Utomjordiskt

Hjälpande Ufo-människor

2019-01-07 17:05 #0 av: JRSN

Ok, det här blir en smula flummigt. Men är det någon som haft kontakt med utomjordingar som tycks ha gjort till sitt kall att hela, läka och balansera människor på jorden? Vet inte deras ursprung men brukar kalla dem för "Rymdkolonister". Jag vet (på något vis) att de inte längre har en hemplanet. Istället lever och arbetar de i sina enorma rymdskepp. Teknologin är mycket avancerad. De hjälper inte människor på det fysiska planet utan tar ombord människor som är i sina eteriska kroppar (typ Ut-ur-kroppen-upplevelser). 

Själva ser de ut precis som människor (eller väljer att visa sig så). När de arbetar med healing, operationer och undersökningar så är de otroligt snabba och professionella. Dock lägger de inte in något känslomässigt engagemang utan är nästan ointresserade och pratar hellre med varandra. "Patientbesöket" går emellertid otroligt snabbt och förr man anar det så är man tillbaka (i sängen) igen. I praktiken kan man alltså be om hjälp med olika besvär (eller bara en energipåfyllning) så löser de uppgiften inom kort. Någon som känner igen sig i detta fenomen?

..........................................
Sajtvärd: Andar, änglar & demoner
                      www.astromantra.se/

Anmäl
2019-01-07 18:45 #1 av: Hukanson

Tyvärr inte...men jag vet att det finns många böcker skrivna som berättar om liknande upplevelser.

Många filmer spinner på samma tema. Stellarer kommer och skrämmer folk men vill bara heala och ge råd...ändå blir det gnissel och våld för människans frihetslängtans skull.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2019-01-07 19:49 #2 av: Eliiza

Hej!
Känner inte till det sistnämnda som du skriver om i texten. Men jag vet att det finns ganska många utomjordiska som deltar i en speciell fredsmeditation som utförs till mänsklighetens och för vår planets, bästa, och den genomförs två helger i månaden.
Dessa utomjordingar kan även överföra tankemässiga impulser till människor här, så att de, om de tar till sig dessa imulser, får en starkare drivkraft till att upptäcka och genomföra goda och utvecklingsmässigt främjande saker och ting.

Mvh,
Eliiza

Anmäl
2019-01-07 20:40 #3 av: JRSN

Ja, om man sätter sig in i utomjordiska gruppers situation, som troligen oftast bara vill väl, så måste det vara en enormt frustrerande uppgift. De ser antagligen väldigt tydligt vad som behöver göras men så fort de griper in så går människorna i taket av rädsla och misstänksamhet. Samtidigt får de kanske inte agera utan vidare, det finns förmodligen regler för detta, ungefär som Star Trek's "prime directive". Intressant att utomjordingar har fredsmanifestationer för mänskligheten, det kan nog sannerligen behövas!

www.astromantra.se/

Anmäl
2019-01-07 20:52 #4 av: kamjal#

har fått mycken hjälp liggande hemma i min säng, senast jag var sjuk, var en förkylning  1992

Anmäl
2019-01-09 17:32 #5 av: Hukanson

Jag förmodar att det är Arkturierna du söker. De är en del av vår skapelse men ändå litet överlägset separerat. De har gjort det till ett kall att hjälpa oss.

http://www.st-germain.se/category/arkturierna/

Susanne Lie har en nära relation med Arkturierna  http://suzanneliephd.blogspot.co.uk/

Anmäl
2019-01-09 22:40 #6 av: JRSN

Tack för länkarna, ska kolla upp det! Har inte hört talas om Arkturierna, men det finns ju så många väsensarter därute. Återkommer med ev. reflektioner.

www.astromantra.se/

Anmäl
2019-01-11 18:13 #7 av: JRSN

Svårt att säga om Arkturierna är desamma som "mina" utomjordingar, somligt talar för detta, annat emot. Kan nämna en annan kort episod som skedde i samband med en "upptagning": Jag sover men vaknar till i drömmen och ser att jag befinner mig i en farkost av något slag. Ligger på en brits och genomgår någon slags operation eller behandling. Sköterskan uppfattar jag som ett kvinnligt väsen. Hon ser att jag vaknat upp men slutför behandlingen, det går i en rasande fart. Jag har inte ont men uttrycker ett obehag över situationen och frågar om det inte är klart snart. Men just i den stunden är hon färdig och markerar detta genom att kasta sina handskar i golvet med emfas; smack! Inga ord eller tankar utbyttes men det framgick att hon var skicklig och gärna ville demonstrera det. Handskarna i golvet var liksom för att visa att proceduren var klar och att det hela gick på kortast tid möjligt. Märklig upplevelse!

www.astromantra.se/

Anmäl
2019-01-11 21:13 #8 av: Hukanson

Vilken härlig erfarenhet, vilken upplevelse!  Visserligen har jag sett många science-fiction filmer men aldrig drömt om att jag skulle vara i en sådan farkost. Ännu mindre att jag faktiskt skulle färdas med min astralkropp till ett riktigt skepp och bli behandlad av en riktig stellar-alien som gjorde en hälsofrämjande operation typ. Mycket ovanligt tror jag. Jag undrar naturligtvis om du minns något mer om omständigheterna - hur såg de ut, hur såg rummet ut etc  Har du fått bättre hälsa efter det? 

Vi har pratat om implantat en del. Det finns många som fått små millimeterstora stavar under huden i okänt syfte. De går att få bort. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.