Utomjordiskt

Vanföreställningar-RFIF-Aliens

2016-07-21 12:51 #0 av: m2studio

Kan man koppla dem tre Vanföreställningar-RFIF-Aliens ord(saker) och förklara människornas beteende så som idag står i Aftonbladet att mördare säger att "han hade vanföreställningar och mm".

Hur man kan koppla/förklara eller motsäga denna kopplingar mellan Vanföreställningar-och RFIF chippet och ev.  Aliens som har placerat liknande  "föremål" i människors kroppar?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/article23206808.ab

Vad tycker ni?

Anmäl
2016-07-22 08:34 #1 av: m2studio

Kanske Polisers RFID är redan aktiva?! Va?

Anmäl
2016-09-30 12:52 #2 av: [Kritan]

Jag misstänker att starka elektriska signaler från mobilmaster och wifi påverkar de små elektriska signalerna i människans hjärna. Så det är inte så konstigt psykisk ohälsa är den största folksjukdomen och finns i alla samhällsskikt. Även i naturen med massvält för djuren gått vilse, eller bland vattendjur som simmat upp på fel strand och dör i drivor.

Anmäl
2016-09-30 13:49 #3 av: m2studio

#2 av: Kritan

Det kan vara riktigt. Det är mycket möjligt faktiskt.

Anmäl
2016-10-01 10:01 #4 av: Marr

Visst går tankarna i huvet varför så många människor begår sådana här obegripliga vansinneshandlingar gentemot andra människor & liv. Människor medicineras, självmedicinerar...blir totalt galna av alla preparat & substanser. Vad får oss till att behöva alla dessa substanser & låta de styra våra handlingar?

En del verkar galna utan påverkan av narkotiska preparat. Gener & uppfostran, yttre påverkan? Varför ökar det? Det är krig hela tiden, världsstyret jobbar för fred med krig mot de som krigar...man skövvlar vår jord förgiftar våra hav & vår atmosfär. Varför ser det ut så här? Lätt att bli deprimerad.

Aiens, jag vet inte det...det största hotet är nog med det styre vi låter vår värld ledas i. Fast i.o.f. vilka som sen är "inblandade" där... det har ju jag redan mina tankar om. Dom är säkert aliens för oss men varit här längre? 

Kan nog vara hur lätt som helst att få befolkningen få i sig sådana där chip egentligen...just genom medicinering? Kanske hemskt många har det eller inte har... jag med kanske, som påverkar el dämpar det man tar in? Biologisk krigsföringtestning? Äsch är glad jag inte vet just nu...

Man får försöka hålla sig så glad & frisk som det går och vara snäll mot sig själv & andra...skulle någon påvisa för mig att jag skulle ha implantat annat än en tand...då vill jag se bevis för det & sen ta bort det. Jag bestämmer själv vad som ska in i min kropp så långt jag kan klara.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-10-01 13:07 #5 av: m2studio

Kärra Marr å ena sidan du har 100% rätt men å andra sidan vi blir styrda av makten från alla håll också samtidigt.

EX: 

Jag är elektriker och jobbar med elektronik också. Jag har byggd två apparater som kan scanna sådan signal men dem inte är så mycket känsliga heller och då blir obrukbar. Jag har varit runt Europa och utför lite grann och har sett att många tillverkningar inte importeras till landet och man inte kan hitta bra apparater så lätt på internet. Men om man kan chinesiska då man kan hitta massa med produkter som vi i denna del av iFokus skulle ha intresse för dem.

Än så länge jag inte hitta något inplantat i någon eller mig själv, men jag skulle gärna scanna dem så hämnar på nyheterna och orsakat otrevliga beteende och testa mina apparater.    

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.