Framtiden -2012 och efter

Falsk Flagga Pompeo

2019-06-15 21:46 #0 av: Huygens

Reptilians kontrollerar Illuminati, som kontrollerar militären och säkerhetstjänsten. Militären i sin tur städar undan alla bevis på förekomst av utomjordingar (samt ID:ar) och kraschade UFOn.

Säkerhetstjänsten ser till att genomföra falskflaggor för att motivera krigshandlingar och minska friheten för allmänheten; åtgärder för att "öka" din säkerhet. I slutändan vill reptilians förslava mänskligheten. Syfte och mål(-en) är dock oklara.

Ännu ett steg är taget.

Vi ser en ny falsk flagga utveckla sej i Mellanöstern pådriven av Trumps "statssekreterare", utrikesminister Mike Pompeo (wiki). Vem som är direktkontrollerad av rymdödlor är en öppen fråga. Förarbetet gjordes av Obama och dåvarande utrikesminister Hillary Clinton.

Det hela började för några år sedan när general Wesley Clark avslöjade att USAs Illuminatigren fattat beslutet att slå ut och förinta sju länder inom loppet av 5 år. Det rörde sej om länder i Mellanöstern och Afrika; Irak, Syrien, Libanon, Libyen, Sudan, Somalia... Pentagon skulle avsluta med att förinta Iran. (YT/Faceless, 2011-09-11, 2 min)

Dom sex första länderna på listan har redan massakrerats av CIA. Nu har turen kommit till Iran. Visst, Iran är en hård diktatur som grymt förtrycker sitt folk, men ger det Illuminati rätten att mörda 100 000-tals, kanske miljoner iranier i ett storskaligt krig mot civilbefolkningen?

Det var CIA som genomförde Falsk Flagga AJAX på 1950-talet (wiki) och störtade den demokratiskt valde iranske presidenten. CIA satte sedan shahen som lyddiktator att ge USA kontrollen över Irans oljekällor.

År 2015 vek Iran ner sej, gick med på att underteckna ett kärnvapenavtal (wiki) med USA, fast det var tydligen inte så lyckat tyckte Bilderberggruppen. Donald Trump beordrades därför av Illuminati att ensidigt riva upp det avtal som USA styrt och kontrollerat Iran att foga sej efter.

Målet att starta krig mot Iran har sedan gått till Mike Pompeo.

Mike Pompeo är i grund och botten en "säkerhetsman" och har liten bakgrund i utrikespolitik, han är nämligen militär och inte politiker. Dessutom har Pompeo varit chef för terrororganisationen CIA. Så vi kan ana oss till hans roll mot Iran.

I dagarna har ett antal rapporter inkommit att fartyg runt Oman i Persiska Viken, kört på "minor". Fartygen har fått plåtskador och i vissa falla har någon typ av brand brutit ut på fartygen.

Sålunda påbörjas Falsk Flagga Pompeo.

Mike Pompeo gick nämligen ut ganska omedelbart och beskyllde Iran för att attackera tankfartygen som utgick från Oman. USA kan på så sätt motivera ett militärt angrepp på Iran. Några bevis eller indikationer finns inte.

Sveriges Radio, 2019-06-13, Mike Pompeo.
Sveriges Radio, 2019-06-13, om fartygsattackerna.
Sveriges Radio, 2019-06-13, mer om fartygsattackerna.
Sveriges Radio, 2019-06-13, om oljan.
Sveriges Radio, 2019-06-14, oljepriserna.
Sveriges Radio, 2019-06-14, "nationslösa" patrullbåten.

SVT, 2019-06-13, Pompeo.
SVT, 2019-06-13, Front Altair (norsk) och Kokuka Courageous (Panama/Japan)
SVT, 2019-06-14, patrullbåten och fartygshålen.
SVT, 2019-06-14, patrullbåten igen.
SVT, 2019-06-14, Storbritannien deltar i Falsk Flagga Pompeo.
SVT, 2019-06-14, tveksamt "expertutlåtande". Foto på hålen.
SVT, 2019-06-14, FNs roll?

Det sk "expertutlåtandet" är en parodi på vad en expert skulle säga. Även SVT lallar med i Mike Pompeos charad. Minor som legat dolda under vattenytan påstås ha sprängt hål i dom två oljefartygen (wiki).

Problemet är bara...

...att det finns svår inkonsistens i Pompeos konspirationsteori.

En japansk besättningsman säger nämligen att en flygande missil kom farande genom luften och slog in i fartyget Kokuka Courageous. Faktum är att två missiler slagit in i fartyget och den ena missilen exploderade aldrig riktigt.

En patrullbåt av okänd nationalitet ses på ett gråvitt videoklipp intill fartyget. Mike Pompeo påstår att det är en iransk patrullbåt som plockar ut den stora odetonerade minan från fartyget och baxar upp den tunga fartygsminan på patrullbåten.

Tyvärr...

Inget sådant går att se på videoklippet.

Kanske är det en omansk patrullbåt som inspekterar den odetonerade CIA-missilen som sköts in i sidan på oljefartyget, på uppdrag av Pentagon.

Lägg märket till att båda hålen i fartygsskrovet ligger 2 - 3 meter ovanför vattenlinjen. En mina sprängs under eller möjligen i vattenlinjen.

Falsk Flagga Pompeo har ett gigantiskt hål.

The Guardian, 2019-06-14, besättningsmannen om CIA-missilen. Foto på hålen.
The Guardian, 2019-06-14, "nationslösa" patrullbåten.

Den här falskflaggan har avslöjats redan innan den spelat ut sej helt. Förklara för mej hur två minor kan orsaka prydliga hål i fartygsskrovet 2 - 3 m ovanför vattenlinjen. Och påståendet att patrullbåten baxar bort en skadad odetonerad mina, jag tvivlar på att någon vill ta den risken.

Mike Pompeo ljuger för hela slanten.

Jag hoppas det framgår att Falsk Flagga Pompeo är ett verka av CIA med syfte att starta krig mot Iran för att ta ifrån Iran kontrollen av dess olja, på uppdrag av rymdvarelserna och Bilderberggruppen.

Precis som CIA:s Falsk Flagga AJAX.

Analys av WGON. (YT/WGON, 2019-06-14, 14 min)

Svälj inte Illuminatis lögner.

Titta på hålen.

Anmäl
2019-06-15 22:08 #1 av: Huygens

Någon typ av "sabotage" vid Omanbukten, inträffade redan i maj 2019 (wiki). Ett antal fartyg skadades under oklara omständigheter. USA gav Iran skulden.

SVT, 2019-05-14, saudiska och norskt fartyg.

Anmäl
2019-06-16 10:37 #2 av: Huygens

Saudiarabien sluter sej till Falsk Flagga Pompeo.

Sonen till Saudiarabiens diktator, kronprins Mohammed bin Salman pekar finger; syndabocken Iran. Noterbart är att det japanska fartyget besköts med CIA-missiler samma dag som Japans statsminister Shinzo Abe var på besök i Teheran. Allt för att sabotera relationen Iran-Japan. SVT

Minns ni dom 7 länderna som Pentagon skulle förstöra på 5 år. Ett land var Syrien och Ryssland har bekämpat NATO-IS i Syrien. USA har därför ökat systemsabotaget mot Rysslands civilbefolkning, mot datorer som sköter det ryska kraftnätet. CIA/NSA har ökat antalet attacker och systemförstörande sabotage med amerikanska datavirus. USA smittar ryska datorerna med mycket aggressiv, skadlig kod som syftar till att förinta den ryska infrastrukturen. Ryssland är också en diktatur, men det försvarar inte USAs sabotage på kraftförsörjningen, som drabbar vanlig befolkning. SVT

Anmäl
2019-06-18 10:40 #3 av: Maikailoa

"Vem som ligger bakom attackerna mot tankerfartyg i Omanbukten är mindre intressant."

Ett märkligt uttalande av experten. Det bör spela en viss roll vem som ligger bakom attackerna. Till och med en avgörande roll.

Anmäl
2019-06-20 22:04 #4 av: Huygens

#3 Ja, onekligen.

Märkligare blir det när CIA-chefen Mike Pompeo blir utfrågad om USAs samarbete med den korrumperade diktaturstaten Saudiarabien som mördar och styckar journalister. Pompeo säger till slut: "We lied, we cheated, we stole. We had entire training courses..."

(YT/Renaud, 2019-04-22, 2 min)

Sedan avbryter han sej. Tydligen blev det inte så bra att berätta att CIA har särskilda kurser för att ljuga, fuska, stjäla och troligen ännu värre saker, wet jobs...

Om Pompeo ägnar sej åt att ljuga, stjäla och fuska, ter han sej faktiskt väldigt opålitlig.

Anmäl
2019-06-22 10:22 #5 av: Huygens

En sammanställning av neocons och krigsindustripolitiker som i olika sammanhang genom åren föreslagit falskflaggor mot Iran. Videoklippet innehåller reklam i början. (YT/TruthNeverTold, 2019-06-20, 14 min)

Pulitzerprisvinnaren, journalist Seymour Hersh och Patrick Clawson från Washington Institute.

Det kan noteras i sammanhanget att den spiondrönare som sköts ner av Iran är en RQ-4 Global Hawk (wiki), liknande den typ av drönare som kraschade in i Pentagon under falsk flagga 911. Dessutom är den nyligen nedskjutna drönaren, nedskjuten på nästan samma plats som USAs krigsskepp år 1988 sköt ner Irans passagerarplan Flight 655 (wiki) och USA dödade 290 civila under ett militärt terrordåd. USA ansåg sej inte ha gjort något fel även om skadestånd betalades.

Iran visar upp vrakdelar från den nedskjutna spiondrönaren, som även åtföljdes av ett USA-stridsflyg modell P8 med 35 man. Iran valde att skjuta ner den obemannade drönaren. Iran hade även tidigare skjutit varningsskott mot en drönare modell MQ9. (YT/Hindustan Times, 2019-06-21, 2 min)

Anmäl
2019-06-27 13:48 #6 av: Huygens

Jared Kushner berättar hur bra och fint allt är i diktaturstaten Bahrain, om bara alla åtlyder Illuminatis plan. (YT/Vita Huset, 2019-06-26, 1 min)

Bilderberggruppen - Kushner - Zuckerberg - Pompeo - Hybrider

Anmäl
2019-06-28 15:04 #7 av: Huygens

Uppretade demonstranter i Bagdad gillade inte USAs "fredskonferens" i diktaturstaten Bahrain och rev ner flaggan på ambassaden. Bahrain svarade med att kalla hem sin ambassadör för att protestera mot dom otacksamma demonstranterna. (YT/Press TV, 2019-06-28, 1 min)

Alla vill väl ha "fred", det är väl därför det kallas "fredskonferens".

Tydligen öppnades USAs "fredskonferens" av Antikristus. Målsättningen är bl a att stoppa den palestinska konflikten. Deltagarna på "fredskonferensen" är idel diktaturstaters ledare, med kraftig saudisk dominans. (YT/euronews, 2019-06-25, 22 min) 

En kommentar på nätet: "Ondskan kommer våran väg och efter några minuter ville mina öron kräkas av fredstalet..."

Här finns en lite längre version från "fredskonferensen" och mitt intryck är att USAs målsättning handlar om att elektroniskt övervaka befolkningen i området av Mellanöstern. Mobiltelefoni, internet, kameror, fordonstrafik osv, ska totalövervakas av "säkerhetsmän". (YT/Global News, 2019-06-25, 1 tim)

Trevligt.

Påminner om hur det blivit i Kina.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.