Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 1127 ggr
[Hukanson]
2016-07-17 19:24

UFO KRASH

Ett litet UFO har störtat i SydAfrika, bra bilder och kanske otvetydiga bevis för alla skolungdomar att tro på. Videon visar också många ufo sekvenser från världens alla hörn. I slutet ser man tydligt ett trekantskepp som av någon anledning roterar runt sin axel. Undrar varför?

Annons:
[Hukanson]
2016-07-17 19:33
#1

För dig som diggar rörliga ljuspunkter och vettskrämda bilister varsågod trettiofem fina videos! https://m.youtube.com/watch?list=PUnl8sA2_6ORE9GuYXJRlsXw¶ms=OAFIAVgB&v=6-sJbbAFhhU&mode=NORMAL

Tarotstollan
2016-07-17 19:44
#2

Tack för inläggen, mycket intressant!👍

Men varför skall de alltid lägga en massa hemsk musik över allt prat,  så det inte går att höra exakt vad de säger och hur de säger det?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Tride
2016-07-17 20:02
#3

#2 Håller med. Intressant inlägg. Men varför detta oljud de kallar musik? Inte sfärernas musik, precis. 😃

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

Marr
2016-07-18 08:08
#4

Ja det var intressanta klipp Hukanson. 👍

Undrar om detta är ett äkta Ufo som kraschat? Så väl synligt och då borde det ju kunna komma ut vad dom analyserat…

Hahaha jag blir lite full i skratt när dom jagar Ufos med sina jaktplan. Vad ska dom göra med detta? Visserligen tror jag att man lyckats skjuta ner någon men…det är väl en demonstration från militären att vi försvarar vårt luftrum, genom att visa att de blivit sedda…

För några år sedan kom ju jaktplanen hit & dånade runt här utanför Kinnekulle närmare klockan 11 på kvällen. De cirklade runt här en lång stund och när jag hänger mig ut genom fönstret så ser jag flera ljusbollar "leka" med militärplanen. Samtidigt hade det tydligen förekommit Helikopterjakt på ufos i Göteborg men det är ju nästan 15 mil dit…

Ja när den där eländiga "musiken" kommer måste jag dra ner volymen & enbart titta…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Hukanson]
2016-07-19 07:06
#5

Detta störtade UFO är tydligen avslöjat som en reklamfilm inspelning för en ny näringsdryck! Otroligt! Varför vet man inte det i förväg? En del vill tydligen bara få uppmärksamhet för något de anser vara så osant och löjligt att det går att utnyttja kommersiellt för egen vinning. Men sanningen finns däruppe och vi gör klokast att ta till oss den.

Marr
2016-07-19 08:35
#6

Ok Hukanson kunde allt tro det.😉

Näringsdryck som kommer från universum med utomjordingar? så störtar dom med hela baljan hehehehe.😃

Ja det är ju så…mycket att sortera ut. Onödigt & trökigt med sådana här barnsligheter. Det behövs inte alls, för det som är äkta drunknar i alla dessa fejkvideos.😕

Ja det är ju så vi ser det… det håller jag med dig om.🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
[Hukanson]
2016-07-19 15:54
#7

Håhå Marr, det är mycket iFokus varje dag, men det var många som blev uppskojade av reklamfilmen, inte minst på Twitter där det blev en storm för detta. Uppmärksamhet för utomjordiskt men negativ reklam för näringsdrycken. I samma video på slutet ser man tydligt hur trekantsskeppen roterar runt sin axel och har ett hål i mitten, ett hål som kan fyllas med en ljusboll som sedan kan expanderas så att den kommer på utsidan av skeppet. Det är fascinerande teknik. Det är den tekniken som gör att vi ser alla dessa flygande ljuspunkter på himmelen. Men skulle skicka en gevärskula och spräcka ljusbubblan som en ballong, haha, det vore nåt.

Marr
2016-07-20 07:40
#8

😃

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

m2studio
2016-07-21 13:01
#9

Tack för klippet.

Ja, den här videons första bilder som visar en liggande UFO på marken var ett reklam men största problem är att vissa bilder av videon är verkliga UFO bilder/filmer som Illuminati inte kan tar bort från nätet därför dem skapar en massa andra falska videon för att smutskasta verkliga filmer som folk filmat av slump. 

Det är vår största problem genom spridning av sanningen som regeringar gömmer av befolkningen. Vi inte har resurser att urskilja dem falska och sanna videon och meddelar hela världen. Tyvärr.

Mycket intressant video också.

Tack

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

[Hukanson]
2016-07-22 16:42
#10

Den här videon visar UFO på ett annat sätt…litet skrämmande religiöst kanske?

Marr
2016-07-22 16:49
#11

T.o.m astronauterna på ISS talar "religiöst" när ufona "uppträder" inför dom…senast häromdagen.😉

https://www.youtube.com/watch?v=cgmb19IPAB0

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: