2017-12-11 12:25 #0 av: Patrikperssonoslo

Jag tänkte att det kunde vara kul med en tråd där man kan fantisera om hur en annan värld kan se ut kulturellt.

Detta är ju ett utomjordiskt forum så då kan det vara kul med hur vi kan tänka oss att någon annan värld är.

Jag kan börja Glad

Sedan jag var barn så har jag haft en möjlig kontakt bland stjärnorna. Denna mäjliga förklaring till kontakt lär ha varit utredd av både USA och FN men då utan min vetskap.

Jag vet inte vilken stjärna exakt dem kommer ifrån men i deras egen förklaring så är dem många olika världar bland många olika stärnor i ett samarbete. 

Det är en starkt kvinnlig värld med flertalet kvinnor i denna värld. De flesta är konkubiner eller ej stånd till att befrukta någon. Man skulle kunna se liknande exempler här på jorden hos myr-samhället eller bi-samhället. Alla i samhället har sin plats och är lite skapade för att lyckas väl på den platsen. 

Samhället har så att säga dem som tänker vilka är professorer och vetenskapsmän och dem som krigar som soldater på olika platser i armen samt underhåll vilket kan överföras till den vanliga människan i vårt samhälle. Alla har en given plats sedan födseln.

Den som styr är drottningen eller kejsarinnan vilken inte är något sådant i deras egen värld men lättast kan överföras till drottning i vår värld. Hon ligger i ett stort rum som är väl bevakat i hemlighet. Hon ägnar sig mest åt att föda barn och ta hand om barn medan dem är små. Hon är välanpassad och smart samt omtänksam. Hon finns alltid omkring en i samhället trotts att hon ligger i ett rum som är hemligt. Man får alltid hennes omtanke för vem man än är i samhället.

Samhället bygger på allas lycka! Jag skulle kunna beskriva det som komunistiska statens utopi eller nazistiska statens utopi. Ett samhälle för dem!

Samhället är stort och antagligen överbefolkat. Överallt finns det hus stora som jätte-skyskrapor. Man lever antagligen i en skyskrapa hela sitt liv för man går säkerligen inte ut så ofta i naturen utanför. Detta för att utanför skyskrapan så kan nog inget bebos i denna värld. Allt utanför är som i en skräckvärld! Allt är sterilt med miljarder skyskrapor utan ett uns av natur. 

Dem är mycket kärleksfulla i sin värld. 

Hon möter honom som ung. Dessa två är egentligen allt i världen och dem två är individualisterna i sin värld. 

Han är enligt med dem själva rätt så åsidosatt i världen. Han är mest en filosofisk kille som inte tycks förstå så mycket och hon är hela världen.

Det börjar med att hon uppnår könsmässig ålder och i smyg hittar honom som hon vill ha! Därefter börjar det!

På något sätt så var det alltid förutspått i deras gamla religion att detta skulle ske. Den äldre modern börjar bli svag och gammal och i smyg börjar en statskupp forma sig i världen. 

Han är som ungefär som jag. Man är inte så stor i världen och det är svårt att kunna överblicka allt som sker.

Han ska för exempel åka från Oslo till Narvik!

Det som sker är att alla är lyckliga till dit han kommer men inget fungerar som det ska. Han hamnar till slut i Bergen på ett Hotell och det kontisga med detta är att hon är på hotellet. Det slutar med att hon greppar tag i honom som är mindre än henne och har sex med honom. Dem gifter sig!

Därefter gör hon revolt överallt i världen och erhåller det som var hennes mor!

Dem är på en hög nivå. Ibland har dem varit ignoranta mot andra arter i universum men är sedan det stora kriget väl förberedda på att något kan gå fel.

Deras värld lever på att ockupera och erhålla andra världar. Dem lånar pengar på en planet och ett solsystem till dit dem skall färdas och därefter så färdas dem dit. Jorden är så att säga panten för resan till jorden.

Dem anser inte att vi är djur utan människor. Dem jämställer oss med sig själva på en lägre nivå. För dem själva har ju en historia och alla som kan läsa, skriva, räkna osv anses som dem själva. Däremot så anser dem att dem har företräde gentemot oss om jorden. Dem är större och mer utvecklade och människorna är inget att spara på.

Dem anser att vår värld är en stenåldersvärld med stenålders-mäniskor. 

Onekligen sant när vi själva ser vår egen värld.

Exempel: Jag kunde inte under en lång tid i Sverige möta tjejer eftersom jag var känd. Staden var liten och att vara känd för UFO var inget kul. 

Nu när jag är i Oslo så kan jag möta tjejer! 

Arbetar-tjejerna är ofta rätt så tråkiga. Dem kan räknas till Barbie och Ken vilket kan omräknas till The Flintstones. Mannen är jätte-stor och hon är ofta impotent. Han säger aldrig att han älskar henne och hon har svårt för att älska någon som älskar henne. Älska henne och hon säger NEJ till dig.

Den rika tjejen är ofta pengarna! Hon har lättare för sex men kan ha sex för mycket och glömma vem som var kär i henne. 

Hon gillar pengar och hon gillar muskler! Tjejerna bryr sig inte om påersonlighet.

Dessutom, tjejerna har aldrig något själva. Dem har att mannen är stor och tränger dem till att ha sex eller att mannen har mycket pengar till sex.

Går man för exempel i Oslo så möter man ibland prostituerade. En prostiturad är ofta svart. Hon ger dig ett pris och därefter ska ni ha sex ifall du betalar priset (omkring 1500 nkr). 

Hon gör inget själv. 

Finns nästan ingen romantik osv. Det finns inte heller att hon själv har planerat något. 

Man känner sig ofta som mycket pengar eller en stor muskel i närheten av tjejer.

Vår kultur är verkligen låg.

Det var inget att spara på tyckte ledningen i den utomjordiska världen som tänker besöka oss. 

Det var lite så nu får ni skriva Glad