U.F.O -U.S.O.S & Stjärnskepp

Bob Lazar

2019-03-11 22:16 #0 av: Huygens

Bob Lazar (wiki) ritar och berättar lite om tillvaratagna kraschade UFO som militären hittat, när han jobbade på Area 51. Antigravitation samt metall som är stel som stål och böjlig som bildäck på samma gång.

(YT/Jeremy, 2019-02-26, 18 min)

Anmäl
2019-05-29 14:06 #1 av: Huygens

Bob Lazar kommenterar Tic-Tac UFO, släppt på film av Pentagon. (YT/UAP, 2019-05-18, 12 min)

Anmäl
2019-06-29 21:09 #2 av: Huygens

Bob Lazar berättar om UFO-tekniken, kraftfältet och UFO-maskinens nedsaktningen av tid. (YT/Jeremy Corbell, 2019-06-17, 1 tim)

Direkt efter att dokumentären Area 51 & Flying Saucers om Bob Lazar släpptes, gjorde USAs säkerhetstjänst ett stort polistillslag mot Bob Lazars bostad och företag, massvis med material beslagtogs och hotfulla FBI-agenter förhörde Lazar.

Ända sedan dokumentären blev offentlig har okända säkerhetsagenter dagligen övervakat filmens regissör Jeremy Corbell och avlyssnat hans telefoner och e-post.

Anmäl
2019-06-30 20:55 #3 av: JRSN

#1 Precis så tänker jag mig att antigravitations-farkoster fungerar. Det finns en konstant våg-strålning från alla håll i Universum; longitudinella G-vågor av olika frekvenser. För att röra sig framåt behöver Ufo-farkosten sända iväg samma typ av vågor i rörelseriktningen. Vågorna från skeppet och vågorna från Universum utsläcker då varandra genom interferens och skeppet kommer att (tyngdlöst) och utan tröghetskrafter röra sig framåt.

..........................................
Sajtvärd: Andar, änglar & demoner / Knackningsterapi
                      www.astromantra.se/

Anmäl
2019-07-07 19:33 #4 av: Huygens

Här nämner Bob Lazar att tefatet han sattes att undersöka, påstods vara mycket gammalt, kanske uråldrigt. Dock visste han inte varifrån tefatet kom. Tefatet hade inga kablar och forskarna listade aldrig ut hur signalerna sändes till drivsystemet. (YT/JRE Clips, 2019-06-20, 19 min)

Lazar ser nästan ut att gråta vid ett tillfälle under intervjun, men det beror på att han lider av migrän som kan slå till när som helst.

Bob Lazar beskriver tekniken i tefatet som "borderline magic", för det var så svårt att förstå anti-gravitationen. Han nämner även att med tiden blev han allt mer orolig, då han insåg att ingen hade en aning om vad dom sysslade med på S4. Fysiken för tefatets framdrift kunde inte förstås annat än att det måste krävas enorma mängder energi för att skapa gravitationsfältet.

Totalt fanns det nio tefat på S4. Alla tefaten hade något olika form. Ett tefat var väldigt platt, något annat var mera kupat osv.

Vid ett tillfälle hade forskarna flyttat ett tefat till en hemlig underjordisk militärbas i öknen och försökt skära igenom antigravitationsreaktorn. Det slutade illa. Reaktorn detonerade med en sprängkraft av 5 - 12 kT.

Anmäl
2019-07-07 21:24 #5 av: JRSN

Ingen blir väl inbjuden till sådana här interna kretsar utan anledning, förmodar jag. Finns  det några uppgifter om att Bob Lazar kan vara en anställd av Pentagon/Nasa eller liknande organ, som medvetet släpper ut just den information man vill ska komma ut och därigenom styr den allmänna opinionen?

..........................................
Sajtvärd: Andar, änglar & demoner / Knackningsterapi
                      www.astromantra.se/

Anmäl
2019-07-07 21:32 #6 av: Huygens

Att Lazar var anställd av militären är rätt troligt, men allt var topphemligt. När han sedan började prata offentligt ströks hans civila tjänstgöring på Los Alamos. Fast UFO-forskare har hittat telefonböcker med hans namn från Los Alamos och träffat hans tidigare arbetskamrater som oftast vill vara anonyma för att inte förlora sina jobb.

Visst kan han ovetandes ha stoppats in i ett UFO-projekt just med syfte att lura honom att visselblåsa, så att Pentagon sedan kan styra allmänhetens åsikter. Se Fascist Disclosure.

Anmäl