Viktigt

CIA kan bugga din tv!!

2017-03-08 01:18 #0 av: m2studio

Link:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/loJ6e/ny-wikileaks-lacka-cia-kan-bugga-din-tv

Anmäl
2017-03-08 02:32 #1 av: ivanhoe81

Jag skulle vilja se dem försöka bugga min tv, en gammal tjocktv, men de nyare tror jag att de kan

Anmäl
2017-03-08 08:52 #2 av: Marr

Ja detta varnade man om för flera år sedan. Har en Panasonic plattis...går säkert att bugga alla "smartprodukter". Från mig lär dom inte höra eller se något vettigt för dom.

Mest mina snarkningar i så fall via teven...Sover 

Vault 7. https://www.youtube.com/watch?v=P9ICZbEF94w

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2017-03-08 22:08 #3 av: VSK

Jag som knappt kollar på tv i vardagsrummet. Tänk va de får se mkt dötid i etern Glad

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2017-03-09 06:49 #4 av: Marr

Dom kanske kan titta på fiskarna i akvariet Vsk...Skrattar

Eller när jag kliar mig i näsan, är allmänt oattraktiv & är täckt av en hög med katter...Cool 

Anmäl
2017-03-09 08:55 #5 av: VSK

Det är ganska enkelt att åtgärda denna "bugg" faktiskt. 

Här har jag gjort det enkelt för mig då tv:n inte används till annat än just tv och blockerat tv från tillgång till internet. 

Skall jag kolla uppdateringar för tv så kryssar jag bara i rutan. Går att styra betydligt mer än så i brandväggen men orka. 

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2017-03-09 09:11 #6 av: Marr

Hahahaha enkelt? Jo för de flesta är det nog det. Jag tillhör dock inte den skaran.

Dom får glo så mycket dom vill om det känns bra för dom. Kanske jag får lust att "moona" lite för dom där i rutan framöver....Hyschar

Anmäl
2017-03-09 09:19 #7 av: VSK

GapskrattarSkrattarTummen upp

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.