Annons:
Etiketteretutomjordiskt
Läst 593 ggr
Huygens
8/15/19, 12:57 AM

UFO - Linda Cortile

Några år före, under och efter år 1989 blev Linda Cortile (taget namen) bortförd av grå varelser till UFO där varelserna utförde "medicinska" procedurer på henne vid upprepade tillfällen. Linda Cortile bodde i Brooklyn, New York. Hon fick utföra en rad märkliga aktiviteter som ibland är av oförklarligt enkel karaktär och ibland svårbeskrivna eller obegripliga.

Vid ett tillfälle gick hon med grå varelser längs en strand och samlade upp sand och döda fiskar som flutit iland. Det är mycket svårt att förstå varför "utomjordingar" skulle ägna sej åt en sådan aktivitet med en slumpmässigt utvald människa.

Vi kan inte veta motiven hos grå varelser, reptilians eller insektaliner. Linda Cortile fick både skopmärken och implantat av dom grå.

Jag hittade en kort och bra sammanfattning av vad som hände Linda Cortile. Underliga säkerhetsvakter, vara en blev mentalsjuk, förföljde henne. (YT/Thats so strange, 2019-03-01, 23 min)

Det finns flera andra beskrivningar av vad som hände Linda Cortile, med helt andra vinklingar, därav är en av händelserna kallad Brooklyn Bridge Incident. Ett antal betydelsefulla diplomater (ministrar?) fick se ett av bortförandena av Linda Cortile. Brooklyn Bridge Incident är dock inte fullständigt beskrivet i videoklippet ovan. Letar man, hittar man djupare beskrivningar ur andra personers synvinklar rörande vad som hände Linda Cortile, inklusive löjliggöranden och smutskastning.

Budd Hopkins genomförde flera djupgående regressionsstudier med Linda Cortile. Även Budd Hopkins råkade ut för att bli förlöjligad. Det är svårt att veta på vilket sätt Hybrider och Illuminati varit inblandat i dom olika händelserna, men mycket tyder på att varelserna ville framkalla en reaktion hos berörda statspersoner som råkade vara i New York vid dessa tillfällen.

Annons:
[Hukanson]
8/15/19, 1:49 AM
#1

Det är väl mänskligt att bli rädd och göra våldsamt motstånd mot sanningar som är för hemska för att accepteras av den "normala" moraliska majoriteten. Men vi lever i tider när vi måste förstå att inte ens vår galax är centrum i universum. Det finns 100 miljarder galaxer därute i multiuniversum.  Det kan finnas existenser som är helt annorlunda och vi får vara glada om vi har vänner som beskyddar oss.

Huygens
8/15/19, 4:26 PM
#2

Hopkins fd fru, som var filmskapare, ifrågasätter händelsen och hon ifrågasätter giltigheten hos Kopkins metoder och vittnenas trovärdighet. Kan det vara en psy-op arrangerad av regeringen? Kan det vara sk "corporatism" som driver agendan? Vad hände egentligen? Hur kunde det finnas så många vittnen och varför fanns det kopplingar till myndigheter? Förekom aktiv desinformation av verkliga händelser?

Budd Hopkins (wiki).

Ett exempel på ifrågasättandet: (YT/Carol Rainey, 2014-02-22, 12 min)

Jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Kanske är jag öppen för flera möjligheter. Kopplingen mellan bortförandet och FN:s generalsekreterare Javier Perez de Cuellar (wiki) är lurig, kan kopplingen alls bekräftas?

Upp till toppen
Annons: