Nya rön

Var stellarer antikens gudar?

2016-12-18 13:59 #0 av: Hukanson

Sju bitar av forntida konst som bevisar att gudar varit här - presenterat av UFOholic blogg.

http://www.ascensionwithearth.com/2016/12/7-pieces-of-ancient-art-that-prove-gods.html#more

Konst kan tolkas på många sätt men ibland är det bara så uppenbart vad konstnären ville uttrycka: utomjordingar och UFO.

Visst är det helt obegripligt underligt att det finns konstföremål från manskighetens historia som bara visar på en sak...vi har haft besök av stellarer från galaxens civilisationer!

Oneness can not be divided.

Anmäl
2016-12-18 14:02 #1 av: Hukanson

Undrar vem konstnärerna var och hur de gjorde..`

Anmäl
2016-12-19 03:08 #2 av: m2studio

En antik guldsmed eller en annan hantverkare har sina verktyg och t.o.m. idag bygger vissa verktyg själv som passar honom. Då tiden var så också. Att vem har gjort dem, inte kan svara men hur man bygger dem är inte svårt.

Jag har jobbat som traditionell guldsmed i några år och kan bygga detta med traditionella verktyg. 

Anmäl
2016-12-20 02:06 #3 av: Hukanson

Men hur får man inspiration och anledning att göra saker...??

Anmäl
2016-12-20 11:17 #4 av: m2studio

Nej min vän, jag menade inte inspiration, utan själva tillverkningen. Förstås dem som fick sin inspirationer från vad de sög i sina liv och tillverkat olika saker.

Även just nu finns folk som tillverkar ex. olika saker av guld med traditionella metod och det inte är svårt heller, utan det tar förstås längre tid att tillverka med sådana metoder och verktyg.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.