Annons:
Etikettanslagstavlan
Läst 1253 ggr
iFokus
2018-03-28 08:00

Vill du bli ny sajtvärd?

Hej!

Den här sajten saknar aktiv Sajtvärd. Om du är intresserad av att ta över som Sajtvärd och utveckla sajten efter dina önskemål är du välkommen att ta kontakt med oss på iFokus. Berätta då gärna lite kort om dig själv och vad du skulle vilja göra med sajten i framtiden om vi låter dig bli värd.

Maila oss på info@ifokus.se så svarar vi så snabbt vi kan.

Vänliga hälsningar,
Killarna på iFokus

Annons:
m2studio
2018-03-28 10:53
#1

Var är Marr då?

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

[Hukanson]
2018-03-29 18:20
#2

Vi har ju haft vetskap länge om att Marr inte har haft möjlighet att vara aktiv Sajtvärd och därför uppmanade hon oss moderatorer att ta ett större ansvar för UJ sajten. Jag tycker att vi har åtminstone hållit allt igång och fortsatt upprätthålla intresset för det utomjordiska även om det blivit mycket annat. 

Det vore naturligt om en moderator tog plats i stolen men om det kommer någon annan kandidat med stor erfarenhet vore det spännande.

Eliiza
2018-10-07 00:04
#3

Men, men, vem är sajtvär nu på UJ iFokus? Med vänlig hälsning, Eliiza

kamjal#
2018-10-08 11:22
#4

finns ingen aktiv Sajtvärd , du kan ju söka  eliiza

Evisen
2018-10-08 12:36
#5

Kanske det finns någon som har intresse att vara Sajtvärd här, eller även Medarbetare?

Jag har precis bett Niklas att ta bort mig som Medarbetare här på UJ, då jag känner att jag inte "gör rätt för mig" i rollen som Medarbetare.

micki78
2018-10-08 14:28
#6

#1 

Jag undrar också vart Marr har tagit vägen. Någon som vet något? Hoppas att hon mår bra vart hon än håller hus.

Annons:
Amon
2018-10-08 19:35
#7

Hukanson - Du skulle bli en perfekt Sajtvärd! 👍🙂🌺

Du har lång erfarenhet här på iFokus - är aktiv och bra på att skriva nya inlägg, att moderera och ta hand om nättroll som kommer hit ibland! 👍🐖

[Hukanson]
2018-10-08 21:42
#8

Guvaroligt att du tycker det Amon, så smickrande *rodnar litet*  ja alla har möjlighet att maila grabbarna på ifokus…men är ganska nöjd med att vara moderator/medarbetare  faktiskt. En värd måste ta fulla ansvaret för hela sajtens utformning och verksamhet. Det fattas tid, jag är ju värd på tro.ifokus också.  Röstar i första hand på Eliiza som jag tycker borde passa utmärkt. Om hon inte vill kommer det i ett annat läge.

Eliiza
2018-10-10 15:28
#9

Hej på er! Oj, känner mig både smickrad och vördnadsfull till att bli nominerad till Sajtvärd. :-) Har skrivit lite, och funderat en del fram och tillbaka. Och, detta känns iofs lockande. (Även om jag har heltidsarbete, familj och fritid.) Jag skulle kunna tänka mig att söka, testa och pröva på arbetet som Sajtvärd, men, bara om det överlag är accepterat. Det bör alltså kännas ok för övriga. Men, och jag säger men, jag är inte helt säker på att jag kan klara denna uppgift klanderfritt. Detta är nytt för mig. Jag har erfarenhet av sajter med denna typ av innehåll sedan många år tillbaka, men; det måste jag erkänna; att när det gäller forumsbiten, och hålla i och styra upp sådant, så är jag novis. Och, jag skulle nog isf behöva hjälp av och sammarbete med de/någon som är forumsmedarbetare. Väl mött. Med vänlig hälsning, Eliiza

Evisen
2018-10-10 20:37
#10

Nu har jag "avgått" som Medarbetare här. Så nu vet ni det!

#9 Du ska inte känna dig tvingad att ta rollen som Sajtvärd här. Fundera om det känns rätt att bli det, och om det gör det; Testa 🙂.

För mig är det helt ok att du blir sajtvärd🌺.

Eliiza
2018-10-24 22:12
#11

Hej på er! Funderar alltmer på om det är bluff och fejk att denna sajt saknar Sajtvärd, och då behöver en ny. Jag fick nyligen mail från Marr där hon hälsade mig, som nytillkommen medlem, välkommen till sajten. Och, skrev hon; att om jag hade frågor, eller förslag, så var jag välkommen att kontakta henne eftersom hon är Sajtvärd här. Med vänlig hälsning, Eliiza

Magi-cat
2018-10-24 22:35
#12

Det är ett automatiskt meddelande, inget som skrivs i realtid.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Hukanson]
2018-10-25 03:32
#13

Det kanske var ohövligt av oss att föreslå sajtvärdskap till dig Eliiza när du ju alldeles nyligen har blivit medlem på sajten. Du har kunskap och erfarenhet av ämnet men kanske du skulle trivas bättre så länge med att vara medarbetare/moderator?

Annons:
Eliiza
2018-10-25 06:29
#14

#12 Hej! Men, varför fick jag då detta automatiska meddelande? Jag har varit medlem och skrivit på denna sajt sedan Januari 2013… Du eller någon som vet? Med vänlig hälsning, Eliiza

Magi-cat
2018-10-25 07:14
#15

#14 Du måste ha gått med nyligen och då klickat uppe i högra hörnet där det står "Lägg till den här sajten bland "Mina favoriter"". Om du tittar under "nya medlemmar" så står du överst.
Någon annan förklaring till att du fick det automatiska meddelandet finns knappast. Marr har tyvärr inte varit inloggad på länge.

#13 Hur länge man varit med har i och för sig ingenting att göra med värdskapet.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Eliiza
2018-10-25 08:52
#16

#15 Klickade på min Avatar, och bl.a. följande info dök upp: Medlem sedan: 2013-01-22 Inloggningar: 787 Kommentarer: 451 Lustigt, i vilket fall. ;-) Med vänlig hälsning, Eliiza

Magi-cat
2018-10-25 08:54
#17

#16 Du är medlem på ifokus sedan 2013, men du har nyligen lagt till UJ som din favorit. 🙂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Eliiza
2018-10-25 22:34
#18

Är det någon som vet vad det finns för krav för att bli godkänd som Sajtvärd, samt vad som är avgörande för att få avslag gällande uppgiften? Och; samma frågor gäller för medarbetare/moderator. Med vänlig hälsning, Eliiza

Magi-cat
2018-10-26 08:06
#19

#18 Du skriver ett pm till Niklas och ställer dina frågor så får du veta allt som behövs.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Hukanson]
2018-10-27 19:24
#20

Tack till Magi-Cat som har varit med iFokus över tio år och vet att ge besked om det mesta. UJ tackar och inbjuder dig att bli medlem på våran sajt…! Du har väl några intressen för det utomjordiska att diskutera med oss? De flesta av de fenomen vi har i fokus är oförklarade och skapar kulturer i hjärnan.

Annons:
kamjal#
2019-03-01 10:22
#21

#0 har skickat ett mail till iFokus men inget svar

Upp till toppen
Annons: