Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1672 ggr
[kajmal"]1
6/5/16, 10:02 PM

vattenvarelser

nu vet jag vad detta var, nordic var oss mej i veckan, nordic blenda, berättade att de. några nordic hade sett dem två gånger för länge sedan, hon sa ochså att jag kunde dricka när jag ville, men skulle vara försiktig, hon visste ochså att det var min första guid en grey som visade mig. nå denna varelse var en som vi människor kallar UNDINE detta var i mitt förra hem. där jag såg nordic för första gången, har för övrigt skrivit en hel del om vattenvarelser i mina böcker

Annons:
Grävlingen
6/5/16, 11:17 PM
#1

Du får ta och göra bättre videos om du vill att någon ska titta.

[kajmal"]1
6/6/16, 9:01 AM
#2

de berättade även att de fått order uppifrån, så de har varit mina skydsvakter i 16 år blenda och hennes vän som jag kallar lightman även deras officer sa som kallade sig skyddsvakt officier, visste inte var ordern kom ifrån. han sa även namnet på deras hemplanet. minns bara att det började på a i en planet i andromedas stjärnbild, de var mycket pratsamma när de var här förra heglen . blenda nordic berättade även om vikingarna som de var inblandade i. och så var de mycket intresserade av tony toppings uppifter som han talat om för mej. tony lever i england att de sa så mycket senast beror på att det kommer att hända sakersom jag skrivit tidigare sa de att ww3 kommer om 3 år. även andra närvarande folk från strax bortom sirius sa om tre år, men det pågår arbete så det kanske år skjuta upp 19 år till. i varje fall har nordic 600 skepp är, med 200-300 Nordics i varje skepp. de plannerar evucation av en del människor, om nu ww3 kommer om tre år…..de har för länge sedan sagt att de har sina skepp i jonosfären

[kajmal"]1
6/6/16, 9:38 AM
#3

Nordics skepp är trianglarna som observeras, tony topping vet mycket jag rekomenderar hans you tube filmer

[VSK]
6/6/16, 9:40 AM
#4

#1

Du får gärna vidareutveckla ditt svar. 

Är det menat som konstruktiv kritik så bör du följa upp med förslag på hur han kan förbättra sin video så att det passar "gemene man".

Grävlingen
6/6/16, 12:00 PM
#5

#4

Han kan börja med att fixa ljudet. Låter som en jet motor i bakgrunden och hans röst är väldigt låg. Kanske strunta i att filma sig själv och ha en bild istället eller ett bild spel när han snackar.

Ghosthunter
6/6/16, 5:17 PM
#6

Vilka förväntas bli evakuerade?…..vilka är utvalda, kajmal?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
[kajmal"]1
6/6/16, 5:19 PM
#7

vet ej

[kajmal"]1
6/6/16, 6:18 PM
#8

ny video från idag tony toping

Marr
6/6/16, 6:31 PM
#9

Kajmal kan visa sig så mycket han vill på bild & film, bara han inte är naken…😃

Fast kan hålla med om att ibland kan det vara lite svårt att höra vad som sägs, men här gick det bra tycker jag.

Jag ska kolla den där sista videon med Tony Topping nu…bara den inte är för lång…har lite svårt med koncentrationen.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Huygens
6/6/16, 8:39 PM
#10

#8 Det var en bra video om Topping. Mer fokuserad och koncentrerad. Annars kan han vara lite diffus i starten och tappa fart på slutet så att informationen kommer fram allt långsammare. Mitt snabbskrivna referat:

Topping pratar kort om myndigheters mind control och mind-invasion, men släpper ämnet snabbt för att fokusera på sitt huvudämne för kvällen.

Topping fortsätter med den ökande medvetandenivån hos mänskligheten. Topping insåg i början av 2000-talet att han fungerade som en sändare mellan UFOn och en tredje part på jorden.

Det rör sej om en sk black operations-kommunikation, där Topping ofrivilligt har fått fungera som mellanstation. Han såg 2015 en hemsk uppenbarelse som formades till en hemska varelse och apokalysen. Dock förverkligades inte varelsens hot och uppenbarelsen var ett övernaturligt meddelande (ej mind-control-teknik).

.

Topping nämner att han kontaktades av en journalist. Topping sa sin uppriktiga åsikt om UFOt, men journalisten visade sedan ett foto i tidningen att UFOt var ett flygplan.

Topping nämner att Simon Parks inte var så tursam med Daily Express-journalistik, men går inte på detaljerna.

.

Topping pratar fort och mycket utan att alltid lämna exakt tidpunkter, namn eller exakta platser.

Med jämna mellanrum flyger UFOn och flygplan över Toppings hem. Topping hörde nyligen något som påminde om en ljudbang, men brittiska flyget var genast uppe och sökte av området, så det kan ha varit ett UFO.

Topping upplevde några dagar senare ett långsamt rött pulserande ljus över sitt hus. RAF ska nyligen ha skjutit ner ett UFO, menar Topping.

Chatman Pincher indikerar i sin bok att det finns organisationer som sprider desinformation för att skapa rädslor. Tony Dodd arbetade för UFO-magazine i Leeds, berättar om ryssland mötte UFOn utanför Norges kust.

Isländska fiskebåtar har fått näten förstörda av UFOn.

Ett skepp från USA har försvunnit i Atlanten.

.

Topping nämner sin fader som hade psykiska krafter som kunde läka andra människor. Topping säger att han saknar svar på alla sina frågor. Topping är medveten om när, var och hur UFOn kontaktar honom, men han vet inte varför.

Det fanns en spionring i Wien, Österrike, på 1950-talet.

Tyvärr var Toppings far inte en god far, även om fadern hade utmärkta psykiska egenskaper. Topping får ofta kontakt med okända personer i andra länder under oförklarliga och ostrukturerade former.

.

Topping nämner stabssergeant Rob Dean, som gjorde en analys av UFOn där NATO och Sovjet ett tag trodde att UFOn var starten på ett krig.

.

Det sker en slags integrering av mänskliga barn med ickemänskliga varelser, som blir Hybrider. Idag har dessa Hybrider börjat likna människor så mycket att dom är svåra att skilja från riktiga människor.

Topping har en förmåga att kunna se vissa varelser. Människor har en speciell typ av signal som skiljer sej från andra varelser.

Även varelser på andra planeter råkar ut för bortföranden, som är oförklarliga. Topping nämner att boskapsstympning är relaterat till bortförandena.

.

Alec Newalds bok coevolution rekommenderas av Topping, Newald togs till en rymdbas, där han fick reda på att Jorden styrs av en mörka och allvarlig livsform som måste respekteras.

Topping har mött denna mörka kraft och han visade den respekt, så den avlägsnade sej och livsformen lever i sitt eget helvete.

Ghosthunter
6/6/16, 8:44 PM
#11

Intressant….tack för referatet!🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
6/6/16, 8:52 PM
#12

Jättetack för sammanfattningen Huygens!👍

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[kajmal"]1
6/6/16, 8:53 PM
#13

tony och jag har en hel del privat information mellan oss…får se om han lämnar ut det offentligt

Annons:
Upp till toppen
Annons: