Framtiden -2012 och efter

Project Veritas

2019-06-30 15:59 #0 av: Huygens

Project Veritas, är en grupp journalister organiserade av James O'Keefe (wiki) i syfte att avslöja korruption och hjälpa visselblåsare. Project Veritas har tidigare visat att finansiella grupper försökt vilseleda väljarna i presidentvalet i USA år 2016, med metoder som troligen var olagliga. Se t ex aktuellt.ifokus (tråd).

Vad man bör tänka på i sammanhanget är att Hillary Clinton, Donald Trump och Bernie Sanders alla tre tillhör samma politiska grupp inom Illuminati. Den "orättfärdiga" massmediala behandlingen av Trump är därmed enbart skenbar, en artificiell fasad för allmänheten.

Vem som än vann presidentvalet 2016, skulle ändå bara bli en fasadfigur för världens verkliga makthavare.

Frågan är också om Project Veritas är kontrollera opposition, styrd av samma makthavare som har full kontroll över Trump och Clinton?

I dagarna har Project Veritas gjort stora avslöjanden att Google aktivt manipulerar sökresultat baserat på politisk partiskhet. Google använder aktivt sin AI för att styra användarna att tänka i vissa tankebanor genom att visa vissa sorters material och sökavslut, eng search completions.

Project Veritas fick tag på ganska omskakande dokument, fick en visselblåsare att prata i detalj om hur Google partiskt manipulerar politiska åsikter till fördel för ansiktslösa makthavare och dold kamera avslöjade att ett flertal Google-chefer pratar om manipuleringen som går under beteckningen "AI fairness", dvs AI-rättfärdighet.

Ändamålen helgar medlen i Googles ögon och allmänheten måste styras som en fårskock.

Project Veritas avslöjande dokumentärvideo raderades från yt och vimeo. Den går dock att hitta på BitChute (länk). Massmedialt ligger locket på.

Samtidigt kan jag inte förstå hur Project Veritas kunnat få tillgång till så central hemlig information och varför Google-cheferna pratar så lättvindigt framför dold kamera. En möjlighet är att detta är info som Google vill läcka ut, för att få oss att tro och tänka precis så som Reptilians vill att vi ska resonera.

Vi ska vänjas vid att bli lurade av ickemänskliga varelser.

Informationen ska skapa ännu större splittring mellan grupper. Söndra och härska. Frågan är vad som väntar? En fejkad alieninvasion, tvångsvaccineringar, frihetskränkningar, god-medborgare-poäng eller transhumanism? Vad vill Google styra oss att svälja och tro på?

Analys av "Kongressförhöret" med Google (YT/Outer Light, 2019-06-26, 20 min)

En parodi. En fasad.

Anmäl
2019-07-02 23:59 #1 av: Huygens

Google hjärntvätt.

Sökavslut 1984. MKULTRA mind control. (YT/OuterLight, 2019-07-02, 18 min)

Anmäl
2019-07-07 12:08 #2 av: Huygens

Bill Clintons gode vän miljardären Jeffrey Epstein är arresterad igen för sexhandel av minderåriga i New York och Florida. USAs Justitiedepartement försöker nu stoppa åklagarmyndigheten. (YT/OuterLight, 2019-07-06, 10 min)

Utredning av Epsteins maktsfär. Jag kan inte låta bli att fundera på om MKULTRA-programmering är inblandad. En av Epsteins kvinnliga medarbetare utbildade sej till flygplanspilot. (YT/Miami Herald, 2018-11-29, 6 min)

Koppling till Illuminatis fasadpersoner som Project Veritas avslöjat. Google och annan media har varit partiska och snedvridit nyhetsförmedling till Clintons fördel och dolt webbsidor om Epstein.

Och, ja, även Donald Trump har gett Epstein juridiska fördelar, så dessa maktpersoner står under kontroll från samma skuggvarelser. Donalds Trumps Arbetsmarknadsminister Alexander Acosta mörkade Epsteins sexbrott, när Acosta jobbade som chefsåklagare i Miami. (YT/MSNBC, 2019-02-22, 7 min)

För tre dagar sedan drog sej Hillary Clinton ur som nyckeltalare i Cybersecurity Conference, pga "oförutsedda omständigheter". Tänkte hon prata om sina 33 000 försvunna email? (YT/Democrepublix, 2019-07-04,  4 min)

Ser vi en liten del av Pizzagate och NXVIM rulla ut? John Podesta är Hillary Clintons kampanjchef och Joe Biden kandiderar nu för att bli president.

Anmäl
2019-07-09 16:05 #3 av: Huygens

Youtube (Google) skuggdöljer kommentarer från personer som ifrågasätter myndigheternas lögner. Ett exempel här, där dom egna kommentarerna på den egna kanalen döljs för omgivningen. (YT/Bodylanguage, 2019-01-09, 1 min)

Anmäl
2019-07-26 11:50 #4 av: Huygens

I en intervju på Veritas visselblåser Google-ingenjören Greg Coppola att Google manipulerar sökresultat och manipulerar nyhetsflödet får att styra allmän opinion i vissa politiska riktningar. (YT/OuterLight, 2019-07-26, 14 min)

Google är ett MKULTRA kontrollredskap.

Anmäl
2019-11-06 09:26 #5 av: Huygens

Bill och Hillary Clintons pedofilvän Jeffrey Epstein - Project Veritas visar att dom stora nyhetskanalerna mörkar mordet (försvinnandet?) på Jeffrey Epstein. (YT/OuterLight, 2019-11-05, 12 min)

Säkerhetspolisen har förstört eller dolt DNA-bevisen från mordet i fängelsecellen. Kamerorna var avstängda. Och frågan är, kan det vara så att Epstein fortfarande lever på en lyxort någonstans i världen där vi har svårt att hitta honom?

(YT/Project Veritas, 2019-11-05, 8 min)

Drottningen av Storbritannien såg till att dom stora mediabolagen ströp avslöjandena om Epstein och brittiska hovet hotade nyhetscheferna som i sin tur tystade reportrarna.

Och var är Jeffrey Epsteins "MKULTRA-hanterare", Ghislaine Maxwell?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.