Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 1125 ggr
Evisen
7/13/16, 10:07 PM

Grävande efter UFO-delar i Ångermanland

På 1950 talet så var det en liten pojke som kom i kontakt med ett ufo som hade kraschat in i en gran i de ångermanländska skogarna.

För ett och ett halvt år sen kontaktades UFO Sverige av mannen som kom i kontakt med ufot och dess resenärer.

Hela artikeln går att läsa här

Även på Ufo Sveriges hemsida så skriver de om det

Skulle vara rejält häftigt om de fann delar av metall osv som inte har skapats här!

Annons:
Tarotstollan
7/13/16, 10:24 PM
#1

Spännande, hoppas att de hittar något!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Evisen
7/13/16, 10:25 PM
#2

Det hoppas jag med Tarotstollan👍.

Marr
7/16/16, 3:45 PM
#3

Wow vad spännade Evisen & tänk om nu Ufosverige äntligen skulle kunna hitta något på sina expeditioner. Tänker även på när isen har lagt sig senare i år, då dom ska leta efter dessa spökraketer…

Tänker även på Ante Jonsson som sett det även jag har sett genom ditt inlägg…fast han på 80-talet…jag på 90-talet.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Hukanson]
7/17/16, 11:21 AM
#4

Fräckt! Det var ju UFO-Sverige som gjorde hela undersökningen och om man vill veta sanningen om det hela måste man betala en avgift på 100-250 kronor! Nänu.

[Hukanson]
7/17/16, 11:29 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Bosse Hallberg var bara tio år och blev intagen till farkosten där han blev vänligt behandlad och efteråt kunde han berätta allt för mamma som kommer ihåg att han gjorde det men att de sen bägge två inte tänkte på det mer. Denne Bosse vore välkommen till våran sajt, hade varit sjysst att ha en medlem här med egen utomjordisk erfarenhet. http://www.op.se/jamtland/stromsund/tv-bosse-traffade-utomjordingar-plockade-bar-med-dem

Tarotstollan
7/17/16, 8:27 PM
#6

Ta kontakt med honom! Antingen får du ja eller nej, mer behöver det inte bli!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Evisen
7/17/16, 9:33 PM
#7

Jisses! Visserligen kostar en expedition lite pengar att göra med omkostnader osv.. Men sen att ta betalt för att få veta hur det gick i Ångermanland och grävandet?  Svaret finns ju redan tydligen i reportaget 🤔. Eller tänker jag helt fel nu?

Citat ifrån länken Hukanson lade in:

"Efter att sökt av området där Bosse Hallberg ska ha grävt ner föremålen utan resultat avslutade man sökprocessen fram mot kvällen. Bosse Hallberg var lite besviken, men Johan Gustavsson var inte förvånad över att man inte hittade något.

– Nu kommer vi summera det hela och sen får vi ta ställning till hur vi kommer att fortsätta. Jag tror inte att vi kommer åka tillbaka till platsen för att fortsätta att leta, säger han."

Huygens
7/17/16, 10:48 PM
#8

Har någon annan letat på detta område förut, t ex militären?

Upp till toppen
Annons: