Galaktiska Civilisationer/raser

forntida civilationer atlantis lemurien

2018-10-06 09:19 #0 av: kamjal#

http://www.angelfire.com/ri/nytta/fornciv.html

Anmäl
2018-10-06 09:20 #1 av: kamjal#

atlantis illuminati
Posted on mars 20, 2013

atlantisborna gick under av sin egen teknologi, det finns vissa ännu idag som återfödds på jorden, de var så tekniskt avancerade, att de kunde förandliga själva, så de flesta av dom blev andliga på konstgjord väg, men så blev de inte förandligade genom evolutionen, så de är konstgjord andliga, och har en del mänskliga brister kvar, en del valde att vara fortsatt fysiska, som återfödds eftersom århundranden går, de har tillgång till ett fåtall ufos, men vill inte ha kontakt med utomjordingar, utan ser jorden som sin planet, och vill upplysa människor i mindre begränsning, eftersom de behöver gener från levande människor, de som är fysiska, och de andliga som vill återföddas , som fysiska igen, det finns många framstående mänskliga personer genom världshistorien, som kan ha varit återfödda atlantisbor, när det gäller m,i,b, männen i svart kan det vara atlantisbor , som vill förhindra männsklig kontakt med utomjordingarde konstgjord andliga atlantisborna blev inte nog ”rena” i sin andlighet eftersom , den var skapad av dom själva,så det förekommer fortfarande strider, i deras andliga värld, de bråkar om vem som ska vara kung av andalusien,när atlantis sjönk i havet, så flydde de överlevande fysiska till provinsen andalusien i portugal/spanien ( eropas äldsta stad är för övrigt cardiz i andalusien. och portugal, är det första landet i europa)iluminaterna grundades enligt uppgift i1700­talets tyskland , rosenkreutzerna i början av 1700­talet i tyskland, och frimurarna i medeltidens europa…………..men det står väldigt lite om phytagaros hemliga kollektiv 580 f.k., han var i egyptien ett tag där han studerade pyramiderna, det finns ochså obekräftade uppgifter att släktet illuminatti fanns i egyptien 2680 f.k. han kanske har sina källor till sin sekt senare i livet, från gamla egyptien . kan det vara så att phytoriganerna, är föregångare till frimurarna rosenkreutzerna och illuminatti i europa och övriga världen……………………………….phytagoros gjorde ett tecken för sitt hemliga kollektiv, ett pentagram med en stjärna på…………………………………..går man bakåt från egyptien och illuminatti 2680 f.k. hamnar man nog hos atlaniserna som gjorde sej andliga på konstgjord väg , och vill hålla tillbaka den mänskliga utvecklingen

Hantera

Anmäl
2018-10-06 09:22 #2 av: kamjal#

tre kristaller
Posted on november 30, 2013

hade legat i min säng en kort stund igår kväll. tänkte på visjon norge som jag nyss sett. tänkte för mej själv, den predikanten var nog salig. då får jag en syn inne i mitt huvud. jag ser tre stora genomskinnliga kristaller i en triangel. med lyster om var och en av dem. hajade till lite och funderade vad jag sett……så ser jag igen nåt som ett finger med någonting. funderar igen vad det är för syner som kommer. då hör jag en röst ”det är en ring” så kommer kort stund efteråt en syn av en ring på ett finger, det var två rader av små mörkblå avlånga stenar, (antar jag att det var) tänker ännu mera. så säger rösten. ”vill du ha den” visst för all del svarar jag. men tänker vidare på olika varitioner , av vad ringen har för symbol i sej

så kommer jag på . de stora kristallerna var en kristallport, och med ringen kunde man inträda genom porten. ”kontakt” säger en röst.

nu när jag sitter här på morronen, så frågar jag uti luften. får jag skriva om det. ”om du vill” svarar en röst.

så jag skriver ner det, mest för att jag ska komma ihåg det själv.

Anmäl
2018-10-06 16:39 #3 av: Eliiza

Folket på Atlantis, och Mu också för den delen, var INTE andliga på konstgjord väg. De var vanliga människor, som du och jag och övriga människor, fast med en betydligt längre livslängd och med högre vetande och ett större tekniskt kunnande än vad vi har. De var även fredsälskande och deras samhälle var väl utvecklat. Med vänlig hälsning, Eliiza

Anmäl
2018-10-06 16:42 #4 av: kamjal#

de var inte! de gjorde sej andliga

Anmäl
2018-10-18 02:38 #5 av: Eliiza

Ja, självklart så var människorna i Atlantis , Lilla Atlantis och Mu andliga. Alla människor är andliga varelser och bärare av mänskliga andeformer, vilka gör det materiella livet möjligt att leva och därmed evolutionera.

Man skulle däremot kunna säga att androider är andliga på konstgjord väg, eftersom de är bio-organiska människoliknande organismer som tillverkats på konstgjord väg.

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.