E.T. / Utomjordiska raser

En varelse!

2019-01-31 22:44 #0 av: P.O

En besök i natten som kittlar på vänster sida av ljumsken så jag höll för med handen på ljumsken efter en stund började kittla igen på vänstra ljumsken och jag vände mig om på sidan, vänster sida i sängen och efter en stund hörs det ett knorrande ljud mot kudden mot örat, omänskligt, lika klar tydligt ljud som när vi talar högt! Var inte rädd heller, och jag vill inte ha besök igen.

Anmäl
2019-01-31 23:02 #1 av: Hukanson

Hur avgör man om ett knorrande ljud är omänskligt? Visserligen brukar normala kvarblivande döda inte göra sådant men varför skulle rymdvarelser göra så? Kanske det finns andliga (osynliga) makter som i mer religiös nit vill verka bland människorna för att hålla oss medvetna om att det finns en andlig aspekt på tillvaron hela tiden. Kanske det slutar om du läser några böcker om chi och forskar litet på YouTube om existensen av chi och hur den kan användas. Och hur man skyddar sig från vidhäftning och attack.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2019-02-03 05:53 #2 av: P.O

Och några da'r senare gick jag in i en affär hälsokost butik och då knorrade igen vid en hylla en bit bort från mig. Jag har annars sett vätte som kommer och går, ut och in och har en trollunge boende hos mig och sett en älva med trollsländevingar som var ungefär 12-13 cm och tittade/såg allvarligt ut på mig när jag såg älvan i beige smal kropp så tydligt i min lägenhet.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.