E.T. / Utomjordiska raser

Underjordiska varelser

2019-08-07 11:28 #0 av: Huygens

USAs militär har beslutat träna det mesta av sina soldater för strider under städer. Träningen går ut på genomföra krig underjordiskt, under megastäder.

Man kan fundera på varför USA vill träna dom flesta av sina soldater till att utföra krig under megastäderna och inte strida i städerna. Varför är träningen inriktad på att vara underjordisk?

USAs militär påstår att det finns över 10 000 storskaliga underjordiska militärbaser världen över, dom flesta ägs av USA.

Tanken är ju att samla alla världens människor i megastäder enligt FNs Agenda 2030. Kan det vara så att Pentagon antyder att en attack kommer under dessa megastäder?

Kan det vara så att Pentagon tror att ickemänskliga varelser ska invadera militärbaserna från underjorden? Tror Illuminati att utomjordiska varelser kommer att genomföra en invasion med start under megastäderna?

Analys av Ed (YT/Outer Light, 2019-08-06, 30 min)

Eller rör sej hela USAs militära träning om en avledning? Om en fejkad "alieninvasion" av varelser som i förväg är (skapade?) kontrollerade av Archons och administrerade av Illuminati?

En skuggridå? 

Eller handlar det bara om att elektronik- och krigskartellerna vill tjäna mer pengar på fejkade krig. Fabricerade skådespel?

Bankväsendet, militärindustrin, oljebolagens ägare, mediaägarna, dom köpta fasadpolitikerna i riksdagen osv, kommer alla att ställa upp på den fejkade rymdvarelseinvasionen.

Och en variant av attacken kan komma från underjorden.

Anmäl
2019-08-07 13:00 #1 av: Hukanson

Kanske man har insett att alla stora städer har stora vatten och avloppstunnlar och eftersom aliens kan anpassa sin storlek efter behov och omständigheterna kan de myllra som insekter och "befolka" dessa tunnlar! Hur lugnande då att NATO är berett på att hantera en sådan problematik!  

Oneness can not be divided.

Anmäl
2019-08-07 13:23 #2 av: Huygens

En variant som nämnts på nätet är att det rör sej om ett "efter-katastrofen-scenario". Dvs allt på ytan (alla hus?) är mer eller mindre förstört, så strider flyttas ner under jord.

Anmäl
2019-08-07 14:46 #3 av: Grävlingen

Man har underjordiska baser med hög teknologiska labb där man odlar olika varelser. Jag tror att det är där man har odlat fram ''alien greys'' efter som ''grå'' utomjordingar inte har interstellär teknik och deras argument är enbart löjligt. Ungefär som att någon försöker övertala en allmän publik som inte förstår bättre. Doctor Steven Macon Greer, som jag personligen inte tar speciellt seriöst men han gjorde ett intressant uttalande vilket jag har skärm dump på uttalandet från en youtube film. Dom utomjordiska former vi tar som utomjordingar är egentligen ett resultat av avancerad teknik från underjorden. Dom avlånga ''grå'' som sköt av ett av phil schneiders finger skulle kunna vara varelser som är odlade från dessa labb som kanske fungerade som slavar, vad vet jag. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.