Annons:
Etikettsädescirklar
Läst 2474 ggr
[Hukanson]
2016-07-22 10:48

Reigate Hill, Surrey; new CC

Så var det dags för en ny CC meditation, kolla in den i Reigate, Surrey, är den inte fin? Är det ett budskap, är det universell visdom, har den en plats i det pågående Samtalet, vad vill den säga oss egentligen? http://www.cropcircleconnector.com/2016/reigatehill/reigatehill2016a.html

  • Redigerat 2022-07-17 00:06 av [Tismon]
Annons:
Amon
2016-08-29 12:02
#1

Här är en fantastiskt fin sädesfälts-cirkel  i Wiltshire, England. Lägger den i denna tråd - då Marrs tråd är full av skeptikertjafs.. 😇

Amon
2016-08-29 12:18
#2

En kommentar till denna sädescirkel - som jag fann på facebook:

_"I am really loving this new crop circle that appeared on August 12th, about the same time I received a powerful message about the neutralization of global poison. (I posted this message previously)
_⭐️ I am seeing three times three (the opening leaf pedals) the holy trinity times 3. Then a mirror image of the sacred flower of life of Abydos in Egypt. These link the holy lands of the United Kingdom, to holy lands of Egypt! Then we see 20 really interesting symbols. Maybe these are the new mayan calendar days for this new cycle, thus linking this also to central and south America. All surrounded by an interesting 33 chambered circle. 33 is a master number and also is the center frequency of the mayan calendar. This brings together the ancient cultures of the pre-Celtics, ancient Egyptian and Mayan cultures all together as one. All my life I have been searching for the common links between ancient cultures. This one says a lot to my eyes. What do you see?

_Jag verkligen älskar den nya sädesfältscirkeln som dök upp på 12: e augusti, ungefär samma tid fick jag ett kraftfullt budskap om neutralisering av globalt gift. (jag har postat detta meddelande tidigare)
⭐ jag ser tre gånger tre (öppningen löv pedaler) den heliga treenigheten gånger 3. sedan en spegelbild av den heliga flower of life av Abydos i Egypten. Dessa länkar det heliga landet i förenade kungariket, till det heliga landet av egypten! Då får vi se 20 riktigt intressant symboler. Kanske de här är de nya mayan kalenderdagar för denna nya cykel som detta också länkar till central-och sydamerika. Alla omgivna av en intressant 33 nautilus cirkel. 33 är ett mästar nummer och det är även centerfrekvensen för maya-kalendern. Detta samlar de ihop de gamla kulturer av för-keltisk, fornegyptisk och maya kulturen alla tillsammans som en.
Hela mitt liv har jag letat efter den gemensamma kopplingen mellan gamla kulturer. Den här visar en hel del för mina ögon. Vad ser du?"

_

Crop Circle at Ansty, Nr Salisbury, Wiltshire. Reported 12th August. 2016

http://www.cropcircleconnector.com/2016/Ansty/Ansty2016a.html

_**www.cropcircleconnector.com**_

Marr
2016-08-30 11:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

#1 Wow  så fantastiskt detaljrikt! 👍

En av "gubbarna" här ute tog sig en morgonsväng mot byn i söndagsmorses. Om jag bodde i England skulle jag skaffa en sådan här, se bild nedan.

Tack Hukanson & Amon!🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2016-08-30 11:43
#4

#2 Ja vad ser jag? Ett enande ett Unity? Efter läst texten då…😉

Ett enande där vi alla ser sanningarna klart & man kan börja arbeta uppbyggande för läkning av vår planet med dess innevånare & ta lärdomarna genom kärlek utöver alla gränser då vi alla biologiska varelser på denna planet är ett…✨😇

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2016-09-01 07:36
#5

Mera… denna har uppstått tidigare och har kommit i år igen, i slutet på augusti…

https://www.youtube.com/watch?v=bdd6xovfvYk

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
2016-09-05 22:46
#6

Här kan man se hur en liten sädesfältscirkel görs.. 👍

Annons:
Upp till toppen
Annons: