Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 1227 ggr
[Hukanson]
7/18/18, 9:07 AM

UFO nytt i Sverige

Håkan Blomqvist och Anders Berglund är två svenska ufo-forskare som träget kämpar på med sin internationellt uppmärksammade forskning runt det vi kallar ufo.  De skriver månatligen sina bloggar och det är bra att kolla upp vade håller på med för den som vill lära mer om hur man forskar runt vår kontakt med den aspekten av tillvaron som vi misstänker är av utomjordisk orsak.

https://ufospaning.wordpress.com/

http://ufoarchives.blogspot.com/

Annons:
Eliiza
10/8/18, 10:35 PM
#1

Visst har man sett ett och annat på himlen ibl, och jag har blivit glad varje gång. Men det behöver ju inte alltid röra sig om något utomjordiskt, men vissa gånger så har det nog ändå varit så. Dock, inget av det jag sett genom åren tänker jag dryfta med UFO-Sverige. Med vänlig hälsning, Eliiza

[Hukanson]
10/9/18, 9:36 PM
#2

Det är personliga bloggar med duktigt intressanta länkar ändå. Vad gäller UFO-Sverige så gör de väl nån nytta med sitt enorma arkiv men i ett tvärtom perspektiv så gör de ingen nytta alls för de utomjordiska civilisationer som har tagit på sig ansvaret att guida Jorden in i en galaktisk gemenskap - det är ljusgrupperna och kanaliserare som gör det.  Den mängd information som vi borde ta till oss och som kan vidga förståelse och perspektiv för vilka vi är och hur vi blivit som vi är motarbetas om vi med rädsla för vad sociala idoler ska tycka gömmer oss bakom negativ misstro och bortförklaringar.

Eliiza
10/9/18, 9:55 PM
#3

Ja deras bloggar är bra. Ju fler bloggar i detta ämne desto bättre. :-) För då öppnas alltfler människors sinnen upp. I gångna tider var människorna vana att se strålskeppsliknande farkoster på himlen. Men på senare tid i vår historia så har mänskligheten skrämts upp. Det är dags att åter vänja människorna vid de faktum att vi inte är ensamma, samt att få ut informationen att vi, våra gener, härstammar från platser långt ut i universum. Vissa människor här bär på andeformer som är rent Jordiska, medan andra bär på än äldre andeformer som är födda på helt andra platser i Universum. Här på Jorden finns en salig blandning. :-) Peronligen så tycker jag därför att Jordens och mänsklighetens historia är fantastisk. :-) Med vänlig hälsning, Eliiza

[Hukanson]
10/9/18, 10:08 PM
#4

Håller helt med. Det är ett viktigt arbete vi kan vara med att göra. Jordens historia är fantastisk och vi människor har bara varit här en bråkdel av en procent av den historien men ändå har vi präglat vår enorma expansion på den både organiskt och materiellt. Vetenskapen riktar dock sitt intresse mer och mer utanför Jorden och våra sonder har börjat utforska rymden utanför solsystemet. Våra "kikare" ser hundratusentals ljusår in i kosmos och vi letar den sanna teorin Om Allt. Deras arbete är tekniskt/materiellt men kan inte göras om vi inte har ett andligt medvetandegörelse arbete som fungerar. Kunskapen är Utomjordisk även om Jorden lever.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: