Frågor inom ämnet söker svar

Akashakrönikan

2019-05-24 10:01 #0 av: kamjal#

minsd 10 år sedan jag pratad med några aliens "vi skriver " sa de . de skrev ned vad jag sa..............undrar om det var för akashakrönikan

Anmäl
2019-05-24 10:01 #1 av: kamjal#

https://sv.wikipedia.org/wiki/Akashakr%C3%B6nikan

Anmäl
2019-05-24 10:21 #2 av: kamjal#

video

Anmäl
2019-05-24 11:36 #3 av: Hukanson

Onekligen en spännande tanke att allt som är skapat, rör sig och finns till får sina öden och äventyr dokumenterade i ett arkiv av magnetiserat ljus typ. Tanken att forska i detta Livets Arkiv borde få alla med lånekort på Biblioteket att svimma av hänförelse. Känns litet tröstande också att alla blir ihågkomna i personliga böcker där varje levnadsöde blir i detalj beskrivet.

Det finns enligt Wikipedia personer som har haft tillåtelse att läsa i Akashakrönikan som Helena Blavatsky, Rudolf Steiner och Edgar Cayce.

Det går nog inte att "skriva" något i den krönikan utan den är som en dokumentärfilm över allt som händer och sker. Utan att vi är medvetna om det skriver vi alla vår bok som sedan arkiveras i Akasha.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2019-05-24 12:16 #4 av: Hukanson

I ett mer avancerat kosmologiskt perspektiv är kan man säga att Akasha är Ljusets självmedvetande typ. Om Universum består till 95% av "mörk" ickeatomär materia så är den atomära materian dvs ljusmaterian en energi som är ETT och har sitt eget helhetsmedvetande därför att allt ljus är en energi, en enhet.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2019-05-24 12:41 #5 av: kamjal#

citat från min bok:Dröm
Jag ser två lysande varelser i köket, som av levande ljus, de ser ut som människor de är ca 150 cm långa, de står och ser på mej – Vi är få kvar säger de. Det känns som om de är de äldsta levande varelserna. (22)  

jag kallar dem väktarna, det är två av dem i varje universum, frågad kamjal en gång. hon svarade " jag tror det är två här ochså" i hennes parallelvärld.......de är högre varelser än himmelriken , som finns runt varje primitiv värld som vår.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.