Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Anslagstavlan Astrologi Dimensioner Drömmar & Framtidsvisioner Egna upplevelser E.T. / Utomjordiska raser Framtiden -2012 och efter Frågor inom ämnet söker svar Galaktiska Civilisationer/raser Humor & annat kul Indigo- och Kristallbarn Kanaliserade budskap Konst Video Musik Korncirklar Kosmiska energier/frekvenser Ljus & Upplysning Länk arkivet Musik Off Topic - Utanför ämnet Om sajten Paranormalt Planeter, Galaxer & Solsystem portaler Presentation av medlemmar Sci-Fi Snackis-tråden Nya rön The Ascension / Uppstigningen Tävling U.F.O -U.S.O.S & Stjärnskepp Utomjordiskt Vetenskap Viktigt Övrigt Ny kategori
Utomjordiskt

250 Million Citizens

2018-01-14 12:23 #0 av: m2studio

Kolla detta vad han påstår!

Länk:

https://www.youtube.com/watch?v=zgqNebjXh0Y

Anmäl
2018-01-14 13:03 #1 av: Huygens

Tyvärr tror jag att han blandar sanningar med påhitt eller möjligen fantasier. Vissa saker han sagt är tänkvärda, andra är lite för fantastiska utan bevis.

Det kan finnas hemliga baser på månen, men jag undrar om det finns några människor på dom baserna.

Anmäl
2018-01-14 13:08 #2 av: m2studio

Precis, antigen han inte vet hur mycket siffran är stor? samt vilka möjligheter skall finnas på plats för att så många skall kunna leva normalt där! 

Anmäl
2018-01-14 13:17 #3 av: Huygens

Troligen vore det bra att hitta det exakt klippet där han säger dom där sakerna om månen? Han kanske uttrycker sej på ett lite mer nyanserat sätt än i klippet med den "kvinnliga robotrösten"?

Jag letade en stund på nätet, men hittade bara för långa klipp för att orka verifiera om han sagt något om månen. Han har dock sagt saker om andra fenomen som man själv kan titta på som videofilmning av UFO (inlägg). Då kan man själv bilda sej en uppfattning.

Sen vet man inte... Han är ju fd (?) CIA-agent. Kanske blandar han sanningar med desinformation för att få andra konspirationer att framstå som löjeväckande?

Om han tar upp något som är sant och överdriver det så att det blir absurdt, då riskerar sanningen att mörkas. Vem skulle tjäna på det?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.