E.T. / Utomjordiska raser

Vad vill utomjordingarna?

2018-07-12 17:33 #0 av: Ghosthunter

Vad jag tror är att folk blir ombordtagna på UFOn och att utomjordingarna tar celler och annat som de kan använda för att göra hybrider av, samt sätter in inplantat, innan de för den ombordtagna tillbaka igen till samma plats (detta kan ske utan man har en aning om det) När dessa hybrider är klara, så skickas dom till jorden och lever bland oss. Dom  är och ser ut som vanligt folk. Det finns dock en stor skillnad, de kan läsa andras tankar och även styra deras tankar.

Syftet med detta är att underlätta för den dagen som utomjordingarna kommer att ta över våran planet. Ganska enkelt...tror många har samma tankar som jag!

Men frågan är varför dom vill ta över? Har dom stora problem på sin egna planet eller planeter? Kanske överbefolkat? eller kanske vill dom oss bara väl och vill hjälpa oss med våra problem på jorden?

Jag tror att världens stora regeringar och presidenter har kontakt med utomjordingarna och planerar tillsammans med dom.

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2018-07-12 22:55 #1 av: Hukanson

Utomjordingarna finns de är verkliga och de är många - olika civilisationer utvecklade nog att resa i rymden med en teknik som upphäver gravitationen och allt annat som tillhör deras verklighet men som vi inte förstår oss på ännu. Men en del är unga och vetgiriga och de vill göra experiment på oss för att förstå mer om den unika biologiska mänsklighet som vi är. Det tycker de är i enlighet med deras moral vilket de äldre än mer utvecklade civilisationernas företrädare inte alls tycker om. Men ingen får bestämma över någon annan utom de galaktiska råd som civilisationerna med fri vilja kan bli medlemmar av och måste följa gemensamma beslut. De är ju mycket mer civiliserade än vad vi är - så vi får inte projicera våra sämsta egenskaper på dem. Vi måste göra tvärtom och se dem som ambassadörer för en större och högre verklighet. Så mycket större att de just därför kan bli farliga för oss - om de av omtänksamhet och välvilja kommer ner till oss för att börja regera över oss. Då tar de ifrån oss vår egen identitet och fria vilja att utveckla oss med egna beslut. I deras ögon är vi kanske en U-planet men vi är älskade av vår egen Skapare och himmelriken av förfäder och mödrar. Vi har rätt till oberoende och självbestämmande. Vi är också nyfikna. Vi vill alltid veta mer. Vi vill gärna veta hur deras teknologi fungerar och önskar kanske ibland att de kunde ge oss sin teknologi. Men det är ju att fuska egentligen. Hjälpen måste komma indirekt - som genom sädesfältcirklar. Dem måste vi klura ut genom egen tankeverksamhet. Då blir det acceptabelt. 

Vårt öde är att lära känna dessa utomjordingar - stellarer. Det finns inget tvivel om det. Men det kommer att ske genom att vi tar oss i kragen och forskar och tillverkar det vi behöver för att göra det. Det blir inga stekta sparvar i munnen på oss, inga julklappar av någon galaktisk jultomte.   

Oneness can not be divided.

Anmäl
2018-07-13 07:15 #2 av: Farwuq

De behöver oss som en "resurs".
GalenLedsenStorgråter

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi & Psykologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2018-07-13 10:40 #3 av: Ghosthunter

En anledning till ombordtagna och insättning av plantat är nog för att höja en människas nivå för att utveckla tekniken på jorden. Detta har nog redan skett, för om man kollar på hur tekniken har gått framåt på bara 50 år, så tror jag att utomjordingar har hjälpt till med det, för dom själva ligger ju ljusår före när det gäller teknik. Ytterligare ett steg i deras plan.

Anmäl
2018-07-13 12:09 #4 av: Farwuq

Men... alla som bara försvinner? Det talas mycket i USA och människor som försvinner snabbt som blixten.
Ledsen

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi & Psykologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2018-07-13 13:13 #5 av: Hukanson

Folk som försvinner i USA...jo det verkar vara mycket prat om det. Men vad pratar man om? USA är ju ett samhälle där mycket svåra katastrofer kan inträffa typ stormar, virvelvindar, bränder, översvämningar, jordbävningar, giftutsläpp och all möjligt. När de drabbade finner sig stå ensamna utan samhällets hjälp kan det vara enda vägen att "försvinna" från samhällets radar och leva som uteliggare, tiggare och eller skogsmänniska. John Doe är född. Folk "försvinner" också av arbetslöshet och sjukdom och drogmissbruk eller kriminalitet. Det verkar också ha blivit "inne" att leva utanför lagens insyn. 

Men det handlar också om hur folk försvinner för att de tappar livsaptiten, de liksom svälter bort. Men sen pratas det också om "abductions" dvs att folk försvinner utan spår mitt i vardagslivet. Då tror man att de har blivit "tagna" av överdimensionella väsen typ ufo-rymdskepp eller något annat.

Man måste nog diskutera specifika fall för att få någon mening med diskussionen. Generaliseringar döljer ofta ett brett spektrum av missuppfattningar och oklarheter.

Anmäl
2018-07-13 16:29 #6 av: Ghosthunter

Jo, men nu handlar ju tråden om folk som blir ombordtagna på ett UFO, blir förda någonstans och sedan släpps tillbaka igen och oftast på samma plats. Att folk försvinner permanent när det gäller "utomjordiska kidnappningar" kan säkert hända, men är ju omöjligt att kunna utreda och bevisa rent juridiskt. De flesta som försvinner brukar ju ofta har råkat ut för någon olycka eller blir utsatta för ett brott.

Visst kan man diskutera enskilda fall, men det är ännu en sak som inte var meningen med tråden och i det stora hela, så brukar ombordtagningarna i princip gå till på samma sätt, med lite olika detaljer.

När det gäller ombordtagningar så har nästan alla en sak gemensamt och det är syftet med ombordtagningen - varför? 

Min teori gällandes syftet är det som jag skrev i #0. Skulle vara intressant och veta vad ni andra tror!Glad

Anmäl
2018-07-13 20:02 #7 av: Hukanson

Vad vill du att vi ska dela vår tro om?

- Världens regeringar har kontakt med och samarbetar med utomjordingar.

- Utomjordingar vill ta över vår planet.

- Folk blir tagna till rymdskepp.

- Utomjordingar tar cellprover och gör hybridmänniskor av det.

- Hybridmänniskor skickas till jorden för att läsa våra tankar.

- De tagna kommer tillbaka med implantat i sina kroppar.

Ledsen, men jag har ingen tro att dela med mig av för denna teori. Ge oss litet mer exempel och empiriska vittnesmål som stöder din teori. Ingen mening med att tro i blindo. Att det sker enstaka abductions behöver inte betyda att någon  utomjordisk  närvaro vill ta över vår planet med hjälp av hemliga sammansvärjningar.

Anmäl
2018-07-13 20:27 #8 av: Ghosthunter

#7 Det är just de sakerna som du tar upp som jag menar.

Men har du inte samma tro, så vill jag ödmjukast ge dig respekt för detta och har all överseende för det!Glad

Anmäl
2018-07-18 08:48 #9 av: Hukanson

Det finns många berättelser om "alternativa verkligheter" där människor får vara med om erfarenheter som inte går att få i vår verklighet. Kanske inte så mycket på svenska men vi är ju ett litet språk med minimalt intresse för paranormala erfarenheter.

https://www.thoughtco.com/time-travelers-journeys-into-past-future-2596661

http://www.labyrinthina.com/void.html

http://www.strangemag.com/highstrangenesstimetrav.html

Anmäl
2018-07-25 15:49 #10 av: Hugohugo

Jag tror att det finns hotfulla utomjordingar som kidnappar folk för att terrorisera.

Det följande är troligen vad de välvilliga utomjordingarna själva säger om saken:

https://www.facebook.com/Elyonin/photos/rpp.644462968985065/652714511493244/?type=3&theater

All our attempts at persuading Heads of States of Earth to acknowledge us and to inform their subjects of our existence have resulted in their refusing to help, and then covering up all information they had received. So in contacting individuals this way and appearing visibly with our vessels from time to time, we hope to reach as many humans as possible, to the point where people in power will have no choice but to sit up and take notice.

Even when they refuse to notice; at least Humanity will know about us through the groups formed by the individuals we contact. We have been doing this work for a long time now.

But we have many enemies from other different galactic groups who have been opposing and fighting us for an even longer time, long before Adam’s creation. Amongst them are a group of Renegades, who will stop at nothing to sabotage our work and see us fail.

Those Renegades are a group who split from the original Alliance that we formed, and who subsequently fought against us and opposed us when our latest work on this planet began. They gave us much trouble, several times; forcing us into destroying the work we had already done, and sabotaging any more work we did. To this day they have never ceased doing so.

They have already begun contacting human individuals just like we are doing now, giving misleading stories to them about us in order to discredit us, and sowing doubt in people’s minds, with the aim of usurping our position, and they contact Humanity themselves in order to form an alliance with them and incite them into opposing us and fighting us when time comes.

If that fight happens, the results would be very damaging for Humanity, as it has already happened twice in the past. For those Renegades have nothing to do with the existence of Man on Earth. And they hate Earth people as much as they hate us.

-THE SACRED AND THE PROFANE, Desiree R. Ntolo

Anmäl
2018-10-06 06:58 #11 av: Eliiza

Våra celler är det som utomjordingarna minst behöver. Vissa av dem är rena skräpet. Vi är aggressiva och lever bara 1/10 så länge mot vad en verklig människa av vår sort borde göra. Detta pga vårt för länge sedan förvanskade och degenererade DNA. Vad vissa utomjordingar däremot vill, är att ge oss hjälp till självhjälp att finna de felande generna och för gott avlägsna dem ur våra kroppar, så att vi i framtiden kan leva fredligt, harmoniskt och kärleksfullt och i de ca 1000 år som vi är ämnade att leva i.

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl
2018-10-07 08:49 #12 av: Pyttelite

Du menar att vi lever kortare tid nu än tidigare i historien - vad har du för bevis på det?

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

Anmäl
2018-10-07 08:55 #13 av: kamjal#

evigt liv

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.