul Indigo- och Kristallbarn Kanaliserade budskap Konst Video Musik Korncirklar Kosmiska energier/frekvenser Ljus & Upplysning Länk arkivet Musik Off Topic - Utanför ämnet Om sajten Paranormalt
beatles album från paralleluniversium
2 svar

kajmal"
2015-03-16
Liknande människa som du!!??
10 svar

m2studio
2015-03-15
Bergsklättrare och aliens
25 svar

Cristine
2014-11-05
John Keel - Men in Black/Mothman
1 svar

Huygens
2014-10-19
tankar om anden
1 svar

kajmal"
2014-06-17
sex med naturandar
2 svar

kajmal"
2014-06-17
Telepati
4 svar

kajmal"
2014-06-17
spök guide över sverige
0 svar

kajmal"
2014-06-01
2 minuter Video!!
2 svar

m2studio
2014-05-26
Tids-resenären
2 svar

kajmal"
2014-05-26
tv från andra sidan
33 svar

kajmal"
2014-05-09
spökkatt
4 svar

kajmal"
2014-04-19
Änglar
8 svar

Cristine
2014-04-19
Kolla på flickan
21 svar

Cristine
2014-04-02
Familj i kampen mot demoner
4 svar

m2studio
2014-03-06

« Föregående Nästa »

Planeter, Galaxer & Solsystem portaler Presentation av medlemmar Sci-Fi Snackis-tråden Nya rön The Ascension / Uppstigningen Tävling U.F.O -U.S.O.S & Stjärnskepp Utomjordiskt Vetenskap Viktigt Övrigt Ny kategori

Går konspirationerna mot sitt slut?

Det talas om konspirationsteorierna i alla länder, folk tordes inte tala högt om dem från början, man började lite försiktigt med Maya 2008, sedan började man visa antika reliker man grävt upp, skallar från utomjordingar, nu börjar också teorierna om chemtrail och harp, och man talar mer och mer om Monsanto och GMO, bankerna, Nasa , Cia, Vita huset, Area 51, Utomjordiska skepp, bortföranden och implantat, dold världsregering, Vatikanen och satan, slaveri världens undergång, Jesus återkomst, alienivasion och slutet för eliten. Det får vi i oss i en enda mix. Bena upp det den som kan! Läs mer »

Härlig valborgsmässoafton till er.

Vi firar vårelden och ljuset. Vi kallar oss hjälpare och inte arbetare, så vi firar inte samma sak Ni firar arbetar rörelsen och vi firar ljuset. ni arbetar ihop en kase och tänder på. Vi ber om den violetta lågan uppifrån och vi delar gärna med oss. Vi vet att ni använder den i meditationer och healing och det är vi glada över. Läs mer »

Vi som spanar i skyn!

Vi kan nu se förutom konstiga moln, strimmor och ufos att solen har planterat sig där för att ge ljus och värme åt djuren ,oss och alla plantor, Ja åt hela jorden faktiskt..vad vi väntat på den. Den kan man iaf känna av annars går vi i väntans tider men vet inte riktigt vad vi väntar på riktigt, bättre tider förståss. Läs mer »

Ett öppnare 2015?

Det börjar iaf bra! Efter höstens regeringskifte har Sverige drivit på för utredning om Dag Hammarskjölds död. Fn har gett klartecken och ber medlemsländerna öppna sina arkiv för att lyfta på varje sten för att få fram sanningen, vilket visar vilken regering vi haft då Carl Bildt avfärdar det som betydelselöst. Läs mer »

Orber eller ljusvarelser eller......

Ja vad är det egentligen, inte är det då damm som skeptikerna påstår, nej då, man kan filma dem i rörelse och man kan prata med dem, be dem komma eller be dem om hjälp..det gör de gärna. Vi har sett ljusvarelsena från Foco Tonal i Mexico, det är besvärligt att åka dit så jag har bestämt att jag ska ha mitt eget Foco Tonal här hemma Läs mer »

Reflektioner kring främmande kontakt

U EN kort historia om ett utomjordiskt folkslag som samlever med oss och är oroade över hur vi förstört ytan på jorden. Läs mer »

Fejkades Apollomånlandningarna?

2015-03-20 13:26 Huygens Fejkades Apollomånlandningarna? Denna artikel har som syfte att vara en samlingstråd där det ska gå att klicka sej vidare via länkar till mer specifika trådar som ställer frågor kring NASAs Apolloprogram. I varje tråd kommer mer separata ämnen att diskuteras. Jag tror det är en vettig idé att göra en sådan uppdelning trådvis. Jag vill undvika att denna artikel växer sej för lång och kommer använda den som en ingångspunkt. (Bilden (beskuren) är NASA public domain, hämtad från Wikimedia.) Läs mer »

Thiaoouba

2015-01-13 23:41 #0 av: Cristine Jag som inte är ett dugg religiös fick till mej ordet Jehoba efter en mediation, jag kom att tänka på Jehovas vittnen som jag inte gillar alls för deras inställning till vissa saker jag inte tänker nämna här. Jag undrade varför det skrevs och med b så fick jag veta att det skrivs också med å alltså Jehåba. Sökte på nätet och fann detta. Väldigt intressant. Har någon läst boken? Läs mer »

Var kommer vi ifrån?

Omdiskuterat i världens alla hörn, vem har rätt vem har fel? Det pekar mer och mer emot att vi var ett experiment, men se själva och ge er syn på saken. Läs mer »

Kosmiska valborgsmässoaftonen

Firar vi Valborgsmässoafton? Ja naturligtvis.. vi är som ni, även om vi kommer från en annan planet och vi är ju era grannar. Vi tycker att allt ni gör är spännande..nej inte allt förståss för ni gör också mycket dumt. Titta hur världen ser ut. Läs mer »

God Jul alla UJ,are

Jag och mina medarbetare önskar att ni får uppleva den bästa av alla jular. Vi hoppas att det kommer någon rolig julklapp till oss alla..ska bli roligt att se och du.. när du går ut med hunden eller för att röka, ta med kameran! Ha det så bra och ät inte för mycket! Nu är det bara en dag kvar tills Tomten kommer han är redan ute för att undvika den värsta trafiken. Han har ju blivit påkörd två ggr nu av utomjordingar den stackarn Läs mer »

Nya inlägg på iFokus

• Datorn startar inte
  • STUDENTLIV, KAN INTE SPELA. HJÄÄÄÄLP!
  • Dags för Julbak
  • Att visa "Stjärntecken" baserat på "Födelsedatum"
  • Museet för mekanisk musik
  • Ensamhet
  • Ensamhet
  • Intuitionsövning 15 dec,
  • - Visa fler -
Om iFokus Mobilversion Annonsera Kontakta oss Support Användaravtal Skrivregler Cookies
iFokus logo

LONDON - NEW YORK - PARIS - MILANO - TOKYO - HONG KONG - RESTEN AV VÄRLDEN

© Copyright Internetfokus i Sverige AB

Tillbaka till toppen