2017-10-19 10:55 #0 av: m2studio

Hej alla vänner, jag inte kan lista ut vad eliten, Illuminati eller vad som de kallar sig har för planer, men tiden är ute tycker jag och snart vi kommer kanske att förlora all säkerhet i världen och blir det som många har förutspått sedan 2011 tycker jag.

Krig härjar i Mellan Östen och stormakterna ser ut att har mycket farliga planer att minska populationen, erövra mineraler och förslava folket i området som orsakar stora problem så som flyktingars tåget till Europa och alla dessa problem som alla känner till och då viktigaste är osäkerhet som skapas i Europa genom att grupper som vill hämnas på regeringar och Europiska länder kommer bland vanliga människor.

På någon sett fredsvänliga regeringar ska protestera dessa krig och oroligheterna som stormakterna skapar i området och detta når man genom att politiska partier i Europa läger trycket på sina valda ledare och komma ut med röster och stoppa detta katastrof.

Om vi inte reagera inom kort då kommer vi själva drabbas av dessa oroligheterna som skapas i Mellan Östen tycker jag. Dem som förlorar sina hem, inte har någonting att förlora mera och är kapabel till vad som helst dessutom att dem blir hjärntvättat också tycker jag.