Övrigt

Kolla vad folk vill ha!!

2017-10-03 21:15 #0 av: m2studio

Kolla verkligen vad folk begära?

Jordens undergång.

Kolla själv

Länk:

http://www.expressen.se/tv/nyheter/great-big-story/har-mots-3000-personer--for-att-leva-ut-sina-fantasier/

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2017-10-03 21:20 #1 av: Kneko

Gud vad roligt, hade velat dra dit om det är nästa år.

Anmäl
2017-10-07 22:19 #2 av: Tarotstollan

Ser ju ut som scener från filmerna Mad Max med Mel Gibson.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2017-10-09 08:15 #3 av: Marr

Ja man kan ju undra om dom tycker det är lika roligt om det blev verklighet?

Vuxna människor leker död & skrattar och har sååå roligt. Jag skäms över mänskligheten, gillar inte alls detta. Ganska sjukt tycker jag...Ledsen

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2017-10-09 10:20 #4 av: m2studio

Kära Marr: du ser att folk gillar olika i den här tråden och du och jag gillar likadant, men kollar folket som vill ha Jordens undergång!! detta förstår jag inte även på skoj heller.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Anmäl
2017-10-10 10:40 #5 av: Marr

Ja du M2studio... kanske fick inte dessa vuxna barn leka krig när dom var små? Nu kan dom leva ut ordenligt med sina lekar ute i öknen.

Jag kan väl aldrig tänka mig att dom vill ha jordens undergång i verkligheten. Men det är bra att dom håller sig därute med sina lekar...där ingen behöver se dom mer än så här. Skämtar 

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2017-10-10 12:17 #6 av: Kneko

Det är rollspel. Det är på låtsas. Det är precis samma sak som att kolla på en film om jordens undergång och tycka att det är spännande, bara att man här kan delta i det i en säker miljö.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.