Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 652 ggr
m2studio
1/14/18, 10:37 AM

Det kan vara annat!

Det kan vara annat varelse som  bor ii området och folket skyddar dem och inte vill avslöja det tycker jag. Det är bra hur som helst också.

Länk:

https://www.expressen.se/nyheter/qs/arter-som-finns-har-kan-inte-overleva-i-annan-typ-av-skog/

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Annons:
Huygens
1/14/18, 11:04 AM
#1

Imponerande bilder på skogen.

Pyttelite
1/14/18, 11:54 AM
#2

Tur att den överlevt alla energivapen!


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


Magi-cat
1/15/18, 2:00 PM
#3

Naturskogen måste bevaras! Det är viktigare än kortsiktig "lönsamhet"!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Pyttelite
1/15/18, 2:15 PM
#4

Absolut men inte för att naturskogen döljer några utomjordingar utan för att den innehåller ovärderliga naturvärden.


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


Magi-cat
1/15/18, 3:45 PM
#5

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

m2studio
1/16/18, 11:09 AM
#6

Skogar i Sverige döljer inga utomjordingar utan Jordbo som gömmer sig från dem som inte kan acceptera deras existens så som dem befann i Skarvberget skog och regeringen mörklägger all bil olyckor i E4 sedan vägen öppnades och även under bygget av själva vägen.  Det finns fler rapport från TV4 också på Youtube.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Annons:
kamjal#
1/16/18, 11:17 AM
#7

det finns almas i svenska skogar,  har själv haft besök

Pyttelite
1/16/18, 11:19 AM
#8

#6 Om det är en hållbar metod för att skydda naturvärden så är den väl ok. Tråkigt bara att man då förbiser trafiksäkerhet både hos vägar, fordon och förare. Du tror att inga trafikolyckor kommer att ske om skogen inte avverkas?


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


m2studio
1/16/18, 11:38 AM
#9

Jag pratar inte om trafik olyckor och skogsavverkningar, utan att även man bevara skogar genom sådana protest, man kan bevara alla andra livs väsen som bor där och ingen pratar om dem.

Jag själv bor i Stockholm"registrerad" och jobbar i Ljusdal och passera Skarvberget två gånger varje gång jag reser till och från jobbet. Detta händer varje två veckor och en gång en helg besökte jag området och pratat med flera gamlingar och många påstår att dem lever med några andra livs form som absolut inte vill ha kontakt med människorna och föredrar att välja få antal människor att ha kontakt om dem blir tvånget. Folk berättar att dem är ofarliga tills hittar sig i en hotande läge då dem försöker att skydda sig med dem metod dem känner. 

Dem har hjälpt många jägare och vilsna människor och till och med att hitta saker som människor tappar i skog och dem har lämnat tillbaka till sin kontakt som inte vill att man nämner henne.

För att jag jobbar i en special område och specifik jobb i Ljusdal så kunde jag presentera mig och lyckades att köpa deras tillit och fick veta lite om dessa livs väsen.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Pyttelite
1/16/18, 7:55 PM
#10

#9 Då förstår jag bättre. Tack för din förklaring!


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


Upp till toppen
Annons: