Kanaliserade budskap

Mästaren Kuthumi

2017-09-02 17:07 #0 av: Hukanson

Mästaren Kuthumi som länge verkat som Världsläraren, har återigen talat och uppmanar världens människor att betänka allvaret i den förändring som jordens barn måste genomgå. Stora reningsprocesser sker som möjliggör att vi tar till oss i anden uppmaningar att vidga perspektiven och göra det osynliga trovärdigt och ödesbestämt. Mästaren Kuthumi rekommenderar denna bön för vår praktik:

”Jag erkänner min gudomlighet och Skaparens närvaro inom min fysiska kropp. Jag är redo att släppa begränsande övertygelser och blockeringar i mitt energisystem som får mig att fokusera på illusion och inte fullt ut omfamna mina heliga kommunikationsförmågor. Jag är redo och villig att vara till tjänst för Jorden, mänskligheten och Skaparen. Jag vill samskapa med Stjärnvarelser. När tiden är rätt tillåter jag att Stjärnvarelser stöder en inre aktivering inom mitt väsen som kommer att rena och rensa alla aspekter av mitt väsen. Må min förmåga att kommunicera och ansluta till alla aspekter av Skaparen, inklusive mig själv och Stjärnvarelserna, bli stärkt och lämpligt utvecklad. Jag tillåter mig själv att öppna upp till mina naturliga förmågor och frambringa visdomen och energierna från Stjärnvarelserna till Jorden som en tjänst till alla. Jag välkomnar Stjärnvarelserna till min verklighet; Jag välkomnar medskapandet av sanning och kärlek. Jag välkomnar en sann kommunikation och förbindelse med alla aspekter av Skaparen från mitt hela och fullständiga varande. Jag vet och litar på att aktiveringen kommer att ske med gudomlig timing för mig och för att stödja min heliga tjänst åt alla. Tack.”,

(Ett annat namn för Stjärnvarelser är Stellarer). Läs hela den kanaliserade undervisningen:

http://www.st-germain.se/mastare-kuthumi-via-natalie-glasson-1-september-2017/

Oneness can not be divided.

Anmäl
2017-09-02 17:19 #1 av: setfree

Nonsens Hukanson.

Anmäl
2017-09-03 17:18 #2 av: m2studio

Aldrig vill jag släppa in Stjärnvarelser i min hjärna aldrig. Kanske dem kan erövra min hjärna, men inte sker frivilligt.

Jag litar inte på dem som kidnappar, dödar, experimentera, tortera människorna, nej.

Jag är villig till träff, kommunikation, tjänst byte eller varor byte mot bättre teknologi eller botemedel för sjukdomar åt människor och djur, men inte lämnar mig till dem. Nej tack min vän. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.