E.T. / Utomjordiska raser

Lång blond och nordisk alien

2016-06-13 10:22 #0 av: Huygens

Jag hittade några videoklipp från en kvinna som vid flera tillfällen mött både långa blonda och nordiska ickemänskliga varelser, sk tall blond alien och nordic alien.

Hon möter dessa varelser på platser där det finns andra människor, i affärer, på bussen och i stadsbebyggelse utomhus. Mötena är endast ett fåtal, men Miriam Delicado är ganska övertygad om att dessa varelser inte är mänskliga.

Hon tvekar vid tanken att dom skulle vara direkt utomjordiska. Varelserna kan ju tillhöra jorden och är möjligen ett slags hybrider.

.

Dom långa blonda varelserna verkar kunna påverka sin omgivning så att vanligt folk ignorerar varelserna. Miriam har inte fått särskilt mycket telepatisk kontakt, men hon känner sej relativt säker på att varelserna har mentala krafter.

Jag funderar på om dessa varelser även kan röra sej in och ur vår synliga dimension, i stil med varelserna Paulides eftersöker.

.

Miriams videoklipp har en viss amerikansk prägel och även hennes sätt att uttrycka sej. Hon säger att flera av varelserna finns inom indianland, t ex bland Hopiindianer och vid 4-korsningsstatsgränsen vid Colorados ena hörn.

Nordiska varelserna är en helt annan men liknande typ av varelse som dom långa blonda, fast dom skiljer sej båda åt på flera sätt.

Videoklippen är relativt långsamma och är nog bara intressanta om man har gott om tid att lyssna, för Miriam pratar fritt och har inte ett i förväg angivet schema.

Jag länkar bara till ett klipp, hennes möte med långa blonda och nordiska varelser.

.

Det är lite småintressant om det hon säger är riktigt, för då kan vi nog räkna med att dessa varelser även finns här i Sverige och att vi kanske mött någon sådan varelse utan att veta om det.

Anmäl
2016-06-13 15:15 #1 av: Grävlingen

Hade varit något att se en utomjording. 

Anmäl
2016-06-13 20:17 #2 av: Farwuq

Samma tanke har flugit genom mitt sinne.
Är bara varelserna inte toklånga utan håller sig mellan 1,70 - 1,90 så lär nog inte många reagera här i Skandinavien.
http://arcturi.blogspot.se/2010/02/nordic-aliens-blondes.html

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi & Psykologi iFokus.
Medarb. Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2017-03-18 09:02 #3 av: Marr

Ja hemskt intressant det hon har att berätta & visst har tanken slagit mig med. Men vad jag vet så har jag aldrig mött någon. Gör jag det så tänker jag nog undvika att visa jag "upptäckt dom" om det går...

Måste varit ett par förvirrande veckor denna tid för henne. Olustigt när dom stirrar på detta sätt, då hade nog jag också blivit ganska nervös. 

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2017-03-21 17:22 #4 av: Ghosthunter

Att dom finns bland indianerna tycker jag faller sig väldigt naturligt, för indianerna har ju länge haft täta kontakter med utomjordingar. Många av deras boställen var byggda där UFO-skeppen brukar landa.

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2017-03-22 11:28 #5 av: kamjal#

har bra kontakt med nordic aliens

Anmäl
2017-03-22 19:33 #6 av: Ghosthunter

#5 menar du indianerna eller att du har bra kontakt?

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.