Annons:
Etikettutomjordiskt
Läst 823 ggr
Marr
2016-11-23 08:11

Ufos under Supermånen 2016

Nu börjar klipp hagla in från årets fantastiska Supermåne. Har väntat på detta & nu hade jag tid en stund att hitta ett av dom som visar 5 klipp. Fler klipp finns säker därute sen flera dagar.

Vilka fantastiska kameror en del har…trots det så försöker en å annan sig på lite fejkande.😃

https://www.youtube.com/watch?v=ODl7-bWtjyg

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Marr
2016-11-23 08:58
#1

Här kan man efter 12 minuter, se hur en hel armada av Ufos lämnar månens yta. Om det inte är ett optiskt fenomen eller "smuts". Tycker denna är bättre än på den förra…🙂

https://www.youtube.com/watch?v=dFXDCGgJz5I

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

m2studio
2016-11-23 12:21
#2

Tack Marr båda video är mycket intressant och jag ville säga att dem förmodligen har en hel hel Armen på månen med flera basar kanske.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

[VSK]
2016-11-23 18:36
#3

Intressanta klipp. 

Klipp två i andra YT-snutten kan mkt väl vara ett ställverk som exploderat. Även som han säger att det ser ut att komma från luften och inte marken. Man vet ju inte om det är nåt berg i bakgrunden eller inte. Sen strömavbrott på det. Eller inte 😃

Marr
2016-11-24 07:36
#4

Varsågod M2studio…jo tänk att det tror jag också…i synnerhet "utomjordiska". Sen så vet man inte hur långt vi jordinnevånare kommit där heller…eftersom det finns så mycket oförklarligt som ska döljas. Det står oss ju klart vid det här laget. 

Min åsikt om varför det döljs är för vi ej ska se hur mycket det finns där ute. Hur inblandade vi är & därmed börjar förstå. Fast det hjälper föga för vi ser ju samma "Ufoföreteelser" även inom vår åsyn, i vårt luftrum…uppmärksamma skywatchers över hela jorden håller koll på allt, det ska vi vara tacksamma för…även om Tyler på Secureteam 10  har fått åtskilliga hot för att han visar…

Ja det var en del intressanta klipp Vsk. Den där explosionen den ser jag inte så värst utomjordisk utan kan ju likväl varit just det du säger…fast det borde ju ha hörts & märkts då, kanske kommer ut snart vad detta va för något?

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: