Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 1331 ggr
Amon
7/5/16, 8:47 PM

Massivt "Moderskepps" - moln över Colombia 30 juni

Det här var väl spektakulärt! 😮

Annons:
Amon
7/5/16, 8:49 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Finns på foto också:

[LoveUnite]1
7/5/16, 8:54 PM
#2

Snyggt och häftigt… men…. naturfenomen.

Stort moln och solen är bakom.

[Hukanson]
7/5/16, 10:06 PM
#3

Naturligt atmosfärfenomen? Nja…ingen har någonsin sett något liknande förut .. men visst är det huvudsakligen ett atmosfärfenomen…troligen ett stellarkontrollerat atmosfärfenomen. Som säden läggs prydligt i ordning så håller de atmosfärfuktigheten i ordning. Ren vetenskap. Inga problem. Men vad som egentligen är mål, syfte och mening, orsak och verkan vete fåglarna.

Marr
7/6/16, 12:52 PM
#4

Häftigt!

Ja det kan vara en form av kamouflage. Fast vet ej så noga om man ej ser det med egna ögon. Har inte sådana här klipp visats förut som detta?

Har själv tillsammans med vittnen betraktat ett "moln" under en hel dag tills mörkret kom, som "fastnat" över grannhusets tak. Jag tror dom fick motorstopp eller något då en liten grey befann sig på hustaket under tiden.

Hela huset & närområdet vi befann oss i hamnade i en konstig mellandimension under över ett dygn. Det hände så mycket konstigheter under detta dygn att det inte är möjligt…men så var det. När 2 dygn gått var allt som vanligt igen.

I molnet gick en röd "klump" fram och tillbaka, som fick molnet att kränga lätt. Samtidigt kunde man se ett hölje som av ett rutigt nät som hängde över molnet. Kunde därför ej se skeppets form.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Farwuq
7/6/16, 2:32 PM
#5

🤔

Man blir fundersam.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Huygens
7/6/16, 3:25 PM
#6

Jag har aldrig sett någon sådan formation och undrar om den är naturlig. Känns skapad.

Annons:
Amon
7/6/16, 11:33 PM
#7

Jämför bilden/ videon med andra raden i senaste Gaia Portal - meddelandet jag just lagt in:

"Higher craft appear to Gaia inhabitants"  😮👍

Vilsen M.S
7/7/16, 11:36 AM
#8

#2 Jag måste nog hålla med dig där för moln kan faktiskt forma sig till olika figurer osv. Men det är väldigt vackert och speciellt moln🙂. Tyvärr så känns det inte som utomjordiskt…fast jag önskar att det skulle vara det (om dom nu skulle vara vänliga utomjordingar, annars skulle det kännas obehagligt om dom skulle vara fientliga)😉

[Kritan]
9/30/16, 12:26 PM
#9

Dom är här, Deal With It.

Upp till toppen
Annons: