E.T. / Utomjordiska raser

Avslöjande fakta

2017-11-22 08:21 #0 av: Hukanson

Vilka är de tretton utomjordiska raser som har kommit för att leva på Jorden? 

Hur ser det ut inuti ett stellarskepp?

Finns det stellar-baser på Jorden?

Dessa frågor får svar i de två videos som följer nedan.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2017-11-22 08:23 #1 av: Hukanson

Dessa är de tretton utomjordiska raser som kommit för att leva på Jorden.

Anmäl
2017-11-22 08:25 #2 av: Hukanson

Kidnappad av aliens berättar allt

Anmäl
2017-11-24 10:46 #3 av: Farwuq

Märkligt. Man undrar vad det var för undersökning de gjorde av dem. Och vart tog liftaren vägen?

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2018-10-10 20:16 #4 av: Eliiza

Tråden är gammal, så jag kan tyvärr inte se videon, men jag känner iaf till att alla kända människoraser på Jorden är bärare av utomjordiskt DNA.

För 389000 år sedan så kom utomjordingen Asasel hit och skapade rasen Ledon, den mörka afrikanska rasen, tillsammans med en jordisk kvinna. Utomjordingen Semjasa skapade den vita rasen. Utomjordingen Sartael skapade rasen Tet-el, den röda rasen, dvs. de amerikanska indianerna.

För ca 26000 år sedan anlände de senaste bofasta utomjordingarna; nämligen kineser och japaner. De kom från Lyrans stjärnsystem och flydde undan krig och överbefolkning.

Men däremellan har även andra besökt och bosatt sig på vår planet, Jorden, och flyttat igen. Om någon ur dessa folk stannat kvar och/eller beblandat dig med övriga på Jorden känner jag inte till.

Det har även funnits jättar på vår planet, men de var tvungna att resa härifrån pga att de drabbades av sjukdomar som höll på att utrota dem.

Innan plejarerna reste till Plejarerna, och blev plejarer, då bodde de här på Jorden, men de reste härifrån och har levt i fred och harmoni sedan dess.

Det finns även en utomjordisk ras boende i Mount Shasta. Tydligen så har de viss kontakt med lokalbefolkningen och handlar av, ellet byter varor med, dem ibl.

I Indien lär det finnas en ras som har en blå hudton, och de kan röra sig relativt fritt och oupptäckt tack vare att så många, av tradition (pga religion) går i heltäckande kläder.

Långt ner, under något av våra stora hav, minns tyvärr inte vilket, så bor det ytterligare en utomjordisk människoras.

Och, så har vi ju de små, kära, högt utvecklade, busiga och pilimariska älvorna, eller vättarna som vissa kallar dem.

Det var de som jag kom på just nu. :-)

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl
2018-10-10 21:45 #5 av: Jbgs

#4 intressant ! Hur vet du detta ?

Anmäl
2018-10-10 22:21 #6 av: Eliiza

Jag kan ju, så sett, eg inte veta allt detta, men det känns verkligen som att det jag läst och lärt mig är sant. Jag har läst igenom ett antal sk. Kontaktrapporter. Och, mycket, i alla möjliga ämnen, har visat sig stämma, och vad jag kan se så är detta väl applicerbart i vår jordiskmänskliga historia, så jag känner ingen anledning att känna mig tveksam. Och, jordemänskligheten är ju en så otroligt brokig skara, både gällande hudfärger och ansiktsdrag, så, det måste ha hänt en hel del innan denna kompott av människor uppstod här. Dessutom, så många speciella ur-ur-gamla platser och byggnationer; med både skrifter, målningar, inskriptioner och statyer, som i vissa fall är jättar, etc.; allt detta kan inte gjorts för att det varit taget ur luften. Det som står i dessa Kontaktblock är verkligen, som jag och många andra ser det, applicerbart här. Dessutom, så finns det människor som sett vissa av de raser jag nämnt. Och, alltmer, allteftersom tiden går, så visar sig alltmer vara sant...

Jag längtar tills vi kan resa i tiden, för då skulle vi kunna resa tillbaka för att se, observera och lära om vårt släktskap och vår historia. :-)

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.