Frågor inom ämnet söker svar

Zuckerberg

2017-02-12 21:24 #0 av: Huygens

Det finns en kort videosekvens där Zuckerberg får frågan om folks integritet. Klippet är 5 år gammalt och troligen från en intervju år 2010. Zuckerberg verkar inte kunna svara klart, som om något stör tankekontrollen.

Sedan får han en uppmaning att ta av sej sin "munktröja", men vägrar ta av tröjan. Den andre programvärden börjar då ställa en fråga som Zuckerberg ignorerar. Han tar av sej tröjan som om han utsatts för extern kontroll. Det ser ut som om han svettats i den tjocka tröjan och publiken får se illuminatisymbolerna på tröjans insida.

.

Något händer och Zuckerberg säger:

"Wow."

Hur upplever ni sekvensen? Verkar det som om Zuckerberg är utsatt för extern kontroll? Det pratas ju även om hybrider, kan sådant spela in?

Anmäl
2017-03-06 16:26 #1 av: Huygens

Zuckerberg avslöjar att Facebook kommer övervaka sina användare med AI, för att ta reda på om dom tänker begå självmord.

Mina misstankar är att Zuckerberg arbetar åt någon alfabetsmyndighet.

Anmäl
2017-03-23 13:01 #2 av: Huygens

Zuckerberg säger nu att han hemliga utvecklingsteam Building 8, kommer att släppa ett mikorchip som kan läsa människors tankar.

Så himla bra.

Undra vem som vill ha chippet?

Det verkar bråttom. Illuminati kör sin agenda stenhårt, nu när allt fler männsikor håller på att vakna upp.

.

Zuckerbergs Building 8 jobbar även på projekt som syftar till "förbättrad" kommunikation och möjligheter att generera alternativ verklighet.

Anmäl
2017-06-09 11:19 #3 av: Huygens

Kroppsspråksanalys av Zuckerberg. Tydligen medverkar han i NSAs massövervakning som Snowden visseblåst om.

Anmäl
2017-06-11 20:39 #4 av: Huygens

Facebook har lämnat in patentansökan som går ut på att registrera användarnas känslomässiga lägen via mobiltelefonen. Patenten verkar gå långt. Tydligen kan Facebook även påverka dej känslomässigt genom att visa bilder, ljud eller text som styr dej i en viss riktning. Observerat av (YT/Holly Seeliger, 2017-06-11, 10 min)

Anmäl
2017-06-13 09:11 #5 av: Farwuq

Vilken tur att jag inte har något konto på Facebook.
Skrattar
Man undrar hur många % här i riket som har konto där inne?

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2017-06-13 11:10 #6 av: m2studio

Jag förstår inte varför folk inte kan acceptera att folk som använder sådana konto är som dockor i deras händer undrar jag? 

Även min familj efter så mycket diskussion inte acceptera att begränsa användningen eller inte blir påverkat av dess media trick.

Anmäl
2017-06-13 11:56 #7 av: Farwuq

Om jag är på ett forum som detta eller andra så , är det under falsk eller oklar identitet.
På andra fora heter jag något annat.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

Anmäl
2017-12-01 05:14 #8 av: Huygens

Zuckerberg nya insikt. Nästan mänsklig. reddit

Anmäl
2018-01-12 13:46 #9 av: Huygens

Zuckerberg planerar att stoppa in en mikrofon och en kamera i varje hem, helt i enlighet med Illuminatis plan. Dataöverföringen går sedan till NSA och CIA i Langley, Virginia, USA. DailyMail

Anmäl
2018-01-13 13:01 #10 av: m2studio

Folk kommer att acceptera det med att inte bryr sig om detta och planen kommer att gå genom enligt Illuminati´s plan tycker jag.

Man har varnat folket om sådana sak för ett tag sedan, och folket´s beteende om ev. bevakningar genom Facebook o liknande site, har visat oss att stor del av folket bryr sig ej om detta och inte orkar tänka på det heller, eftersom man har redan ligger på djupet och har mycket annat och tänka på istället.

Regeringar skapar åt oss massa med och tänka på, så som varje dag nya beskattningar, nya förbud för bilar och mm så man orkar ej att tänka på bevakningar längre tycker jag.

Dem ar lyckats med sina planer och fortsättningsvis kommer att lyckas med sina planer för oss människor. 

Anmäl
2018-01-18 07:20 #11 av: Farwuq

Facebook o liknande sajter, sätter jag inte mina fingeravtryck på.
De är ju helt vidriga där folk exponerar sina liv helt öppet.

Ok, man kulle kunna ha flera konton och testa ett riktigt "häftigt" falskt liv på ett av dem och se vad som händer.
Skrattar

Det vanliga kontot ser man till att hålla så tråkigt och ointressant som möjligt.

Anmäl
2018-01-18 12:39 #12 av: Truthseeker

Detta är vad Twitter håller på med:

https://www.projectveritas.com/videos_categories/video-releases/

Tänk då att Twitter bara är lillebror till jätten Facebook.

Vi ska dock inte tappa hoppet!

Det är en fantastisk tid vi lever i. Det är NU det händer. Den stora massan håller på att vakna i allt snabbare takt. De kan inte hålla oss från sanningen mycket längre.

Tro mig, vår framtid är ljus!

Anmäl
2018-01-18 14:30 #13 av: Farwuq

Jag hoppas du har rätt, jag ser snarast att mörkret sänker sig ytterligare.

Anmäl
2018-01-19 11:13 #14 av: m2studio

Jag hoppas att folk bara vakna och våga mera.

Anmäl
2018-03-28 17:36 #15 av: Huygens

PewDiePie har gjort ett klipp om Zuckerberg, där Zuckerberg råkar säga att han är inte mänsklig och sedan hastigt rättar till sitt misstag, att han bara var "human" förr i tiden. (YT/PewDiePie, 2017-10-29, 11 min)

Anmäl
2018-03-28 21:50 #16 av: Huygens

Zuckerberg lovade att aldrig sälja folks privata data. Året är 2009. DailyMail

Intervjun uppmärksammades av Edward Snowden.

Visselblåsaren Christopher Wylie som jobbat på Cambridge Analytica avslöjar att Facebook avlyssnar dej via din mikrofon och din kamera på mobilen samt datorn, både i ditt hem och på ditt jobb. DailyMail

Sju procent (7 %) av britterna tror även att Facebook avlyssnar deras telefonsamtal, pga plötsligt riktade reklam som dyker upp direkt efter vissa typer av samtalsämnen som förts via mobilen, i stil med restaurangbesök, möbelinköp, resor mm.

Total Massövervakning

CIA/NSA/GCHQ

Anmäl
2018-03-29 10:38 #17 av: m2studio

Det är inte bara möjligt, utan jag tror att de avlyssnar oss alla. Jag vill veta om man tar bort Facebook från dator kommer dem att kunna avlyssna oss fortfarande? 

Eftersom det är inget installation och kanske inte har med systems filer o göra!

Anmäl
2018-03-29 10:41 #18 av: Huygens

#17 Svårt att veta, men då Facebook börjar få dåligt rykte kan det bli så att vi istället massövervakas på annat sätt. T ex genom Windows 10 Keylogger (tråd) som loggar alla tangentbordstryckningar och skickar allt vad vi skriver till Microsoft (NSA/CIA).

Anmäl
2018-03-29 16:10 #19 av: penke

Vad är "nytt" ?
 internet skapades för att sprida information,
 inte för att dölja/ gömma hemligheter där ! *skratt*

jag minns för .tjugo år sedan var det visst prat om " Etschelon" ngt(stevningen)
 ett av "CIAs"  underavdelningars datorprogram, som scannad allt som skrev på nätet,  för att hitta "fel"
då roade vi oss ibland med att slinka in  ordet BOMB
 och VITA HUSET och likande
 och lämna spår/ surfa runt på en massa ..olika/annorlunda sidor
 inte bara av nyfikenhet ...

helt medvetna om att allt registrerades

Lipar

Anmäl
2018-03-29 18:59 #20 av: m2studio

# 19, ja, du har rätt, men problem är att även idag info,n lagras och vid minsta händelse då är man på fokus under längre tid och kanske blir hämtad för att besvara vissa frågor. 

För detta **skrattar man inte**.

Anmäl
2018-03-30 08:55 #21 av: Farwuq

Jag använder Linux för det mesta.

Anmäl
2018-03-30 22:35 #22 av: penke

hämtad har jag inte blivit(?)
 men fått mina .attacker  .. på nätet
 av WoFare (?), det var plågsamt (sic)
 det var faktiskt delvis via denna Huvudsajt

senare, noterade jag de fastnade i en del våldtäkter av unga flickor i dess vård
(via Sveriges radio) så de släppte mig ur sin snara
iofs finns deras vasaler kvar ..

ibland orkar jag med fighten

Anmäl
2018-04-01 10:38 #23 av: Farwuq

WoF ska man sk*t* i.

Anmäl
2019-06-14 12:30 #24 av: Huygens

Zuckerberg i Deep Fake. SVT

Eller är det bara sanning, det är inte alls Deep Fake, utan bara han själv som säger precis som det är? Spectre = CIA

Anmäl
2019-07-13 08:29 #25 av: Huygens

Ansiktsbok får betala en struntsumma för bedrägligt beteende. 45 miljarder kr. SVT

Androiden vandrar fram och samarbetar med Kinas bolag Huawei. Varelserna i skuggorna rycker i trådarna. SVT

Anmäl
2019-07-13 21:30 #26 av: Hukanson

Huawei ses som "ett möjligt verktyg för statligt spioneri" därför att de har samarbete med den kinesiska staten säger senator Mark Warner i senatens underättelsekommitte. Det är ett hot mot den nationella säkerheten.  Det är en "allvarlig fara" att Facebook delar information med asiatiska elektronikföretag.

Att Facebook får betala 45 miljarder är troligen ett straff för ett möjligt landsförräderi då inget sägs om att de delat samma information med ett 40-tal amerikanska och västerländska företag.  

Informationen ska omfatta detaljerad information om både användarna och deras vänner, däribland religiös och politisk inriktning, arbete och utbildning och relationsstatus. 

Undrar vad senaten tror att den kinesiska staten vill göra med den informationen? 

Oneness can not be divided.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.