E.T. / Utomjordiska raser

Karla Turner

2019-07-05 17:09 #0 av: Huygens

Karla Turner och hennes make fördes bort många gånger av grå varelser ända fram till år 1996, när Karla troligen mördades av CIA med ett cancerframkallande gift. Hon insjuknade i cancer år 1995 och sjukdomsförloppet var mycket hastigt. Det är oklart för mej vad som hände med henns make Elton, efteråt.

Vid några tillfällen fick Karla Turner motta hotfulla telefonsamtal från säkerhetstjänsten, som uppmanade henne att avbryta sin forskning. Även andra personer som redogjorde för sina genomlevda bortföranden fick hotfulla samtal från militär eller polis, med uppmaning att sluta prata med Karla Turner. I vissa fall togs bortförda personer till militärbaser där dom förhördes av bistra militära officerare, som ville veta vad dom grå varelserna ägnade sej åt.

Karla Turner tillhör dom fyra stora inom forskning kring bortföranden, eng abductions. Dom övriga är Budd Hopkins, David Jacobs och John Mack. Det finns fler forskare, men inte lika kända, t ex Barbara Bartholic som arbetade tillsammans med Karla Turner. Dock tror jag inte att Barbara Bartholic skrev någon bok, utan forskaren Peggy Fielding skrev en bok om Bartholic med titel BARBARA: The Story of a UFO Investigator, som finns i PDF t ex här.

Barbara Bartholics make mördades i en mystisk bilolycka. Innan Barbara Bartholic mördades av säkerhetstjänsten, berättade hon att minst 7 personer mördats av militären för att tystas och inte undersöka bortföranden, se textavsnittet på Zersetzung (länk).

Karla Turner bedrev forskning för att ta reda på vad dom grå varelserna och insektaliner ville göra med bortförda människor. Karla Turner insåg att dom grå varelserna skapade "täckminnen" som dolde vad som verkligen hände under bortförandena. Barbara Bartholic hjälpte till med hypnos vid många tillfällen för att få bortfördas förträngda minnen att återkomma. Karla Turner skrev sedan ner dom gjorda iakttagelserna i böckerna:

Into the Fringe
Masquerade of Angels
Taken

Karla Turners böckerna är fritt åtkomliga, så länge böckerna förmedlas enkelt utan kostnad och dom finns i PDF här.

Ett antal inspelningar av Karla Turners föreläsningar om bortföranden går fortfarande att hitta på nätet. Här är ett exempel med bra ljud från 1993. (YT/TBU News, 2014-09-06, 55 min)

Karla Turner observerade att dom grå varelserna i stort sett hela tiden ägnar sej åt bedrägligt beteende och ger vitt skilda förklaringar till bortföranden, beroende på vem som förs bort. Ofta manipulerar dom grå varelserna bortförda personer genom att använda personens religiösa tro och dom grå kan då uppenbara sej som Jesus, med blont hår och blå ögon.

Andra gånger kan dom grå varelserna uppträda hotfullt och framstå som en polis eller nazistofficer och tvinga den bortförde foga sej inför märkliga "medicinska" procedurer. Se även Jordprover.

Många bortförda har berättat att dom genomgått hjärnoperationer, där nålar och redskap stuckits in i deras huvuden. Andra bortförda har fått utstå plågsamma "operationer" i magen, fått implantat i halsen eller bakom örat. Jag hänvisar den intresserade till Karla Turners böcker och föreläsningar för fler detaljer. Jag tror hon tog en docentexamen i engelska språket och hon hade undervisat i språk på universitetsnivå i 12 år.

Den främsta orsaken till bortförandena verkar vara att producera hybrider. Bortförda kvinnor verkar bli havande, men så efter 3-4 månader är kvinna plötsligt inte längre havande. Fostret "försvann" under ett bortförande. Dessa hybrider växer sedan upp hos dom grå varelserna och dom mest människolika hybriderna, sk hoo-brider, förs successivt in i vårt samhälle.

Karla Turner påpekar dock att bortförda utsätts för så många andra "operationer" och medicinska procedurer att hybridavel inte ensamt kan förklara dom många medicinska procedurerna.

Något mer pågår, som vi inte förstår oss på.

Anmäl
2019-07-05 17:17 #1 av: [Hukanson]

Det kan vara så att den mänskliga organismen ses som unik i galaxen - om det är så vet jag ej men om det är så förstår man att somliga raser vill veta mer om oss. De raser som forskar på oss överträder ju etiska och moraliska principer - enligt Galaktiska Federationen får de inte komma ner och röva bort folk för våldtäkter och tvångsoperationer. Vilka raser gör det? - de borde avslöjas i massmedia.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2019-07-05 17:25 #2 av: Huygens

Ja, det verkar finnas ett element av "goda" varelser och av mindre goda varelser. Frågan är vilka som är tongivande.

Anmäl
2019-09-06 17:33 #3 av: Huygens

Nu har jag läst böckerna och dom två bästa är;

Into the Fringe, Karla Turner
BARBARA: The Story of a UFO Investigator, Peggy Fielding

Båda böckerna tar upp en variation av bortföranden, som är väldigt komplexa skeenden. Se #0 för länkar till böckerna, som kan laddas ner gratis från nätet.

Även Masquerade of Angels och Taken är bra böcker. Taken nämner också att militären förhör personer som förts bort om deras bortföranden. Militären använder ofta droger så att personen förlorar vilja och får svårt att minnas förhören.

För djupare analyser av hybrider och hoo-brider, hänvisar jag till intervjuer med David Jacobs man kan hitta på nätet. Även äldre föreläsningar av Budd Hopkins är av värde.

Det intressanta i Peggy Fieldings bok är att Barbar Bartholic under några år på 1970-talet arbetade som assistent åt Jacques Valleé (wiki).

Anmäl
2019-09-14 10:28 #4 av: Huygens

Hörde en lång intervju med Eve Lorgen som nämnde att Ted Rice berättat att han vid ett tillfälle befann sej i ett jättelikt bergrum med identiska klonade hybrider av "Maya", den hoobrid som Rice träffade i Sun Valley, Idaho, USA. Händelsen nämns inte i Masquerade of Angels.

Anmäl
2019-10-25 18:18 #5 av: Huygens

Intressant och djup intervju med Barbara Bartholic, Turners "lärarinna". Jag ger två länkar i händelse att en länk bryter.

https://www.bibliotecapleyades.net/vida_alien/alien_abductionabductees41.htm

samt http://whale.to/b/bartholic.html

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.